baz.ch Newsticker
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
17:09
Sonstiges
Saisonal kochen: Diese Rezepte mit Erdbeeren versüssen die heissen Sommertage
17:08
Wirtschaft
Interview zur Öffnung von Hormuz: «Eine Rückkehr zum Status quo im Welthandel ist nicht mehr möglich»
16:22
Region
Theater Basel: Neues Ballett treibt Besucherzahlen in die Höhe
16:21
Sonstiges
Rope-Jump Unglück in Brasilien: Digitale Inhalte gelöscht? Polizei nimmt drei weitere Verdächtige fest
16:03
Sonstiges
Schweizer Ängste beim Reisen: Davor fürchten sich Schweizerinnen und Schweizer beim Reisen am meisten
16:00
Sonstiges
Digitale Manipulation: Ist das wirklich Ihr Geschmack oder hat das ein Algorithmus entschieden?
15:55
Sonstiges
Stadler Rail in Sardinien: Dank Wasser­stoff­antrieb : Jetzt kommen die noch klima­freundlicheren Züge
15:39
Region
Nach 14-Millionen Sanierung: Decke des neuen Baselbieter Regierungszimmers eingestürzt
15:06
Region
Bahnverkehr: Gleisschaden in Gluthitze Störung zwischen Olten und Sissach
15:03
Ausland
Ehrung eines französischen Widerstandskämpfers: Marc Bloch kommt ins Panthéon und die extreme Rechte soll bitte fernbleiben
15:00
Sonstiges
Argentinien Österreich im Ticker: Zaubert Messi erneut oder schafft Österreich die Überraschung?
14:51
Region
Unfall in Solothurn: Sonntagsfahrt mit Folgen 16-Jähriger prallt in Leitplanke
14:33
Sonstiges
EHC Basel: Henauer bleibt, Fuss kehrt zurück und Lefebvre stösst neu dazu
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Stopp Offroader

Autor Beitrag 286 - 286
VillaniMo 30.3.09, 02:26
Zitat: RadioaktivesKind
Zitat: LeMans
Zitat: SpringtOifel
Zitat: LeMans

Was isch eigentlich idiotisch am SUV fahre? DAs hani bis hüt noni begriffe...

Isch es besser e ufborte Opel, golf und co z fahre?
SIcherheitsaspäkt... und denn... wo bitte bruuchsch bi uns ufm Land e SUV? Wennd Buur bisch ok, Fälder und so, aber alli andere wäre mitme Kombi oder entsprächendem genau so guet bedient. Und die ufgmotzte Chäre sin genauso weich.

Hoff willsch jetzt nid über Sinn und Unsiin vo SUV's im bsitz vo Städter usloh.

Aber trotz däm findi s sött nid alles mit beschränkige und Gsetz limitiert wärde.
Scheiss Big Brother mentalität... Joo wüsse und kontrolliere was jede macht!
Zerscht muess me mol klar stelle, dass e SUV nur beschränkt für s gländer isch. Für das giz Jeep und Co.

Abgseh drvo. Je nach dem was für e hobbie das de hesch, chasch dr mit au no e ahänger mitem "tracktool + zubehör" transportiere. Drzue isch es no e passendi Hundewaage. Also ich finds "packet" so nid übel. Das me au mol druch d city fahrt isch logisch, aber wäg dem heissts jo nid das me d büxe nur in dr city fahrt.
Hm also ahänger und so chasch jo au mit anderne Autos als nem SUV ans Ziel bringe, drzue chunt die meischte SUVs wo ich gseh händ nid mol ahängerkupplig.
Für d Hünd würd übrigens au ä Combi. Döt durre ha i eifach chle mie mit dene Fahrzüg will sie eher es prestige Objekt sind als äs Nutzfahrzüg für Hobbys vo dr bsitzer.

Jetzt dörf es Sbaby wieder em niid vo dr bsitzlose oder so cho, aber he mol ehrlich i wött nid wüsse wieviel so ä SUV uff Leasing händ und drfrü an andere orte Schulde mache. Drzue chunt wär wirklich Gäld muess nid uff dr Stroos mit nem Auto wo viel Sprit suuft go protze, me lernt jo nid umsunscht bi dr Riche spare.


Naja, e rennwage mitemene Kombi zieh wird interessant Möglich isch es, z.b. in SPA isch dr Vorteil extrem gross.

In Sache hund isch natürlich klar, dass me de au ine anders oder normals auto inebechunt.

Zum Thema Leasing. Wer e Firma het, least. Vorallem jetzt in dere Wirtschaftslag wärsch extrem blöd, wenn de Vorteil nid nütze würdisch. Leasing het au nid würklich was mit fehlendem Geld z due. Mir rede jo nid vo Türke leasing wo die ganz familie für ihre sohn e BMW least.

Aber au als Privatperson chunt me im Moment guet wäg.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©