baz.ch Newsticker
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Kann der Irak den zweifachen Weltmeister herausfordern?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » so viel zum Thema Minarettbau i de Schwiz

Autor Beitrag 121 - 135
ArkinaFr 11.1.08, 14:40
klar isch es agnähmer immer nochegäh....... isch jo privat au so... immer nochegäh isch dr eifachschti wäg, aber längerfristig sehts düster uss!

Klar ich bi froh das mir e neutrals land sind, ich mein ich will kei krieg do ha wie in anderne länder. Aber die neutralität bringt uns drzue das anderi über uns bestimme. Mir mache alles für die!
SpacecowboyFr 11.1.08, 14:41
mir prostituiere uns quasi: gib mir s Rächt, zmache was ich will und ich loh dich in Rueh!
ArkinaFr 11.1.08, 14:42
spacecowboy das isch echli sehr heftig.. aber es goht in die richtig.... genau so isch es mit de religione genau glich......
YelinaFr 11.1.08, 14:44
ha gmeint, es gaht nur ums minaret und etz diskutiered mer wieder über die fundamentalistische usländer, wo sich nid apassed da i de schwiiz.
CHALLENGE2010Fr 11.1.08, 14:44
i han nit gseit IMMER nochegä. aber dert wos uns nit weh macht chöne mer wirklich nochegä.

klar denn mir mien unser reins bluet bewahre und unseri arischi rasse schütze :S genau in die richtig gohts ...
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 11.1.08, 14:44
SpacecowboyFr 11.1.08, 14:44
Arkina, öb heftig oder nit, ich hans versuecht ufe Punkt z bringe und spontan isch mer eifach nur die Ussag igfalle!
RadioaktivesKindFr 11.1.08, 14:45
@Spacecowboy was für Bedingige sölle sie de stelle? Selbst en Blocher hät dene keini grossi Bedingige gstellt will Schuscht d Schwizer Banke blöd do hätte will är Riskieri das die riche Schaichs wo halt au Moslems sind ihres Geld do händ.
AnderschdPiratFr 11.1.08, 14:45
E baar Lüt do rede vo Apassig im Zämmehang mit em Minarettbau. Das schiässt am Zyl vorby. We mir do in dr CH erlaube, Minarett z baue, isch das kei Apassig. S isch numme - und das isch alles - e Bestätigung vo öisere Verfassig, wo absoluti Religions- und Glaubensfrëheit GARANTIERT! Wenn nöime plötzlich e Minarett schdoht, hei mir Schwiiizer öis nit de Moslems apasst. Schliesslich wärde mer jo nit zu Moslems oder fönge nit afo bätte, sobald s vom Minarett obenabe döhnt. Wo findet do also d Apassig schdatt?
Mit dr Neutralität hets erschd rächt nüt ztue. Bi dr Neutralität gohts um s Thema Ussepolitik, nit um s Thema Gsellschaft.
SpacecowboyFr 11.1.08, 14:46
@Paganoid: und denn gäbe mer ihne no e zipfeli und no eins und denn no eins, ach das tuet eus doch nit weh!

gisch ihne dr chlei Finger....
CHALLENGE2010Fr 11.1.08, 14:47
i mein zerste emol mues me als schwizer eifach akzeptiere dass mir ohni em räst vo dr wält zimli alt usseh würde. mir bruche s öl us de arabische länder, kaffi und banane usw us afrike und südamerika. und s gäld vor ganze wält damit s unsre banke guet goht.
menschenskinder begriffet mol das mir in re globalisierte wält läbet und das wird sich au nüm zrugg dreie loh
ArkinaFr 11.1.08, 14:48
halt stop paganoid.......
ich ha immer gseit, ich akzeptier die andere, so lang si das au mache.... do isch nüd rächtsradikals drbi.

Do inne wird eim total falsch verstande. Dorum lo ichs jetzte. Ich ha eifach mi meinig drzue gseit und das wars. Ich lo mr nid lo unterstelle ich heig rächtsradikals dänke!
CHALLENGE2010Fr 11.1.08, 14:48
... denn frisst die brun suppe s ganze volk! rächt hesch!
jonesFr 11.1.08, 14:48
schiiiins hend do gwüssi lüt schlächti erfahrige gmacht mit usländer he..
eifach nid vergässe: es sind nid alli glich!
CHALLENGE2010Fr 11.1.08, 14:48
ne das isch au weniger uf dich bezoge gsi arkina meh ufe cowboy
er het die typisch rächti argumentations strategie und däm entsprächend pass ich mini gegeargumänt a
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 11.1.08, 14:50
SpacecowboyFr 11.1.08, 14:51
@Radioaktiv: Mer sötte eifach mal dr Muet ha, ihne uf d Finger zhaue und ihne z Verstah gäh, dass sie nit alles mit eus mache chöne! Wie scho gschriebe worde, bauet e Kirche ineme islamische Land.

Ihr chönet euch scho alles schönrede, immer wieder mit dr Verfassig hindefüre cho. Zu dere zit het sich au no niemer vorstelle chöne, dass es mal so cho wird. Die würde sich jetzt schön an Kopf fasse. Dass das mit dr Religionsfreiheit ziemli unfair greglet isch, isch no untertriebe.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©