baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » so viel zum Thema Minarettbau i de Schwiz

Autor Beitrag 316 - 330
YelinaFr 1.2.08, 13:01
Dunkelfürst, was du dier vorstellsch, funktioniert halt eifach nid, akzeptiers.
TokeeFr 1.2.08, 13:02
i würd das gar nid wellä es land wo keini usländer läbe isch jo huere langwilig
PalinGenesisFr 1.2.08, 13:03
isch aber so chasch grad s jüngste biispiel neh... dr blocher het in siner amtsziit dr schulde bärg abtreit und d schwiizer wirtschaft voratriebe... und jetzt heisst dr blocher isch weg chum mer möche d grenze uf und gänd ne gäld dasi sich chönne wohl fühle in UNSEREM Land

zum kotze so öppis...

hesch vilicht scho mol öppis vom integrationsprojekt ghört??

In basel ischs jetzt eso das e firma gäld bechunnt wenn sie asyl awärter beschäftige.... mi kolleg isch entlo worde us dr lehr will s gschäft fast bankrott gsi isch und jetzt hei si 2 inder ... das chas doch nid si!!!
WidarFr 1.2.08, 13:04
oh doch dass würd sehr wohl funktioniere. me müest eifach härter duregriffe! wenn e asylbewärber au nume im gringste d aforderige nid erfüllt, oder stroffällig wird: RAUS!!!
PalinGenesisFr 1.2.08, 13:05
Zitat: Yelina
Zitat: Chondrodactylus

lis mol zerscht richtig si het nur gseit das mä dr stammbau zrugg vrfolge cha und nid das si reini schwizerin isch
Ich müsst das sogar no Präzisiere, mi Nachname cha mer bis denn zrugg Verfolge.
also und du nennsch mich papierli schwiizer??? du bisch doch e tüpfi ächt
TokeeFr 1.2.08, 13:06
palingenesis du vrstohsch wohl kei ironie
PalinGenesisFr 1.2.08, 13:07
@ chondrokaktus

es wär nid so viel los und es hätt nid so viel ziitigsartikel, und me würd keini schlegereie und schiessereie gseh... ich nenn das sicherheit.... und nid langwilig
TokeeFr 1.2.08, 13:10
jo was isch mit denä zitigsartikel los es stoht au immer widr das ä SCHWIZER sini frau oder d kinder erschosse het! du chasch nid an allem dä usländer tschuld geh..
YelinaFr 1.2.08, 13:10
Du lebsch innere Traumwelt, wenn du s'gfühl hesch, dass es kei schlägereie und kei schiessereie würd gäh denn.
PalinGenesisFr 1.2.08, 13:30
i red nid vo keine vo weniger... das het mit em maas ztue.... vo 100 uusländer het jede 2.23 e waffe bi sich.(messer, pistole, schlagring, eisenstange, baseballschleger usw)

vo 100 schwiizer het jede 87.59 e waffe bi sich
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 1.2.08, 13:31
YelinaFr 1.2.08, 13:33
defür hed jede schwiizer sis sturmgwehr deheime...
TokeeFr 1.2.08, 13:34
yel das het är jo gschribe
YelinaFr 1.2.08, 13:35
Zitat: Chondrodactylus
yel das het är jo gschribe
glaube, er hed gmeint, jede 2. usländer hed en waffe debi und vo 100 schwiizer hend 87 keini debi.
PalinGenesisFr 1.2.08, 13:35
jo das isch au richtig so. wärsch du e maa wo mit stolz ind RS goht, würdsch du dis stgw90 au deheime welle ha..... aber du bisch ke maa also fang nid mit männer über stgw90 a schwafle!
tschugileFr 1.2.08, 14:00
so jez beänd ich das ganze mol uf mini Wiis

JEDI, und sigs au no so kleini, Beleidigung, usw. wird mit enere DIREKTE Sperrig gahndet !

JEDI rassistischi, und sig ich dr einzig wos rassistisch verstot, isch mir egal wies gmeint isch, wenn nur scho dr Ansatz vo Rassismus do uftaucht, wird au das mit enere DIREKTE Sperrig gahndet !

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©