baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Stopp Offroader

Autor Beitrag 136 - 150
derBonsaiiSo 7.9.08, 21:37
Zitat: Nico4133
wenn jede so dänkt das zerscht die andere sötte, denn hets eh kei sinn,, irgendwo mussme jo mol afange...
Guet, denn sölle die andere aafo, aber nit mir =D=D
iamascientistSo 7.9.08, 21:40
es git auti wo e nutze könne bringe und es git söttigi wo keine henn...
nIc0So 7.9.08, 21:44
s gliche gilt bi mensche he
VillaniSo 7.9.08, 21:51
ich ha jetzt nid alles gläse und eigentlich interessierts mi au nid. Aber wer SUV verbiete möcht, het wohl nie überlegt was SUV eigentlich heisst. Es sin jo scho lang keini Offroad fzg mehr. Und selbscht wenns um d Motore goht, was isch dr nächschti schritt? Keini Sportwäge mehr?
spickSo 7.9.08, 22:04
ich glaub das isch grad s problem, du schlaue. das sind pseudo gländewäge wo gar nie ins gländ gönd aber wege ihrem gwicht und oft starke motorisierig suufe wie nix.
wer öber en richtige offroader het und au brucht, zb en förschter oder en bergbuur, ok.
mondkindDi 9.9.08, 12:00
Zitat: Ceikor
schlimm, wie me hüt überall bevormundet wird! Und mit dere Initiative, wäre nit nur Offroader betroffe, sondern au Ferrari, Porsche ect...

Sie wird eh abglehnt
kauf dr doch e porsche.. in e paar johr kasch dr dr sprit nüm leiste und me mues sich im prinzip and strooseverkehrsordnig halte - do bringt >280 km/h top speed nüt

i bi gspannt wie sich dr tesla entwicklet, de wage macht kei CO2, kaschn schnell übr nacht istecke und losfahre. drzue das direkte dreimoment, das kriegt kei verbrenner ane.

die ganze offroader wo mit BS nummere umefahre sind modeauti's - ha mitleid mit de fahrer und bi iiversüchtig ufd tankstellebsitzer

bi au gspannt wie sich die road pricing gschicht entwickle wird, das könnt no schweineteuer wärde für die wo zviel leischtig bruche.. http://www.bazonline.ch/basel/stadt/Luftverschmutzung-Kantone-sollen-mutiger-werden/story/ 20926571
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 9.9.08, 12:02
20abDi 9.9.08, 12:02
Für was brucht meh e Offroader in Basel-Stadt?!?!?

Eifach sinnlos!
mondkindDi 9.9.08, 12:05
Zitat: Vegeta
Für was brucht meh e Offroader in Basel-Stadt?!?!?

Eifach sinnlos!
1. Angst vorem Verkehr
2. Modeauto
3. Schwanzersatz
4. Bedarf für viel Platz wäg em Eigefett (obwohl i dem Fall s Velo gschider wär )
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 9.9.08, 12:06
MythINCDi 9.9.08, 12:06
@mond
de porsche chasch ebbe au uf dr rennstrecki freudele

die offroader (das heisst suv) werde sowiso nur vo kleine schüche modefraue gfahre männer mit kleine .. - äh ja, wie au immer. Was isch eigentlich mitem Jäger vo Hinterdorf im Graubünde uf 2500m? Muess de nach dere Initiative de mitem Opel Corsa durch sis Revier gluggere?
mondkindDi 9.9.08, 12:09
MythINC: Mir hend nitmol e Rundstrecki im Land, isch glaub immerno verbotte?

Ok für d Rennstrecki bini iverstande - aber denn bitte nit iiglöst wäg de ganze umbaute. Denn bruchsch no e SUV und e Ahänger zum and Strecki glange

I ha totals Verständnis mit jedem wo e Offroader BRUCHT für si Läbe ufm Land. Dr richtigi Wäg i mine Auge wär kei Verbot, sondern e brutals Road-pricing System wo's schweineteuer wird wenn ind Stadt wottsch mit somne aerodynamisch idiotischem Fahrzüüg / Sportwage etc.

