baz.ch Newsticker
14:02
Sonstiges
Absturz bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
11:08
Region
Nachruf auf Ulrike Jehle-Schulte Strathaus: Sie gründete das Schweizerische Architekturmuseum
10:58
Sonstiges
Badeunfall in Windisch: 28-Jähriger springt in Aare und wird seither vermisst
10:30
Ausland
Grosse Messe zum Jubiläum der USA: Leere Pavillons, eine Konföderiertenflagge und Stromausfälle
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Du im Atlantis am Samstig

Autor Beitrag 1 - 15
finelineMo 31.12.07, 13:38
So jetzt machi au moll so e meeeeeega piinliche Thread uff. Trotzdäm

Also Lady, du bisch am Samstig Im Atlantis gsi. öppe vom 10i bis am halb 12i bisch an dr Bar gsässe. Hesch langi bruuni hoor, dunkli auge und hesch e lüüchtends rots oberteil aagha. Bisch in begleitig vo emne typ gsi wo einiges älter gsi isch wie du und uff eimoll bisch ellei dört ghockt. Ich sälber bi natürlich z'blöd gsi zum di aaquatsche etc aber ich bi mer sicher dass du mi gse hesch (mer sind zu dritt an emne stehtischli gstande)

also du liisisch das sowiso nid, aber falls doch wärs doch super wenn de di mälde würsch.

und alli andere: allez hopp, leged los mit de dumme sprüch
marciMo 31.12.07, 13:39
hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahah (z friede?)

isch doch halb so schlimm, viel glück
DysisTMo 31.12.07, 13:39
Ich wünsch der ufrichtig vill Glück
IvyMo 31.12.07, 13:41
jööö isch jo härzig...hehe aber wieso hesch se nit agsproche wo si allei gsi isch??
finelineMo 31.12.07, 13:42
ach mann ich cha das nid. ich weiss nie was sage und ha s'gfühl ich verbocks bevor ich überhaupt s'muul uffmach. ich weiss dass ich hätt sötte. si hett jo die ganz zyt gluegt.
YelinaMo 31.12.07, 13:43
ich schnall das amig nid, s'schlimmschte wo cha passiere, isch, dass sie seid: "kei intressi" und de weisch grad, a was bisch. uslache wird sie dich sicher nid, suscht ischs eh die falsch.
IvyMo 31.12.07, 13:43
villicht wär sie sogar froh gsi wenn si denn nüm so allei an dr bar gsässe wär..
finelineMo 31.12.07, 13:44
ich schnalls doch au nid, wiso ich das nid cha...
YelinaMo 31.12.07, 13:45
fineline, sölli en kurs mache mit dier? ich tue di coache. ich sprich manne au vo mier us a, die meischte hend de aber mega angscht vor mier.
IvyMo 31.12.07, 13:45
hehe spring über deinen schatten

das muesch eifach mache...gsehsch jo, jez bereusch es nur
finelineMo 31.12.07, 13:46
ich weiss dass ichs bereu. ich bereus jedes moll wennis nid mach. ich ha immer angscht dass ich nid weiss was sage... ich ha immer s'gfühl, dass die fraue mega aasprüch händ, dass de immer muesch wüsse was sage etc. aber ich glaub das isch nur e illusion. villicht schaffis jo au moll.
YelinaMo 31.12.07, 13:47
nächscht mal gahsch eifach ane und seisch: "du gfallsch mer, darf ich dier öpis ztrinke zahle?" oder so, ja nid zu verkrampft nach irgendeme "witzige" spruch sueche.
IvyMo 31.12.07, 13:47
chasch jo hüt im usgang einisch versueche...machs eifach einisch..
finelineMo 31.12.07, 13:48
jo es isch jo nid so wie wenn ichs no nie versuecht ha. ha jo au scho erfolg gha.
und jo mit irgend so emne dumme standartspruch... das isch mer eifach z'blöd. und das wägem trinke hani mer au überleggt, aber si hett immer e volle drink vor sich gha
finelineMo 31.12.07, 13:49
ach si söll jetzt eifach dä thread do läse und mir schriibe. das wär soooooo super!!!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©