baz.ch Newsticker
21:51
Sonstiges
Beziehungen mit Chatbots: «Die sexuellen Fantasien kennt zum Teil nicht mal der Partner. Aber Chat-GPT schon»
21:47
Sonstiges
Entführungsfall: «Wir leiden Qualen»: US-Moderatorin fleht um Hinweise im Fall Guthrie
19:55
Kultur
Dritte Staffel von «House of the Dragon»: Endlich tut sich was in Westeros
19:54
Ausland
Angespannte Beziehungen: Warum ein paar Orden die Gemüter von Polen und Ukrainern bewegen
19:54
Ausland
Starmer geht: 7 Premiers in 10 Jahren was ist bloss los mit Grossbritannien?
19:53
Ausland
Starmer-Nachfolger Andy Burnham: So will der «King of the North» Grossbritannien retten
19:04
Region
Migrationsamt Baselland: Freispruch trotz Missständen wer übernimmt jetzt die Verantwortung?
18:59
Sonstiges
Einsatz in der Todeszone: Sherpas sollen «Green Boots» bergen die wohl bekannteste Leiche am Mount Everest
18:59
Kultur
Jodelprofessorin Nadja Räss: «Jodeln ist unsere fünfte Landessprache»
18:00
Sonstiges
England - Ghana im Ticker: England nähern sich dem Tor an, doch Ghana steht hinten kompakt
17:32
Region
Fünf Fragen an Esther Keller: Mehr Personal, weniger Leistung was läuft schief im Basler BGI?
17:24
Schweiz
Basler Bethesda-Spital: Mutter gab ihr Kind ins Babyfenster jetzt möchte sie es zurück
17:20
Sonstiges
Gekocht und verzehrt: Spitalmitarbeiter in Ungarn nimmt Leichenteile nach Hause
17:14
Region
Migrationsamt-Kaderf rau vor Gericht: «Sie waren eine Frau auf Mission und gingen fragwürdige Wege»
17:11
Region
1000 Euro ergaunert: «Benzinbettler» nimmt 26-Jährigen aus dieser nimmt die Verfolgung auf
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » account aktivierig per sms

Autor Beitrag 196 - 210
babumFr 19.5.06, 08:35
Die Verifikation deiner Handynummer ist fehlgeschlagen!
Du hast einen falschen Code eingegeben!
Bitte versuche es nochmals!
mfg, Dein festziet.ch Team


gopfrdelli
jo zwüsche dene zahle he^d's jo sone - oder_ sdrich.. wele vo beidne isch es dennen?
wüüüFr 19.5.06, 08:36
das dänki mir scho das er weiss was er macht. süscht hätt se nid ageh
ARTgerechtFr 19.5.06, 08:38
unter wele bedingige chan d natelnummere usegeh wärde?!?!
rutschläFr 19.5.06, 08:40
unter dringlichem mordverdacht!

frog doch en awalt du mö!!!

@ bambum, es isch es -!
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 08:40
bubuFr 19.5.06, 08:42
@babum44: es isch e bindeschtrich ("-"!

@wednesday: wenn de lüt absichtlich massiv beleidigsch, sodass die e ahzeig möche und denn d'Polizei will wüsse wär das isch, dörf si usegeh wärde WENNS zunere Grichtsverhandlig wird cho...

edit:
by the way @räitschel: --> CHILL
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 08:43
babumFr 19.5.06, 08:44
ok hans nomol probierd..

aso i mues widr mol an d arbed go^^
mersi no

edit: es isch gange
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 08:44
bubuFr 19.5.06, 08:52
..er het halt nur chli zwiefel wäg siner natelnummer...
klar, do goht alles mit rächte dinge zue und här, anders chönnt sich das FZ gar nid leischte!
magiiFr 19.5.06, 08:52
wie wärs mit ere azeig welli accounts scho aktiviert worde sind? also in dr member-asicht so nes feld: Aktiviert/nit aktiviert oder so?
bubuFr 19.5.06, 08:54
Hani au scho vorgschlage, aber dr cheffe isch momentan am penne

wär sicher nid schlächt, aber ab mitti Juni oder so muesch (soviel i weiss) eh dnatelnummer bir regischtrierig ahgeh, folglich sind alli verifiziert
bubuFr 19.5.06, 08:59
..au du: bitte normal diskuttiere, messi.
20abFr 19.5.06, 09:27
Hey...ich ha voll kei stutz ufem natel
borniFr 19.5.06, 09:27
soo scho erledigt,, tip top, muess säge, isch würkli e super lösig.. respekt

gruess ex-borni
ÄbbtliFr 19.5.06, 10:35
Ich han kei Natel.

Nei de chasch vergässe, dass ich mini Natelnummere wird ageh, chasch minetwäge min Account lösche, aber ich finds drnäbe dass verlangt wird dass me sini Natelnummere MUESS! ageh, will ich niemerem mini Natelnummere gib woni nit kenn!!

Quix, ich kenn dich nit guet, also wird ich mini Natelnummere nit schribe!

Was bringts, wenn de d Natelnummere hesch, willsch denn go usfindig mache wär wär isch or what?

Han no e alti Natelnummere, wo uf niemer registriert isch, was isch denn?

Chasch jo grad jedem e Aktivierigscode übere Brief schribe, wenn möglich no igschribe oder so, chunt öppe ufs gliche use.

Und Sie wird vertraulich behandlet, wär seit das?!

Wär seit mer, dass das ighalte wird, bitte gönd nomol über d Büecher und überleget euch öppis anders, sunscht wärde do bald nümm so viel lüüt uf Festzeit sii.

Isch mini Meinig, i hoff sie wird respektiert, i will mi jetzt nit Querstelle, aber ich dänk es dänke sehr viel Lüüt do so ...


Naja,

HanF und so!
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 10:39
baznFr 19.5.06, 10:41
jo kumm jetzt... fiersch di jo uff wie wend dr mäikl jäckson persönlich wärsch...

wär interessiert scho dini nummere, usserd um di account z'verifiziere?!

also i weiss jo nid, aber gwüssi lüüt sind scho kli überparanoid...
StrangerThanMeFr 19.5.06, 10:45
hei bazn, aber i muss am äbbtli recht geh, was söll di scheisse vo wege natelnummere und so....?
tschuldigung, aber wer weiss was di demit mache, vlicht sind si jo pädophiel
aber so oder so, CaNNabiS RuleZ!!!!

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©