baz.ch Newsticker
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Die Vespa bleibt elegant und lässig doch für Jugendlichkeit steht sie nicht mehr
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Absturz bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
11:57
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur K.o.-Phase: «Das Thema Okafor wird jetzt ein bisschen köcheln»
11:54
Schweiz
Hitzeflucht in die Berge: «Ich musste am Abend sogar ein Pullöverchen anziehen, weil es mich leicht fröstelte»
11:53
Sonstiges
Luxus im Freibad Dolder: 16 Franken fürs Cüpli in der öffentlichen Badi: Wer nutzt so was?
11:48
Sonstiges
Kulturclash im Alltag: «Liebe Schweizer, wir müssen reden»: Was Deutsche an uns komisch finden
11:47
Sonstiges
Vor WM-Sechzehntelfinal: Der heimliche Star ist Nico Elvedi doch wer sind die Verlierer im Schweizer Team?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Sonic 11 29.03.08 @ St. Jakobshalle & Rhypark, Basel

Autor Beitrag 16 - 30
Calvin2kSa 1.3.08, 09:39
bi mir sind es paar Ticket acho! ha nur wenigi, also wär gärn eis möcht, bitte melde
Calvin2kSa 15.3.08, 07:20
s goht gar nüm so lang juhuuu!!

wär no kei kleider het
http://shop.noize-lab.ch isch etz online!
etz cha me tshirts bstelle!!
Calvin2kSo 23.3.08, 13:00
one week to go!
Freu mi mega druf, wird sicher widr ganz geil, wie die letste 10 sonics bereits
derBonsaiiSo 23.3.08, 13:25
freu freu frru hüpf hüpf *nümme warte chan und warte will*
UrichSo 23.3.08, 17:23
doffi frog vll. aber het dSonic au e offizielli anthem?
RadioaktivesKindSo 23.3.08, 18:22
Zitat: Urich
doffi frog vll. aber het dSonic au e offizielli anthem?
Ne het sie nid friener hets no ä Mix CD zü dr Sonic gä die letscht isch glaubs zür Sonic 8 gsi. I frog mi wieso sie keini me mache.
UrichSo 23.3.08, 18:45
naja, zwenig verkauf wahrschinli, aber so eh Hymne währi scho öpis
Calvin2kMo 24.3.08, 12:26
CD Produktione in dr CH sind eifach sehr tüür und jo, s rentiert sich halt nid, wenn zwenig lüt die CD kaufe..
glaub au, dass e Anthem nid würdi kauft wärde als Single-CD oder so.. oder?
marciMo 24.3.08, 13:32
glaubi ebe au dass die cd (anthem single-cd) eh niemer kaufe würd...
HardstylebabeMo 24.3.08, 15:18
I finge eigentlech o, dass es am Line Up nid soo vil zrüttle git. Es het wider für jede Gschmack öppis drbi und es het paar Hammer-Lüt drunger! Also vilecht denn erscht im Nachhinein motze. I finges jedefalls wahnsinns schad, dass i nid cha go.
SchnafMo 24.3.08, 20:55
i finde, s Lineup isch nid hammer abr guet. Hett einigi gueti CH DJS wie Philippe Rochard, und halt di übliche abr au DJ luna us holland isch geil. S beschti isch halt das dr Housefloor wit weg isch!
UrichDi 25.3.08, 08:00
naja, das mit ehm anthem han i bereits sälber e überlegig gmacht, chönt mer gar nit....

den, i welem style machsch so eini? Trance, Hartstyle, Hardcore, House, als das wird botte a dem event..
Calvin2kDi 25.3.08, 19:20
jo s würd so chli streetparade mässig würdi sage! s muess eifach guet verkauft wärde! aber ebe.. sone produktion koschtet so viel gäld! lieber das geld in e guete dj investiere
WeisserWolfDo 27.3.08, 19:02
Puuuuh... es het nur 3-4 Acts wo mich interessiere. Seht (so gschriebe) scho chli schwach us, das Line Up. Kenn einigi, wo weg dem nüt göhn. Ich hingege wird dört aztreffe si. ^^ Zwüsche HC und HS am umeflitze... oh yeah! d'SONIC isch trotz allem immer toll gsi. Ich freu mich uf all Fäll.

PS: Zum Glück hens dr House Floor wieder wiiiiiiiit weg verpflanzt.
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 27.3.08, 19:03
VoLcoMRoCkezZzDo 27.3.08, 20:54
@WeisserWolf

haha Sonic isch Kindergarte
Party Time!!wie BIG Bang..

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©