baz.ch Newsticker
20:14
Sonstiges
Marketa Vondrousova: Sie verpasst Dopingtest wegen Angststörung: Ex-Wimbledonsiegerin gesperrt
20:09
Sonstiges
Im Spiel gegen Österreich: Nun ist Lionel Messi alleiniger WM-Rekordtorschütze
19:56
Ausland
Folter im Iran: 74 Peitschenhiebe für ein Konzert ohne Kopftuch und den Westen interessiert nur das Öl
19:34
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Ich habe das Bild im Kopf, das alle von mir haben: Das abscheuliche Monster!»
19:00
Sonstiges
Frankreich Irak im Ticker: Wird die Partie wegen Unwetters verschoben?
18:37
Kultur
Entdecker von Whitney Houston: Musiklegende Clive Davis stirbt mit 94 Jahren in New York
18:20
Region
Neuer Baselbieter Verkehrsdirektor: Rheintunnel, Velorouten, Klimapolitik: Matthias Liechti gerät von Anfang an unter Druck
18:20
Ausland
Misshandlungen in Gefangenenlager: Libyscher Milizenchef zu sieben Jahren Haft verurteilt
18:17
Region
Vorwurf des Amtsmissbrauchs: Ex-Migrationsbeamtin sagt: «Ich bin bis an die Grenze gegangen»
18:13
Schweiz
USA-Iran-Friedenskon ferenz: J. D. Vance feiert den Bürgenstock-Gipfel als Erfolg doch wer bezahlt die Rechnung?
18:07
Schweiz
Meteorologin über heftiges Unwetter: «Es war reiner Zufall, dass Zürich so stark getroffen wurde»
18:06
Sonstiges
Weltklasse Zürich 2026: Zuerst der Ausrutscher, dann die Hochzeit und die Rückkehr nach Zürich
18:00
Sonstiges
WM-Zwischenfazit der «Dritten Halbzeit»: «Irgendwann wird Trump finden, er will die Bühne missbrauchen»
17:40
Sonstiges
Keine Hinweise auf Sabotage: Mindestens 13 Arbeiter sterben bei Explosion in Gasanlage in Katar
17:19
Sonstiges
Sprachstreit um Zugdurchsagen: Liebe SBB, macht die Durchsagen bitte nur noch auf Englisch
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Politik / Religion » Stopp Offroader

Autor Beitrag 121 - 135
chillthelonghongbongDi 15.4.08, 18:42
Zitat: SuperStefan
i weiss nit was schlim dra isch e kleine jeep schluckt sicher nit viel und es git anderi wäge die schlucke au viel wen me öpis für umwelt will mache den söle die in jungel go lebe eur strom wo für d pc isch verursacht au co2 sogar die atme will me mir das au no verbiete odr wie ??
wasserkraft und atomstrom verursache co2? ischmr neu...
AhrimanDi 15.4.08, 18:46
Au die muess me zerst baue ;P
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 15.4.08, 18:46
BoehserOnkelSchroediDi 15.4.08, 19:16
Voll di scheiss idee will wen me e kind afahrt ka das glich toedlich si wie mime smart und d benzin verbruch hoeret uf echt will luget zerst mol d LKWs a odr d flieger etc
shakazuluDi 15.4.08, 19:26
jo atomkraftwerk verursacht au co2 und das viel wen me uran ahrichere muess und transport. mi het e jeep au verwütscht wo i uf em mofa kse bi und läb immer no
chillthelonghongbongMi 16.4.08, 17:27
Zitat: BoehserOnkelSchroedi
Voll di scheiss idee will wen me e kind afahrt ka das glich toedlich si wie mime smart und d benzin verbruch hoeret uf echt will luget zerst mol d LKWs a odr d flieger etc
jä aber fahrsch mit em lkw go ikaufe? (ok, die fahre mängmol au unnütz, voll belade abe uf italie und leer zrugg etc)
btw, das wägm atomstrom. jedi energieform produziert bi dr härstellig energie. atomstrom isch eine vo de neutralschte. solarenergie het e ganz schlächti energiebilanz. me müest e hütige pannel glaub 5 johr mind. lo laufe bis dr energieverbruch nume bi dr härstellig (no kei unterhalt, wo bi solarpannel rächt ufwändig isch) igrächnet!!!
ich bi au nid unb. für atomstrom, aber miner meinig noch isches im momänt no eini vo am wenigscht schlächtischte energieträger. i hof das änderert bald mit neuer sunnetechnologie und kärnfusion.
proiureFr 5.9.08, 11:50
NEIN zur Offroader Initiative


Mein Auto fährt auch ohne Wald
MythINCFr 5.9.08, 11:57
hend ihr die diskussionsrundi gseh ufem sf1? wo do glaubs 4 mitenand gredet hend

die argument vo dere einte Frau wo en "offroudr" fahrt sind sooo mies gsi, die hätte echt öpper gschieders miesse ilade die het sich mega oft agfriffe gfühlt und het denn mit peinliche argument sich probiert z rette
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 5.9.08, 11:59
CritiCaLMitChSa 6.9.08, 16:33
die SVP het doch nümm alli tasse im schrank ----> SF1 !!!!
DistintoSa 6.9.08, 16:43
Zitat: WäLpLi
PRO OFFROADER Pro HUMMER H3
gott dir muess es hüt scheiss langwilig si
d0mESa 6.9.08, 17:06
nid zwingens pro offroader, aber contra die scheiss iniative
CritiCaLMitChSa 6.9.08, 18:26
isch mr doch egal obs grosi autos sii, abr dargumänt vo dene svpler hämi anderscht gnärvt

do drgege sin die vo de griene nur ok...

und schlimmscht dra isch e dr co2 .........
d0mESa 6.9.08, 18:27
jo CO2 isch bööös, aber ich will trotzdem kei mega ihschränkig bim autokauf
SündstoffSa 6.9.08, 19:18
Zitat: WäLpLi


lueg au wenn mir keini OFFROADER meh derfte fahre sett zerscht usa sich sälber an de WURZLE Packe! Mir sind e Mucke im gegestaz zu USA und so störts ke sau wo en OFFROADER hed obs in de Stadt isch oder ufem Land!

Usa meint Ihne khört d'Wält und USA Killt au d'Wält
ha glaub no nie e schlächters argument gläse.
nicoo1Sa 6.9.08, 19:50
wenn jede so dänkt das zerscht die andere sötte, denn hets eh kei sinn,, irgendwo mussme jo mol afange...
CeikorSo 7.9.08, 21:35
schlimm, wie me hüt überall bevormundet wird! Und mit dere Initiative, wäre nit nur Offroader betroffe, sondern au Ferrari, Porsche ect...

Sie wird eh abglehnt

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©