baz.ch Newsticker
23:32
Sonstiges
Bundesweiter Zugausfall: Zugverkehr in Deutschland steht still
22:59
Sonstiges
Gefallener Ex-Skistar: Miller muss wegen Drogenutensilien vor Gericht
22:26
Sonstiges
Schweizer Leichtathletin in Topform: Nun läuft Werro auch noch Europarekord über 600 m
21:51
Sonstiges
Beziehungen mit Chatbots: «Die sexuellen Fantasien kennt zum Teil nicht mal der Partner. Aber Chat-GPT schon»
21:47
Sonstiges
Entführungsfall: «Wir leiden Qualen»: US-Moderatorin fleht um Hinweise im Fall Guthrie
19:55
Kultur
Dritte Staffel von «House of the Dragon»: Endlich tut sich was in Westeros
19:54
Ausland
Angespannte Beziehungen: Warum ein paar Orden die Gemüter von Polen und Ukrainern bewegen
19:54
Ausland
Starmer geht: 7 Premiers in 10 Jahren was ist bloss los mit Grossbritannien?
19:53
Ausland
Starmer-Nachfolger Andy Burnham: So will der «King of the North» Grossbritannien retten
19:04
Region
Migrationsamt Baselland: Freispruch trotz Missständen wer übernimmt jetzt die Verantwortung?
18:59
Sonstiges
Einsatz in der Todeszone: Sherpas sollen «Green Boots» bergen die wohl bekannteste Leiche am Mount Everest
18:59
Kultur
Jodelprofessorin Nadja Räss: «Jodeln ist unsere fünfte Landessprache»
18:00
Sonstiges
England - Ghana im Ticker: Englischer Schlussspurt, doch OReilly und Kane vergeben
17:32
Region
Fünf Fragen an Esther Keller: Mehr Personal, weniger Leistung was läuft schief im Basler BGI?
17:24
Schweiz
Basler Bethesda-Spital: Mutter gab ihr Kind ins Babyfenster jetzt möchte sie es zurück
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » account aktivierig per sms

Autor Beitrag 316 - 330
SLuTkiLLFr 19.5.06, 14:52
hesch angscht, das FZ telefon terror macht bi dir !? *g* lölilöli lööööl
bubuFr 19.5.06, 14:52
ooops sorry, i ha bim falsche bälkli gluegt es sind 153 ahmäldige gsi und bis jetzt sinds 20
ciruelaFr 19.5.06, 14:52
hmm, ich kenn aber au lüt, wo dehei kei pc hän und nur an dr uni / schuel ins internet chönne... die hän denn e problem mit däm ip-erkennigsprogramm! oder was isch, wenn e familie 3 kinder het, alli am gliche pc?
SLuTkiLLFr 19.5.06, 14:53
und es isch glaub au zimlig egal wär die schlauer "wär het sich grad agmolde " theorie entwicklet--- mit dem chönt me sich im dr.sommerteam melde....
bubuFr 19.5.06, 14:56


@Eichi: Grundsätzlich muesch di nid bi uns bedanke wäg dere account aktivierig per SMS, sondern bi dene wo nid wüsse wie sich beneh!!
SLuTkiLLFr 19.5.06, 15:03
muess aber ehrlich sii, ha angscht dasi mol wider öbis falsch könnt mache i gsperrt wird und mi den nieme ka amelde... weil wenni mini 5 minute störrige ni ka kontrolliere... ui ui ui adio posha
papijuloFr 19.5.06, 15:05
scheisse do gits doch tatsächlich hurä viel leut wo esones ghetto möchet nur wäg ihrer heiss geliebte natelnummere!! wenn dir sie nit wänd ageh und kei bessere vorschlag findet, denn lönts eifach bliebä und suchet euch e anderi partysitä wo dir euch chönet verwillä!!
MustaphaMondFr 19.5.06, 15:20
Hallo mitenandr.

Nachdem ich mini Kritik güssered ha und das de Administratore nun bereits klar isch - heissts: Auf ins Gefecht!

@danibasel:
"Dateschutzfuzzis!" Wie bitte?
Dateschutz isch es Privileg wo jedem Mensch uferlegt wird. I schätzes als Kundefründlichkeit, dass mini Date in guete Händ si sötte. Garantiert das festzeit mit sinere AGB, wo ich klar akzeptiert ha und akzeptiere wird -> bestand ich uf das Recht. Und das Recht wird somit für s'festzeit-Team e Pflicht. Ich bi mir sichr, dass das s'festzeit-Team gwüssehaft und verantwortigsvoll erfülle wird.
Dateschutz isch allgemein e primärs Thema, und das nit nur wänn me agno nit regelkonform sich do vrhalte het. Also bitte gseh die Sach doch nit so eisiitig.