Das kunnt eh friener odr spöter..
3 mal bearbeitet, zuletzt Di 9.9.08, 12:11
MythINCDi 9.9.08, 12:15
in frankriech hets e kleini rennstrecki für töff (weiss nit ob dört au autos druf chömme)
PetitJackBauerDi 9.9.08, 12:25
Zitat: MythINC
Was isch eigentlich mitem Jäger vo Hinterdorf im Graubünde uf 2500m? Muess de nach dere Initiative de mitem Opel Corsa durch sis Revier gluggere?
Nei es git Usnahme für Brüef und Mensche wo dr SUV nochwiislich würglech bruche.
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 9.9.08, 12:26
tschugileDi 9.9.08, 12:30
schön das dr Staat einem immer mehr s Läbe ischränkt und bestimmt was me mache dörf..

Offroader
kei Alkohol mehr nach 8 im Pronto
Füürwerks-Uswiis
usw.

Und schnuufe dörfi ab morn nur no 10 Mol pro Stund oder was ?
VillaniDi 9.9.08, 12:55
naja, luschtig isch jo eigentlich, dass sehr vieli dr Sinn vom SUV gar nid gschnallt hän. Wer seit den do das e SUV als Offroader denkt isch? En Crossover isch au nid als Offroader dänkt??

en SUV isch sportlich, vom fahrwerkher sehr weich abgstimmt, was in dr stadt au sehr gmüetlich isch. Im Winter chunt me guet durch dr schnee und uf dr Autobahn het me gnueg power. Das me nur bedingt mitemene SUV offroad fahre cha, isch scho mehrfach bewiese. Also sin si nid so falsch in dr stadt.

Ich jo fascht so als würd me sportwäge verbiete will me d leischtign ur uf dr Rennstrecki usfahre cha...
ShakezDi 9.9.08, 13:09
Zitat: mondkind
Zitat: Ceikor
schlimm, wie me hüt überall bevormundet wird! Und mit dere Initiative, wäre nit nur Offroader betroffe, sondern au Ferrari, Porsche ect...

Sie wird eh abglehnt
kauf dr doch e porsche.. in e paar johr kasch dr dr sprit nüm leiste und me mues sich im prinzip and strooseverkehrsordnig halte - do bringt >280 km/h top speed nüt

i bi gspannt wie sich dr tesla entwicklet, de wage macht kei CO2, kaschn schnell übr nacht istecke und losfahre. drzue das direkte dreimoment, das kriegt kei verbrenner ane.

die ganze offroader wo mit BS nummere umefahre sind modeauti's - ha mitleid mit de fahrer und bi iiversüchtig ufd tankstellebsitzer

bi au gspannt wie sich die road pricing gschicht entwickle wird, das könnt no schweineteuer wärde für die wo zviel leischtig bruche.. http://www.bazonline.ch/basel/stadt/Luftverschmutzung-Kantone-sollen-mutiger-werden/story/ 20926571
Am beschte wär natürlich mir würde alli (wenn überhaupt es Auto) nur en Elektro-waage fahre, nid rauche, nur biokoscht ässe usw.

Dis Argumänt vo wäge en Porsche bringts ned, me cha jo sowieso nur 120 fahre in dr Schwiz isch fertige mischt sry :S

Wenn ich s Gäld dezue hät (was ich ned han ) würd ich mir sofort en Porsche oder ähnlich chaufe. Wieso?

Wells eifach SPASS macht zum fahre und s verdammi nomal mini eigeni Entscheidig isch was für es Auto ich fahr und uss wellem Grund ich das mach! Ganz eifach!

Bin ich deswäge en schlächte Mensch? I würd nid säge...

Die Linke wette sowieso dass alles durch Staatlichi Repressione kontrolliert wird! Am beschte mir füehre wie z China e 1-Chindregle ih, verbiete Computerspiel, verbiete alli Autos wo meh als 5 Liter uff 100 suffe, verbiete Fastfood, verbiete alli Süessgetränk UND SO WEITER

do krieg ich s chotze, ganz ehrlich

bis anhin hani gmeint mir läbe imene freie Land wo jede (imene gwüsse Rahme) chan mache wasr will, aber naja...

nur witerso liebi Linki, meh gseht jo wos ahnefüehrt
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 9.9.08, 13:10

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©