baz.ch Newsticker
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Gewöhnt sich unser Körper (wenigstens ein bisschen) an die Hitze ?
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
23:41
Sonstiges
Ex-FCB-Funktionär: Philipp Kaufmann übernimmt das Scouting bei Sturm Graz
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Was für Autos gibts hier im Forum?

Autor Beitrag 1 - 15
LäGgErDo 7.2.08, 20:19
Sali zämme!

Mich nimts mol wunder was für Karre do im Forum ume sind?
Eifach grob beschribe! Marke, Tuning, Pläne für Zuekunft, etc!!

Also...

Ich hane:
Golf 5 R32, Silber, 3Türig
Spezials: s6 tagfahrliechter, BBK AGA mit Mittelrohr
Plän: Es G.fahrwärk bis im Summer! Wahrschinlich sBilstein PSS10.
und mini AGA go Vorfühere

Next one...

Alain


2 mal bearbeitet, zuletzt Do 7.2.08, 20:20
GaggiFestzeitDo 7.2.08, 21:27
Geplant isch bald mol e Schrottkarre zuezlegge zum dermit go ummerueche bis d Räder abgheiet Am beschte was billigs, trashigs aber mit gnue Leischtig So en Peugeot 205 GTI, Swift GTI oder e alte Polo G40 wär no spassig
DPM1980Do 7.2.08, 22:00
Abgasalag vorfüehre?? Also entweder het sie kei zuelassig, denn wirds seeeehr tür oder sie het zuelassig und du muesch se nid go vorfüehre
Speedfight2Do 7.2.08, 22:35
BMW 330i
Black und Carbon
4Türig
Kompletti Bodykit
Remus Uspuff
Breyton Felge
Motorhube Carbon,Heckspoiler Carbon, Inne alles Carbon

Vorschau

Vorschau
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.2.08, 09:24
BoydDo 7.2.08, 23:08
Zitat: Speedfight2
BMW 330i
Black und Carbon
4Türig
Kompletti Bodykit
Remus Uspuff
Breyton Felge
Motorhube Carbon,Heckspoiler Carbon, Inne alles Carbon
Böseblick

do hani no Bilder...



Vorschau

Vorschau
aha und mir glaubes dir alli...
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 7.2.08, 23:08
WinnieDaPoohDo 7.2.08, 23:58
eltere ^^
kn2Fr 8.2.08, 00:10
AUDI (D)S6

Luftfahrwerk tiefer, LED S6, 19" schwarz, clean...

Vorschau
nicobabaFr 8.2.08, 00:43
Hehe, ich fahr käi Edelkarosse und nüt pimpts, defür körter mi und nid de Eltere *ätsch*

Subaru Justy 4x4 BJ 1987:
Vorschau
LäGgErFr 8.2.08, 06:37
Zitat: mrmiami
Abgasalag vorfüehre?? Also entweder het sie kei zuelassig, denn wirds seeeehr tür oder sie het zuelassig und du muesch se nid go vorfüehre
Jo has falsch gschribe. Die AGA isch usem Dütsche.
Ich muss zerscht e Grüschmässig lo mache, kostet ume die 600.- sfr,
und den mussi zur MFK.

hesch schu erfahrige drmit gmacht? Was isch den dies neuschte
Projäkt( Passat)?
LäGgErFr 8.2.08, 06:45
Ouu..vilicht hanis falsch gschribe im erschte post...

Zitat:

Eifach grob beschribe! Marke, Tuning, Plän für Zuekunft, VORURTEIL!!
Ich ha das Thema nid ufgmacht zum euri meinige zcköhre wie ihr über anderi
dänket sondern zum e paar schöni wäge zgseh!

Sind bisher wirklich sehr schöni wäge (user eine )!

Messi
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.2.08, 06:48
LäGgErFr 8.2.08, 06:48
Zitat: kn2
AUDI (D)S6

Luftfahrwerk tiefer, LED S6, 19" schwarz, clean...
Sehr schön! Hesch no meh Pics?
Die S6 lichter sind eifach hammer
LuckygrooveFr 8.2.08, 07:59
also i ha e ford firsta st
tuning ha i bis jetzt nur e gwindfahrwerk druf!
aber mi ziel isch no e neui uspuff alag und event. wenn möglich no bitzli an leistig usehole!aber das muess i zerst no abchecke!!
digitalrebelFr 8.2.08, 08:51
Dä gangi morn go hole ... eifach ohni d Kläber

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=8141919&ctx=28954&n=1

iFIZFr 8.2.08, 09:34
A3 8L 1.8T Ambition chipt uf ca 195PS/315NM
bis jetzt nid allzuviel gmacht (usser Reparature lol)...Samco Ahsugschluch, H&R Tieferlegigsfädere, S-Line Spiegelkappe, neus schubumluftventil...und halt schöni 18" Summerschlappe bald no e s3 spoiler hinde druff :p

wenni s gäld hät würdi sofort ahfo bastle :>...plant isch fürd zuekeunft gwindfahrwärk, s3 heck, rs4 verspoilerig vorne, bnpipes abgasahlag, grössers hoserohr und ahsugwäg optimiere (anderi ahsugbrugg/luftfiehrig)

jaja *tröim* ha bis jetzt ca 6tonne in reparature gsteckt grrml
tschugileFr 8.2.08, 09:37
http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=7323286&ctx=422&n=46

http://www.festzeit.ch/viewpic.php?id=7323334&ctx=422&n=43

Mercedes ML 270 CDI
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 8.2.08, 09:37

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©