Mi Vorschlag zu "UND WENNI KEI NATEL HA????":
... isch folgende:
Die Nummere wo ageh isch (077...) sött glichzitig als call-nummere funktioniere. Was söll das call dänn bedüte?
Easy going: Die wo sich nit per Natel registriere chönd, werde vu dr entsprechende Person manuell freigeh (bzw. code-nummere wo nit isehbar isch für dritt- und eigepersone, sondern nur für d'Administratore zur Editierig) - SÖTTE sie die nummere wähle und ads vor Ort mitm Admin kläre.
Dr Admin wird dänn dBemerkig wie folgt halt festhalte vu wäge "user hat angerufen - anmeldung OK".
Was garantiert, dass de User jetzt sich nit es zweitsmol cha amelde?
dNummere vum Aruef us wird notiert und in dr Bemerkig inmne eigene Feld ageh (damit s'Suechkritierium nach "Spamvrbercher" liichter fallt)- will sich öpr es zweites mol registriere, müesstr sich per natel amelde. er hät keis: klappt also au nit.
Söttr alüte - chame immr no dnummere nochvollzieh und entsprechend handle. Isch halt mit e bitz meh ufwand vrbunde.
Jetzt chöme sichr einigi wo sage, dass das umgange werde cha:
Jedes System het Fehler. Aber nur Psychos (sorry) wärs wärt in Telefonkabine zgoh und wiiteri acc. freizschalte - nur um zspamme.
-> Zuedem - wägm alüte: Damit dBearbeitig lichter fallt wär e Combox am geeigneste.
Do so öpis au kostevrbunde isch: Premiumacc? Lieht in eurer Hand!


Im Wittere Sinn ... beruhige und selbr Idee bringe um fz für ihri Kunde konformer zmache.
Dorum gits das FOrum schliesslich au.
Also: Wer dFress ufmacht, söll gfälligst au was bringe *hust*


piiiz
staub



P.S. Ich hoff, dass de Vorschlag noni cho isch - ha dBiiträg überfloge. Aber i dänks nit
P.P.S. Rechtschriebfehler sammle und an danibasel schicke
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 15:21
SLuTkiLLFr 19.5.06, 15:35
applaus
tschugileFr 19.5.06, 15:39
chapeau
DarkUraFr 19.5.06, 15:57
Ist ja alles schön und gut, was ist aber, wenn man überhaupt nicht in der Schweiz wohnt und keine gültige Schweizer Nummer hat? O__o
Weil sonst ist es auch ziemlich sinnlos, dass man als Anschrift Deutschland angeben kann o_O So wie ich zum Beispiel, ich bin immer mal wieder in Basel, wegen meiner Freundin O.o Werd nun aber gelöscht, weil ich keine Schweizer Handynummer hab? XD'
Das kanns ja nicht sein O.o oder?

DarkUra
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 15:57
CyroXFr 19.5.06, 16:13
genauso geht es mir auch, ich habe auch kein schweizer natel bzw. nummer.
KingNothingFr 19.5.06, 16:17
das isch jo wohl dr gröst schwachsinn!!!
Nid jetzt di Biitrag DarkUra, sondern die völlig bekloppti Idee mit dem SMS züg.
Also sone wichtigi Sach isch jetzt FZ au wieder nid, dass me grad mit Handy Nr. mues go absichere.

Und an alli wo gfrogt ,,Wer het hützutags scho kei Natel??''....ich!!
Aber i finds nid nur e blöödi Idee well ich kei handy ha, es isch insg. e dummi Idee.
Ha doch kei Bock jetzt wäge e paar lüt wo meine sie miend uf FZ doof due irgendwelchi Codes durch d'wält schicke.

Mol ehrlich, einigi benämme sich do so, als wär FZ irgendwie e geheims Bankkonto wo extrem gsicheret wärde mues. Für mi isch die ganz Sach ehrlichgseit nid verständlich. Überleget mol, seht me sooo oft lüt uf FZ wo gsperrt wärde??
Also ich nid!

@FZ: Wenn euch die Sach Spass macht, nur zue. Denn verzicht i halt uf FZ. So e extrem geili Sach isch's jetzt au wieder nid (wie me genau an dem seh ka)

Anderi Irichtige im Internet kömme au bestens ohni solche SMS-Kram zurecht. Also...die wo jetzt nid minere Meinig sind....im July sind ihr mi jo wohl los....

mfg Scapegoat

PS: das miend ihr nid als ,,Beschimpfig'' ufneh. Isch nur e chli harti Kritik.
rutschläFr 19.5.06, 16:18
Mol ehrlich, einigi benämme sich do so, als wär FZ irgendwie e geheims Bankkonto wo extrem gsicheret wärde mues. Für mi isch die ganz Sach ehrlichgseit nid verständlich. Überleget mol, seht me sooo oft lüt uf FZ wo gsperrt wärde??
Also ich nid!

nimm mol dini tomate, gurke, pilz, wc-rolle, zigarette, täschli, 5-liber, öpfel, tampons, fläschä etc vo dine auge!!
KingNothingFr 19.5.06, 16:26
dä isch nid luschtig gsi räitschel....muesch no chli iebe.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©