baz.ch Newsticker
22:16
Sonstiges
Möglicher Anschlag in Kanada: Mehrere Tote bei Schusswaffenvorfall in Montreal
21:55
Wirtschaft
Mein Lohn: Von 140000 Franken jährlich zu 2000 im Monat: «Ich lebe das schönste Leben, das ich mir vorstellen kann»
21:55
Wirtschaft
Mexiko-Flug gestrichen: Airline verweigert Rückzahlung müssen Fluggäste einen Gutschein akzeptieren?
21:46
Sonstiges
Im Alter von 50 Jahren: Soziologin Katja Rost nach schwerer Krankheit verstorben
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » so viel zum Thema Minarettbau i de Schwiz

Autor Beitrag 256 - 270
holysmokeMo 28.1.08, 11:34
ach diä dütsche mit ihrem geiz-ist-geil sin alles andere als kulturnoch. diä sin extrem gitzig. reserviersch im sälbstbedienigsrestaurant e platz, chasch sicher sii das wenns e dütsche het, DÄ nochher di reservierte platz het ^^

aha, an bode spucke. früener hets in de trämmle schilder gäh "auf den boden spucken verboten" oder so ähnlich.

mit gwalt verteidige chunt in gwüsse gsellschaftsschichte halt eifach vor, i has bis jetzt problemlos immer ohni gschaft.

"uns 5x am tag nach oschte z'verneige" - soviel zu ärnsthafte diskussion

"en pimpte bmw z'lease (und d'rate nit z'zahle)" heyjo, dörfs au e mercedes sii?
übrigens, diä monster-in-fahrzüg idr stadt, diä sin zu 90% alli uf rate. vo schwiizer.

"d'wiiber amache mit "vollgeile arsch, monn""
jedem das seine - mach nur.
ThRiShMo 28.1.08, 11:39
sorry aber das isch eifach eso, das sin die tüpische charakterzüg vode usländer usde balkanländer
YelinaMo 28.1.08, 11:41
ja, und alli schwiizer essed fondue und raclette und hend chüe deheime und toblerone und spieled alphorn und handörgeli.. merksch au no, was du uselahsch?
holysmokeMo 28.1.08, 11:43
i mues schnäll mi geissle go mälche.


*jodel*
lehrmaischterMo 28.1.08, 12:32
holderideradiooooooo....

zitat holysmoke: mit gwalt verteidige chunt in gwüsse gsellschaftsschichte halt eifach vor, i has bis jetzt problemlos immer ohni gschaft.

das isch schön, dass DU das ohni gwalt schaffsch! freut mi, ganz ehrlich!!!)
ohnehin: bi uns wänd mir das nit. die argumänt vo gwüssne kreis: das sind halt armi, wo das in ihrem eigene, kriegs-gschüttlete land d'brutalität lerne... cha-n-i halt nit akzeptiere
niseMo 28.1.08, 12:52
haha, voll geil yelina!!! das isch e hammer verglich!!!

tja, die zwei wüsses halt nid besser...
holysmokeMo 28.1.08, 12:58
lehrmaischter sig doch au en lehrmeister ^^ also lueg, es brucht immer 2 (hoff das hesch scho glernt) und was passiert wennde denn eifach nit schleglisch? d sach isch in 2 minute gässä. was isch wennde meinsch de bisch de gröscht und gschidischt und meinsch de muesch do go zettle und zeige wär de maa isch? genau, es goht 2 wuche, inklusive spital ^^

i glaub au du schnallsch do dasme sini eigene ziel schnäller erreicht als wemme bud spencer spielt, obwohlme keine isch.

zum das z lerne hani d usländer nitmoll brucht
YelinaMo 28.1.08, 13:03
zum glück darf en gwüssi person no gar nid abstimme...
niseMo 28.1.08, 13:04
seisch willsch kei name nenne!
YelinaMo 28.1.08, 13:04
nur so bini bis jetzt nid verwarnt worde. söll sich jede selber dänke, wer ich mein und wer sich agsproche fühlt...
ThRiShMo 28.1.08, 13:12
jäjäää und gott sei dank wählt d mehrheit vodr bevölkerig d svp
YelinaMo 28.1.08, 13:13
me hetts gmerkt...


holysmokeMo 28.1.08, 13:13
jaja, d mehrheit meerheit villicht
RadioaktivesKindMo 28.1.08, 14:18
30% vo dr Bevölkerig sind d Merhrheit? Was isch de mit dr rästliche 70%??? Ghöre die nüm zü dr Bevölkerig oder sind die für es paar Schwizer scho Landesveröter?
ThRiShMo 28.1.08, 14:22
jo du lustige, 30% isch aber d stimme mehrheit gsi! do de die angere 70 no dur die angere parteie muesch teile weisch

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©