baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » so viel zum Thema Minarettbau i de Schwiz

Autor Beitrag 466 - 480
RadioaktivesKindSa 31.5.08, 17:22
Ja das mit der Meitli isch aber au nid in jedem Islamisch Land so.
So i mäld mi irgendwenn am 7ni Morge wieder wen i vo dr Mythos zrugg chum falls i nid im Zug Verpenn hehe Party On.
ThRiShSa 31.5.08, 18:24
hehe jo hf wär au gärn gange, aber jänu
CeikorSa 31.5.08, 18:50
haha mir schütze die Intolerante^^ Bin gege Minarette in de Schwiiz....
BirSevdasinTürkiyemDo 12.6.08, 01:54
Zitat: d0mE
1. christe sin friener kei bitz besser gsi

2. minarett muess wirklich nid si, sorry, aber bi ihne dörf me au nid alles ahnestelle wo me grad bock het.. dorum wie du mir so ich dir
Allein in Nevsehir (TR), wo es kaum Christen gibt, gibt es über 100
Kirchen, die nicht nur von der UNESCO aufrecht gehalten
werden, sondern auch vom Türkischen Staat.
CaballeroFr 13.6.08, 09:25
Zitat: RadioaktivesKind
Ja das mit der Meitli isch aber au nid in jedem Islamisch Land so.
So i mäld mi irgendwenn am 7ni Morge wieder wen i vo dr Mythos zrugg chum falls i nid im Zug Verpenn hehe Party On.
zwangsverhürotig isch im Islam übrigens verbotte. Das isch eher e kulturelli sach und nid alles wo "kultur" isch, isch mitem Islam vereinbar. Im Islam het d'frau s'rächt uszwähle mit wäm sie hürote will. so viel zu däm thema
sturmFlutFr 13.6.08, 09:32
naja as sind scho vieli sach so verdreit worda wies eim grad passt het im islam. aber do sind miar nit besser gsi früahner im christatum... hexaverbrinig, krüzzüg etc. usserdem hets zwangsverhürotiga au do gä...
dontPanicSo 15.6.08, 16:07
Zitat: TeRRorBiBerLi
i finds ebe scho trurig das me so öppis überhaupt mues diskutiere sie sölle doch ihri moschee ha aber die himmelsrakete bruchts jo nit für e glaube... das gilt für die als reins machtsmbol...
ich find d usländer händ bi uns in dr schwiz scho so huerä viel freiheitä und bevor diä bi uns ä minarett bauä döfä,söllä sie sich revanchierä und au dr christätum in ihrem land erlaubä.
holysmokeSo 15.6.08, 16:11
aha, und diä moslem wo do wohne und e minarette wän baue chöne natüerlich sage "ab sofort dörfe au im irak kirche baut wärde"
ohmann, wie naiv sin dir do eigenlich!
dontPanicSo 15.6.08, 16:17
Zitat: holysmoke
aha, und diä moslem wo do wohne und e minarette wän baue chöne natüerlich sage "ab sofort dörfe au im irak kirche baut wärde"
ohmann, wie naiv sin dir do eigenlich!
das natürlich nit, das isch scho klar. aber si müen denn au nit erwartä dass sie das bi uns chönä machä!
holysmokeSo 15.6.08, 16:18
si erwartes jo au nit, si wünsches sich.
WidarSo 15.6.08, 17:08
nei si maches praktisch zur plicht, begründet mit dr religionsfreiheit!
holysmokeSo 15.6.08, 18:18
jo d religionsfreiheit hän MIR bestumme.

und jetz simmer grat inere ziit wo usländerfeindlichkeit inn isch, und wie diä kleine kinder alles abschimpfe wo ungwohnt isch - guete morge!
WidarSo 15.6.08, 18:29
i ha jo nüt gegene usländer, nur gege sini religion^^ mer händ do scho gnüegend so dräcksidiologie! do bruchemer nid no meh so quatschidee^^
holysmokeSo 15.6.08, 18:33
jo i weiss, du hesch eifach öppis gege religione (kani voll verstoh )

aber diä liebe lüüt wo de thread ufgmacht hän (eini ) dänkt do ebbe anderst.

weisch, es isch scho bireweich.
würdme nit sone ghetto drum mache (jo, typisch für d SVP-propaganda) no würds jetz nit widr aggressione schüüre und es wär wie ehh und jeh. usser dass halt e 2. turm näbem kirchturm stoht. tragisch.

aso i gang ab morn z basel bidr müllverbrennig go bätte - det hets ZWEI türm - bhoah, was füre machtsymbol
WidarSo 15.6.08, 18:48
genau^^ gueti idee mir bastle uns us abfallseck en müllgott zäme^^ und verlange denn staatlichi sugventione wür unsere palast, und wänd natürlich fo de stüüre befreit wärde! schlesslich sind mir jo e annerkannti glaubensgmeinschaft^^

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©