baz.ch Newsticker
19:57
Ausland
250-Jahr-Feier der USA: «Trump war anfangs nicht gut darin, ein Diktator zu sein. Er hat dazugelernt»
19:56
Ausland
Erdbeben in Venezuela: Die Regierung in Caracas wäre jetzt ohne die USA kaum überlebensfähig
19:52
Sonstiges
Diamond League: Die Schweizerinnen überzeugen in Paris und Kambundji fehlt überraschend
19:27
Sonstiges
Audrey Werro wieder überragend: Ihr Vater sagte: Sei nicht schüchtern, sondern eine Löwin nun wackelt der Uralt-Rekord
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Morgestraich

Autor Beitrag 16 - 30
LaFaTequillaMo 2.3.09, 07:23
najaaaaaaaaa han au scho bessers erläbt (:
PatrinhoMo 2.3.09, 07:33
Zitat: LaFaTequilla
najaaaaaaaaa han au scho bessers erläbt (:
erlich gseit ich au.
ArkinaMo 2.3.09, 10:24
hets grägnet am morgestreich?
LaFaTequillaMo 2.3.09, 10:34
joa es het grägnet und irgendwie ischd stimmig aunid allzu höch gsiii und abde halb 6iiii het sichs mega gleert kaaa.........

guet isch dr starbucks offe gsiii
casuelMo 2.3.09, 11:46
haha zum glück gang ich nid an morgestraich. was sells? am morge am 3 ufstoh zum im rege die beschissene pfiffe und trummle lose? nei merci das muessi nid ha
fightanimalMo 2.3.09, 11:48
Zitat: tobitodezz
haha zum glück gang ich nid an morgestraich. was sells? am morge am 3 ufstoh zum im rege die beschissene pfiffe und trummle lose? nei merci das muessi nid ha
stimmt...morgestreich isch unnötig..
derBonsaiiMo 2.3.09, 11:55
Zitat: tobitodezz
haha zum glück gang ich nid an morgestraich. was sells? am morge am 3 ufstoh zum im rege die beschissene pfiffe und trummle lose? nei merci das muessi nid ha
unnötige Comment ...

zum glügg bisch nit gange, sunsch hätti am schluss none Härzinfargt becho wenni di gseh hät
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 2.3.09, 11:56
casuelMo 2.3.09, 12:13
isch jo wohr

bin einisch gsi und denn au nur willis mol gseh ha welle usserdem isch extra en kolleg vo berlin für das cho.

defür findis am zischtig denn umso geiler
SunparkMo 2.3.09, 12:27
bi mit e paar kollege us bärn und us estland dört gsi und die häns toll gfunde
s beste isch abr d käsweihe drnoch gsi
NobelpreisträgerMo 2.3.09, 13:56
Lol @ Polizeiboschte Spiegelhoof wägem Liecht

Super gsi, sau schöni Ladäärne, s Wätter isch vrgliche mit andere Joore au ok gsi


TheExpendableMo 2.3.09, 13:58
jep, s wätter isch wirklich nit SO schlimm gseh

het sich glohnt. am 4i an morgestraich und am 8i grad diräkt go schaffe....tja...muess no bis am 6i schaffe, damn

an die wo an dene 3 täg nit schaffe mien: wünsch euch e mega schöni fasnacht und gniessets. notürlich wünschi das au dene, wo d fasnacht wenigstens e bitz gniesse chönd
NobelpreisträgerMo 2.3.09, 14:02
Ich au ! Fasnacht isch numme aimol im Joor, also gniesseds !
LaFaTequillaMo 2.3.09, 14:21
Zitat: xXxNostradamusxXx
Ich au ! Fasnacht isch numme aimol im Joor, also gniesseds !
erklär mir mol was du so toll findsch andr fasnacht?

ich han irgendwie nix tolls entdeckt am morgestraich...... ok wende inere clique bisch wode irgendwie trummlisch odr so das goht jo no abr simmr mol ehrlich im grunde shisst doche ifach driii^^ ( mini meinig...) wünsch euch trotzdem schöni fasnacht
fightanimalMo 2.3.09, 14:25
logisch schissts dri...kei sinn drhinter xD
NobelpreisträgerMo 2.3.09, 14:36
...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©