baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Eure peinlichste momänt bim Auto fahre

Autor Beitrag 31 - 45
BananasucksSa 1.3.08, 22:09
meinsch e schwelle...
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 1.3.08, 22:09
MythINCSa 1.3.08, 22:12
jo so chönnt mes usdrucke
HoldBackTheDaySa 1.3.08, 23:05
wiso schriebe doh eigentlich keini fraue ihne schämme sie sich z´sehr???
BeGreenSa 1.3.08, 23:11
Zitat: DöffliRider
wiso schriebe doh eigentlich keini fraue ihne schämme sie sich z´sehr???
BananasucksSa 1.3.08, 23:23
hehe jo dänkt,weisch eini alei könnt do inne dä bitrag alei füehre weil dene so viel peinlichi sache passiere..hehe...
NoFearSo 2.3.08, 00:23
14:52 gester isch de thread gmacht worde, si sind immerno am überlege was s pinlichste isch, so 10'000 zeiche müend si halt chli kurzfassige schribe, si sind immerno am schribe, wenn de glück hesch isch am mäntig öppis dinne
isch hart aber so sich es
GeKK0So 2.3.08, 00:46
Zitat: mrmiami
mini frau het a mim lolli glutscht und denn hani weg paar fuessgänger müesse ahalte
So öpis isch uf dr Autobahn au vorteilhafter.
DPM1980So 2.3.08, 02:08
döt gsehdns lschtwge fhrer
SpinnerSo 2.3.08, 05:18
hmm nee i ha no nüt becho und das isch 2 Johr her. Also scho verjöhrt
nomol schwein gha....
BeGreenSo 2.3.08, 09:49
usserdem derfsch uf em velo/töff kei musik lose, so wie du's gmacht hesch.
heimdallSo 2.3.08, 09:52
Zitat: BeGreen
usserdem derfsch uf em velo/töff kei musik lose, so wie du's gmacht hesch.
moralapostel...
BeGreenSo 2.3.08, 09:53
Zitat: heimdall
Zitat: BeGreen
usserdem derfsch uf em velo/töff kei musik lose, so wie du's gmacht hesch.
moralapostel...
jo nei, isch wohr.
do het er glück kah.
YelinaSo 2.3.08, 10:35
ich bi mal mit em auto vom kolleg underwägs gsi und a de tankstell go zigis kaufe. er isch vill grösser gsi als ich und drum hani müesse de sitz verstelle, allerdings isch de sitz nid richtig igraschted. isch aber alles guet gange, bis ich wieder im auto ghockt bin, sind dett paar jungi herre gstande, ha ne welle imponiere und en kavaliers-start anelegge, dummerwiis isch genau i dem moment de sitz wieder hindere grutscht, ich bi ab de pedal grutscht und ha de motor abgwürgt. piinlich piinlich....
BeGreenSo 2.3.08, 10:51
Zitat: Yelina
ich bi mal mit em auto vom kolleg underwägs gsi und a de tankstell go zigis kaufe. er isch vill grösser gsi als ich und drum hani müesse de sitz verstelle, allerdings isch de sitz nid richtig igraschted. isch aber alles guet gange, bis ich wieder im auto ghockt bin, sind dett paar jungi herre gstande, ha ne welle imponiere und en kavaliers-start anelegge, dummerwiis isch genau i dem moment de sitz wieder hindere grutscht, ich bi ab de pedal grutscht und ha de motor abgwürgt. piinlich piinlich....
hmmm...no nie 20 min. zum iiparke brucht??
YelinaSo 2.3.08, 10:52
haha, für öper, wo no gar nid darf autofahre, hesch mer chli zvill vorurteil.... Stell der vor, es gid fraue, wo chönd iparkiere.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©