baz.ch Newsticker
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
11:08
Region
Nachruf auf Ulrike Jehle-Schulte Strathaus: Sie gründete das Schweizerische Architekturmuseum
10:58
Sonstiges
Badeunfall in Windisch: 28-Jähriger springt in Aare und wird seither vermisst
10:30
Ausland
Grosse Messe zum Jubiläum der USA: Leere Pavillons, eine Konföderiertenflagge und Stromausfälle
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
10:03
Sonstiges
Unfall im Kanton Aargau: Töfffahrer kracht auf A1 in stehendes Auto und verletzt sich mittelschwer
10:00
Sonstiges
Die Woche durch unsere Linse: Heisse Schweiz, kultige Kellnerin und ein König am Albanifest die besten Bilder aus Zürich und Winterthur
09:53
Region
Zoo Basel: Fussbad bei den Tierärzten, Geweih auf dem Kopf: So war die Zolli-Nacht
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » 5liber Nachtflug TRANCE 4 FIVE

Autor Beitrag 1 - 15
SvenscheDo 3.1.08, 04:35
Es neus Joor, e alte Name...

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=7710971&ctx=17411&n=1
check this & klick this!!!

Nach villem hin und här überlege, sin mir zum Entschluss cho, dass dr Name
Trance 4 Five vill besser zum Frytig im Escape Liestal passt.

Deshalb ab sofort wider TRANCE 4 FIVE... EVERY FRIDAY @ ESCAPE LIESTAL!!

Das heisst...
5.- Itritt (members free)
5.- alli Drinks
& groovy melodic-, progressive- & Remembertrance

Me cha sich scho mol uf es genials Joor freue.

Jetzt mol zum es paar Antworte zbecho.

-Was für Deejays hättet Ihr gärn mol im Escape (bitte realistisch blibe)
-Was haltet Ihr vom konzäpt?
-Was für Newcommers söt me im 2008 mol genauer aluege?
-Wär isch scho mol bi uns gsi? Was het gfalle und was nid?

Ab em März möchte mir mit Mottopartys starte (soundmässig)
Was meinet Ihr,
-was söll me für Sound berücksichtige??
z.b. Remember, prog.trance, vocaltrance, electrotrance usw.

Sodele... bi gspannt uf es paar "gueti" Antworte.
2 mal bearbeitet, zuletzt Do 3.1.08, 04:36
XcXcXcXcXc001Do 3.1.08, 08:10
-Was für Deejays hättet Ihr gärn mol im Escape (bitte realistisch blibe)

Kanni usem ärmel nid beantworte da ich do dure nuemm so ufem laufende bin

-Was haltet Ihr vom konzäpt?

Kling interessant

-Was für Newcommers söt me im 2008 mol genauer aluege?

Uf jedefall DJ Simpson
http://www.festzeit.ch/member.php?user=72262
Het unteranderem bim StarDJ contest mitgmacht

-Wär isch scho mol bi uns gsi? Was het gfalle und was nid?

Gsi na nie aber vum ghöre sage isches e bsuech wärt
LobsiDo 3.1.08, 13:26
Dr DJ Dream wär mol richtig nice, aber nur wenn er die guete alte Platte und gehörig rememberstimmig verbreite will
(Bi an dr Sonic rächt enttüscht gsi vo ihm...)

Ich sag nur "El fuego interior"

Ich ha vor näggschtens mol e Demo igeh, wer weiss, evtl. chönnti mich jo mol als Newcomer positioniere, es wird sich zeige
SvenscheDo 3.1.08, 17:37
@ ashmore... messi. würd mi freue, wenn du mol ine luegsch.

@lobsi... nur zue. nämme immer gärn demosentgege.
dr dream isch au min favorit, wenns um remember got. aber er sälber legt ebe gar nid so gärn remember uf. wärde ihn aber trotzdäm mol wider ilade.
LobsiDo 3.1.08, 17:38
Ilade? Verpflichte heisst das
SvenscheDo 3.1.08, 18:27
nei nei. ich gang mit mine dj's ganz lieb um. denn chömme si au gärn.
aber e remember edition isch eh scho in planig.
Calvin2kDo 3.1.08, 18:38
oh wot au mol cho remember uflege
SvenscheDo 3.1.08, 19:08
du legsch remember uf??
shaddixDo 3.1.08, 19:24
versuechets doch mol metem DJ Cortaxx

http://www.cortaxx.dj/
DjWhitecraftDo 3.1.08, 19:45
oh ja dave legg du mol uf

jo dr pascal isch au e guete dj
Calvin2kDo 3.1.08, 20:41
natürlich! ha mol alli mini platte sortiert.. ha meh trance als hardstyle harhar.. bi widr mega ins schwärme cho, woni die viele remember platte usegholt han hihi
DjWhitecraftDo 3.1.08, 23:41
du hesch me trance als hardstyle, das hätti jetzt nid denkt
Calvin2kDo 3.1.08, 23:43
ja ok, neuerdings spili mit cd's ume bigbang hani nur no mit cd's gmixt hehe.. i mein hardstyle kaufi sit öbe 4 joor.. uflege dueni sit 7 joor.. und ha immer mol widr chli trance poschtet hrhr
SvenscheFr 4.1.08, 01:26
cortaxxdj isch jo au scho bi uns gsi. und dr dave jo au. gelle. aber ich dänk, do cha me sicher mol wider was mache!
BeGreenFr 4.1.08, 04:33
ha scho mol de name DJ cortaxx ghört, aber wo??

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©