baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Eure peinlichste momänt bim Auto fahre

Autor Beitrag 1 - 15
BananasucksSa 1.3.08, 14:52
Hoi zämme..
Mol zit für en umfrog..
was isch eure peinlichschte momänt bim Auto fahre gsi?Oder bim parkiere.. wo hendr euch so richtig gschämmt???Oder hendr lustigi Fahrfehler erläbt??
nonameSa 1.3.08, 14:58
pinlich? wend mit 180 vomene no beschleunigende VW transporter überholt wirdsch..
tschugileSa 1.3.08, 14:59
Woni e Krankewaage mit Blauliecht und Martinshorn vo dr Stross ine Vorgarte abdrängt ha..

das söll mol no eine überbiete
pr0xlmusSa 1.3.08, 15:02
Wo i mol anere Ample abgfahre bi, han i gmeint i müesst nach em 1.Gang grad in 6 schalte Weiss bis hüt nonig wie i das gschafft ha.
Mitte uf dr Krüzig isch mer hald denn dr Motor abkackt und het nit grad wieder wölle aspringe. Isch e tolls Hupkonzert gsi hinde dra und Fuessgänger hennd sich au köstlich amüsiert...na ja, chas gibt
lehrmaischterSa 1.3.08, 15:04
bim verloh vomene parkplatz in florida mit e mietwage ame-n-e nätte mädel z'winke und im gliche momänt ame-n-e e eckstei nooche z'schramme
isch s'mitleidige lächle vo däre schöne oder d'umtrieb mit der autovermietig schlimmer gsi? i weiss es nümmi.
paradoxonSa 1.3.08, 16:08
Zitat: tschugile
Woni e Krankewaage mit Blauliecht und Martinshorn vo dr Stross ine Vorgarte abdrängt ha..

das söll mol no eine überbiete
wie dass?
r2kSa 1.3.08, 16:10
Zitat: tschugile
Woni e Krankewaage mit Blauliecht und Martinshorn vo dr Stross ine Vorgarte abdrängt ha..

das söll mol no eine überbiete
tschuggi das schafft niemert
daschSa 1.3.08, 16:47
das mitem chrankewage isch nid schlächt!
BananasucksSa 1.3.08, 17:10
em koleg sis auto isch im summer am barfi hänge blibe..het müesse abgschleppt wärde..das isch sau peinlich gsi für ihn..hehe..armi sau
steineachzgSa 1.3.08, 17:38
Zitat: tschugile
Woni e Krankewaage mit Blauliecht und Martinshorn vo dr Stross ine Vorgarte abdrängt ha..

das söll mol no eine überbiete
Unglaublich! Das überbietet sicher niemert meh!
SpinnerSa 1.3.08, 17:40
i bi mol mit em Töff und Musik in de Ohre go e neue Rückspiegel kaufe will
mine kaputt gsi isch. Denn bini durch Sissach gfahre und ha mi gfrogt wieso mir alli Autos uswieche! Nach einiger Zyt ischs mr denn komisch vorcho und i ha mol dr Kopf dreiht. Hinde dra isch e Polizeiauto gsi mit Blauliecht und Horn, D Polizischte händ mi denn recht bös luegend überholt
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 1.3.08, 17:41
J4LSa 1.3.08, 17:43
Zitat: Spinner
i bi mol mit em Töff und Musik in de Ohre go e neue Rückspiegel kaufe will
mine kaputt gsi isch. Denn bini durch Sissach gfahre und ha mi gfrogt wieso mir alli Autos uswieche! Nach einiger Zyt ischs mr denn komisch vorcho und i ha mol dr Kopf dreiht. Hinde dra isch e Polizeiauto gsi mit Blauliecht und Horn, D Polizischte händ mi denn recht bös luegend überholt
haha^^ das isch defftig...
Glück ka das sies eilig ka händ
paradoxonSa 1.3.08, 17:45
chönd no sau tüür werde
DPM1980Sa 1.3.08, 17:59
mini frau het a mim lolli glutscht und denn hani weg paar fuessgänger müesse ahalte
BananasucksSa 1.3.08, 18:12
Zitat: mrmiami
mini frau het a mim lolli glutscht und denn hani weg paar fuessgänger müesse ahalte
jez ohni scheiss??

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©