baz.ch Newsticker
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
16:03
Sonstiges
Schweizer Ängste beim Reisen: Davor fürchten sich Schweizerinnen und Schweizer beim Reisen am meisten
16:00
Sonstiges
Digitale Manipulation: Ist das wirklich Ihr Geschmack oder hat das ein Algorithmus entschieden?
15:55
Sonstiges
Stadler Rail in Sardinien: Dank Wasser­stoff­antrieb : Jetzt kommen die noch klima­freundlicheren Züge
15:39
Region
Nach 14-Millionen Sanierung: Decke des neuen Baselbieter Regierungszimmers eingestürzt
15:06
Region
Bahnverkehr: Gleisschaden in Gluthitze Störung zwischen Olten und Sissach
15:03
Ausland
Ehrung eines französischen Widerstandskämpfers: Marc Bloch kommt ins Panthéon und die extreme Rechte soll bitte fernbleiben
15:00
Sonstiges
Argentinien Österreich im Ticker: Zaubert Messi erneut oder schafft Österreich die Überraschung?
14:51
Region
Unfall in Solothurn: Sonntagsfahrt mit Folgen 16-Jähriger prallt in Leitplanke
14:33
Sonstiges
EHC Basel: Henauer bleibt, Fuss kehrt zurück und Lefebvre stösst neu dazu
14:14
Sonstiges
Mykonos, Santorin und Kreta: Griechenland will 251 Strände vor Touristen schützen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Legals Kiffe, was meined ihr derzue?

Autor Beitrag 1 - 15
LiviDi 22.1.08, 14:28
Sell kiffe legalisiert wärde? Das isch jo scho lang d froog. Was meineder zu vor und nochteil?
TokeeDi 22.1.08, 14:29
http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=6477

do gits ä thread drzue
k1xDi 22.1.08, 15:31
nei sicher nid..
LobsiDi 22.1.08, 15:37
Kiffe legalisiere... so eifach isches nid!

Legals Kiffe i dr öffentlichkeit? >> nit durchfüerbar (us Mangel an öff. Akzeptanz)
Stroffreie Konsum und kontrollierti Beschaffig >> ganz klar JO!

Es isch halt e definitionsfrog...
2 mal bearbeitet, zuletzt Di 22.1.08, 16:08
k1xDi 22.1.08, 15:39
voll nid..
stotzDi 22.1.08, 16:12
du säisch es lobsi.....
so isch es...
lehrmaischterMo 28.1.08, 10:36
kiffe isch der aafang vom ändi.
d'generation vor euch het's mit em alkohol und de harte droge; hüt isch es kiffe, rauche und suuffe.

die volkswirtschaftliche choschte, wo durch sücht entstöhnd, wärde vo de konsumänte (und gwüsse politiker) unterschätzt! eimol meh wird s'rächt vom individuum über dasjenige vo der gsellschaft gstellt... aber das isch halt eso in der hütige links/nätte zyyt...
YelinaMo 28.1.08, 10:41
links = nett, das findi mal en glungi glichig...

nid jede wo kifft, isch süchtig und glaube au nid, dass das würd zuenäh, wenn mer de konsum würd legalisiere.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 28.1.08, 10:41
holysmokeMo 28.1.08, 10:41
de typ regtmi langsam uff
SubsonicParkMo 28.1.08, 10:48
arms holy
lehrmaischterMo 28.1.08, 10:49
du magsch rächt ha, yelina, dass nit meh würde kiffe. (leider händ jo au d'verbot nit derzue gfüehrt, dass weniger lüüt kiffe.)

holysmoke: was für e typ regt di denn uf? sag mir's geschwind
und vorallem sag mir warum, denn chönnte mir viellicht konstruktiver pläuderle??
holysmokeMo 28.1.08, 10:58
i has nit so mit dine weisheite ^^

s SVP setzt sich doch so iih für d eigeständigkeit vo jedem individuum. sozialleistige striche - krankekasse iischränke. das chan gaaanz böös ände fürd volkswirtschaft.

und diä dramatisierig. "kiffe isch der aafang vom ändi" - was unterstellsch du do dine mitmensche? due doch vor und nochteil abwäge, und zwar anhand vodr REALITÄT - aber joh, d SVP hets jo nit so mit dr Realität, do bastletme sich besser e katasropheszenario zämme.

stellder moll vor diä grüene würde das au mache "täglich stärbe mensche bim autofahre, mir wänns auto abschaffe" - hui, do chömme denn so SVP lüüt mit "diä grüene sin diä unriffe roote", bedänke aber nit das si sälber tag täglich so absurditäte uselöhn.

2 sekunde nochedänke, BITTE!
lehrmaischterMo 28.1.08, 11:05
stimmt, do ha-n-i s'heu nit ganz uf der gliche bühni wie d'svp. "eigeverantwortig" klappt in der hütige gsellschaft nit!
holysmokeMo 28.1.08, 11:08
aha


und du bisch also dr meinig dasme erst foht avo kiffe wenns legal isch? dämfall kifft jetzt nüemerts?`
schinzzMo 28.1.08, 11:18
doch ich

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©