baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Was für Autos gibts hier im Forum?

Autor Beitrag 226 - 240
Chill0utSo 8.3.09, 19:28
mached ihn doch nitt fertig

vielicht ischer jo kei emo,, oder vielicht sogar e fake account,, haha nei glaubi need
YamahaDreamerSo 8.3.09, 19:35
jo mached mi nur fertig, ihr sind doch nur iversüchtig
wenigstens channi mehr alles leiste wonni will, und bruch nitt so schmarotzer wie euch
TarantoSo 8.3.09, 19:41
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 19.10.10, 22:20
BongChillongSo 8.3.09, 20:47
Vorschau


Das isch mis Auteli

Ford Escort XR3i
1990 Johrgang
nur 75000 km

j0niSo 8.3.09, 23:33
Zitat: YamahaDreamer
jo mached mi nur fertig, ihr sind doch nur iversüchtig
wenigstens channi mehr alles leiste wonni will, und bruch nitt so schmarotzer wie euch
1. du hesch gar nüd gleistet
2. das isch alles fake, wenn di vater agäblich die 800'000 nid merkt denn mieste dr scho 100mio + ha, und denn würdsch nid so dumm umeprotze
VillaniSo 8.3.09, 23:48
Zitat: YamahaDreamer
also bi uns gits die autos,,,

en porsche cayenne

Vorschau



en audi rs6 avant

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=12560411&ctx=120943&n=2


und e mercedes slr, mc claren

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=12560410&ctx=120943&n=3

lol kiddi

also erschtens interessiert kei schwein was dini ältere oder dini grossmuetter oder dr bekannti vom bekannte fahrt.

2. Wenn scho e SLR ine duesch, denn würdi luege das kei sondermodel nimmsch und 3. schriebs richtig. Die blödschte lüt chöne läse was ufem auto stoht, vorallem wenn me eine Hät.

3. keini eigene bilder, ganz guet gmacht.

meine fresse
Prince27So 8.3.09, 23:53
my favorit:
Bentley Continental GT MANSORY

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=12577967
VillaniSo 8.3.09, 23:54
was isch hüt mit de kiddis los ???

AUTOS WO IHR HÄND. NId wos git, nid wo dr nochber het...

Aber mir chöne natürlich scho e neues Thema uf mache in SAche Favorit

Mansory baut scho geils zügs nur isch meischts interieur hässlich
Prince27Mo 9.3.09, 00:03
Ich ha dä jo
hahaha jo also dä woni gseh ha het e schöns interieur kha
und au bim phantom
VillaniMo 9.3.09, 01:11
Zitat: Fabolous7
Ich ha dä jo
hahaha jo also dä woni gseh ha het e schöns interieur kha
und au bim phantom
also dr bsitzer vo dem ufem Bild kenni

Hesch dr Veyron vo dene gseh... sau schlimm inne. Dr rescht isch natürlich top. Am beschte gfalle mir aber bis jetzt d 599er wo si umbaue.
BoydMi 11.3.09, 21:33
jo mine gseht jetzt leider so us -.- http://s11b.directupload.net/file/d/1730/fkd4ridb_jpg.htm


so het er vorhert usgseh
Vorschau
2 mal bearbeitet, zuletzt Mi 11.3.09, 21:43
DimitriFromParisMi 11.3.09, 22:06
aaaaautsch... seht jo ziemlich heftig us!
MäduMi 11.3.09, 22:19
Zitat: DanGian
jo mine gseht jetzt leider so us -.- http://s11b.directupload.net/file/d/1730/fkd4ridb_jpg.htm


so het er vorhert usgseh
Vorschau
Heieiei wie bechuntme nur so öbis ane? E guete fahrer isch nit ein wo schnell um engi kurve chunt, sondern eine wo SICHER fahrt abr hesch sicher Vollkasko odr?
BoydDo 12.3.09, 11:14
Zitat: Mathias2
Zitat: DanGian
jo mine gseht jetzt leider so us -.- http://s11b.directupload.net/file/d/1730/fkd4ridb_jpg.htm


so het er vorhert usgseh
Vorschau
Heieiei wie bechuntme nur so öbis ane? E guete fahrer isch nit ein wo schnell um engi kurve chunt, sondern eine wo SICHER fahrt abr hesch sicher Vollkasko odr?
Als erstes ich bin nit schuld !! aber trozdem scheisse hehe...

Anere Krüzig bini losgfahre weil ich grüen kha han !! do fahrt mir eine Frontal mit 60 vorne ine.. und sini Ample het sit genau 5.7 SEKUNDE scho ROT kha..... tja was will mer do no dezue sage... PECH ??? O_o


2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 27.3.09, 16:23
MäduDo 12.3.09, 12:08
De schofsägel muess jetzt hoffentlich bluete, i hoff für ihn dasser alles selber zahle muess! Für so lüt hani übrhaupt kei verständnis...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©