baz.ch Newsticker
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Kann der Irak den zweifachen Weltmeister herausfordern?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Stopp Offroader

Autor Beitrag 16 - 30
SnörebrääädDo 3.4.08, 11:39
me chönnt au eifach vo de offroader e höcheri gebühr verlange
YelinaDo 3.4.08, 11:41
oder grad für alli benzinfresser.
LobsiDo 3.4.08, 11:43
Zitat: tschugile
dene muess mes aber nid verbiete nur well paar Lüüt fahrlässig sin ! Dr Alk verbietet me au nid nur well paar Teenies fahrlässig sin !
genau das schint me aber jetz z mache, oder hesch schomol anere Tankstell e Fläsche Vodka kauft in letschter Zit?
NoFearDo 3.4.08, 11:43
ebbe wenns so isch stige alli uf tata nano's um
YelinaDo 3.4.08, 11:45
mer chönnt au die lüüt, wo keis auto hend, mit stüürnachläss belohne.
LobsiDo 3.4.08, 11:46
Zitat: Yelina
mer chönnt au die lüüt, wo keis auto hend, mit stüürnachläss belohne.
So wit chunnts no!
YelinaDo 3.4.08, 11:47
Lobsi, wahrschindli genau i dem jahr, wo ich mier wieder es auto chauf. shit happens
TexanDudeDo 3.4.08, 11:52
Zitat: Lobsi
Zitat: Reaganomics
God dr Staat gar nüt ah was ich oder suschd öper fahrt... alti Auto suffe genau soviel und Sportwäge sowiso (sogar no meh als SUVs)... und vowägä Verkehrgfährdig, die Ökoauteli us Asie mit 1.0l Huubruum si viel schlimmer will die Fahrer meistens kei Ahnig hei und schliche wie nit normal und ständig abbremse und im Weg sin, oder dVelo und Töff fahrer wo Kurve schniede und möche was si wei
Dr Durchschnittskäufer vome SUV isch schätzigswiis zwüsche 40 und 80 Joor alt hamer mol sage lo, die meischte wo so es auto chaufe, hei s Gfühl dass wenn mol was passiert au bitz Bläch vorne dra isch... bloss miner meinig fahre viel z viel viel z nochlässig ume mit dene schlitte und wenn denn mol was hesch, gits Toti...

My opinion, Gruess Lobsi
Chasch mitem jedem Auto nochlässig fahre weni mitemene Smart und 80km/h ine Kind fahr seht das au nüm so guet us... und sowiso, meh chönt meine es sig sone Kunst en SUV zfahre isch au nur e Auto wo meistens sogar eifacher zum fahre isch als so e Mist Karre ohni Servo und Fahrhilfe...
LobsiDo 3.4.08, 12:24
Definition vomene SUV isch bi mir folgendermasse:

Knautschzone > Fahrvermöge

wenns grob schubladisiersch (i weiss, me söll nit) isches genau eso!
derBonsaiiDo 3.4.08, 12:25
e Smart isch aber genau gliiich, het au kei Knautschzone, wennde miteme Smart gegene Merz fahrsch, veränderet sich dr Smart fascht nit, dr Merz hingege erkennsch fascht nümm.
18Fabio93Do 3.4.08, 13:51
Grundsätzlich würd ich mir au nie e SUV für d'Stadt kaufe, isch unnötig. Aber ich find es sött jede die Freiheit ha si Auto sälber dörfe z'wähle. Ich ha irgendwie au s'Gfühl dass d'Initiante vo däre Stopp Offroader Initiative niidisch uf die sind wo sich so Autos chöne leischte.
ATARIDo 3.4.08, 13:55
Zitat: 18Fabio93
Grundsätzlich würd ich mir au nie e SUV für d'Stadt kaufe, isch unnötig. Aber ich find es sött jede die Freiheit ha si Auto sälber dörfe z'wähle. Ich ha irgendwie au s'Gfühl dass d'Initiante vo däre Stopp Offroader Initiative niidisch uf die sind wo sich so Autos chöne leischte.
das isch e guete Punkt! Will in de Auge fo de junggrüene sind die wo sich das leiste könne, alles Kapitaliste odr Konzärn Cheffe wo swiso dr anti christ vo de linke isch
ThRiShDo 3.4.08, 14:24
mini meinig isch: ignoriere, die griene spinne halt widermoll
LordHelmchenDo 3.4.08, 17:04
agnoh me het en unfall, do wär i also lieber imene offroader als imene smart usw.
NoFearDo 3.4.08, 17:09
drfür fliegt denne dr ninjarider durch d luft

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©