baz.ch Newsticker
21:51
Sonstiges
Beziehungen mit Chatbots: «Die sexuellen Fantasien kennt zum Teil nicht mal der Partner. Aber Chat-GPT schon»
21:47
Sonstiges
Entführungsfall: «Wir leiden Qualen»: US-Moderatorin fleht um Hinweise im Fall Guthrie
19:55
Kultur
Dritte Staffel von «House of the Dragon»: Endlich tut sich was in Westeros
19:54
Ausland
Angespannte Beziehungen: Warum ein paar Orden die Gemüter von Polen und Ukrainern bewegen
19:54
Ausland
Starmer geht: 7 Premiers in 10 Jahren was ist bloss los mit Grossbritannien?
19:53
Ausland
Starmer-Nachfolger Andy Burnham: So will der «King of the North» Grossbritannien retten
19:04
Region
Migrationsamt Baselland: Freispruch trotz Missständen wer übernimmt jetzt die Verantwortung?
18:59
Sonstiges
Einsatz in der Todeszone: Sherpas sollen «Green Boots» bergen die wohl bekannteste Leiche am Mount Everest
18:59
Kultur
Jodelprofessorin Nadja Räss: «Jodeln ist unsere fünfte Landessprache»
18:00
Sonstiges
England - Ghana im Ticker: Überzeugen die Three Lions um Goalgetter Kane auch gegen Ghana?
17:32
Region
Fünf Fragen an Esther Keller: Mehr Personal, weniger Leistung was läuft schief im Basler BGI?
17:24
Schweiz
Basler Bethesda-Spital: Mutter gab ihr Kind ins Babyfenster jetzt möchte sie es zurück
17:20
Sonstiges
Gekocht und verzehrt: Spitalmitarbeiter in Ungarn nimmt Leichenteile nach Hause
17:14
Region
Migrationsamt-Kaderf rau vor Gericht: «Sie waren eine Frau auf Mission und gingen fragwürdige Wege»
17:11
Region
1000 Euro ergaunert: «Benzinbettler» nimmt 26-Jährigen aus dieser nimmt die Verfolgung auf
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » account aktivierig per sms

Autor Beitrag 391 - 405
rutschläFr 19.5.06, 20:58
ohni mich wärsch numä en halbi mensch rk2!

und ich wot au natelskyline zrugg (abr döt hets jo en direkte link druf
laubeFr 19.5.06, 21:15
also ehrlich gseit find ich das scheisse
wenn kei natel denn hesch zoogä
mäh chönt das doch au anders lösä
und wenn du gspert wirsch chasch jo nid moll meh ä account eröffnä mit der natelnummärä.
1 guetä grund hett das gnzä und das sie fake accounts
und wo ich mi agmäldet ha ,ha ich gmeint das isch ä sitä wo mäh cha chatä und fotis vo partys kommentierä und aluegä
langsam muess mäh jo alli datä ageh.
in 5joohr muesch noh dinni notä in französisch oder dies gwicht age.
2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 21:16
rutschläFr 19.5.06, 21:19
ich han in minre LAP en 4.5 gha in Franz!

und mi häsli het Sira gheisse..

ond jetz? störts mi wenns alli wüssäd? nööö
quixFr 19.5.06, 21:19
nö, meh wirsch nit müesse igäh. natelnummere bringt öbe alles wo i brucht ha.

das gsperrti sich nüm könne amälde isch dr sinn vo sach, näb de fakes.
laubeFr 19.5.06, 21:20
ämel mii schtörts
laubeFr 19.5.06, 21:22
aber wieso söttä sich dieä nid ääs 2 mol amäldä
quixFr 19.5.06, 21:32
will immer e grund het wieso lüt gsperrt wärde. und die wärde gsperrt (mit vorhäriger verwarnig, meh het gnueg chance zum sich bessere), damit sie nüm uf d'site könne cho und dä scheiss wieder mache. wen sich lüt eifach so neu könne amälde bringt s'sperre genau nüt
GebyFr 19.5.06, 21:39
Aso i finds die beschti neuerig sit ifüehrig vo festzeit!!!!!!
SchoggiChouchouFr 19.5.06, 22:00
jo es ishc jo scho ok...aber wie wot me das aktiviere wen me kei Gäld uf em Natel het???? Wieso muess me das überhaupt zahle?
GebyFr 19.5.06, 22:10
Jo wärs sölls denn sunsch zahlä? Das isch eifach die normali SMS Gebühr. Me cha jo au s natel vom Vater, Unklä oder sunscht öbberem ne wo kei fz account het weme kei gäld me uf em natel het.

Aber mol ehrlich: 20Rp isch doch e feschtzeitaccount scho wärt, nid?
GebyFr 19.5.06, 22:11
Jo wärs sölls denn sunsch zahlä? Das isch eifach die normali SMS Gebühr. Me cha jo au s natel vom Vater, Unklä oder sunscht öbberem ne wo kei fz account het weme kei gäld me uf em natel het.

Aber mol ehrlich: 20Rp isch doch e feschtzeitaccount scho wärt, nid?
quixFr 19.5.06, 22:12
will ich das nit will zahle 20'000 sms mol 10rp -> 2000fr... do kauf ich mr lieber e neue laptop oder e fetts objektiv oder gang fett in ferie (wär im momänt nit möglich wäg fz, aber me ka jo träume )...

und 20rp isch jo nit wirklich viel... i ka dr das au zrugg gä falls mr uns mol würde gseh (muesch aber gnueg kleigäld berat ha
GebyFr 19.5.06, 22:12
Jo wärs sölls denn sunsch zahlä? Das isch eifach die normali SMS Gebühr. Me cha jo au s natel vom Vater, Unklä oder sunscht öbberem ne wo kei fz account het weme kei gäld me uf em natel het.

Aber mol ehrlich: 20Rp isch doch e feschtzeitaccount scho wärt, nid?
GebyFr 19.5.06, 22:13
1 mal bearbeitet, zuletzt Fr 19.5.06, 22:13
SphinxFr 19.5.06, 22:23
apropo natel skyline, bechunt me bim neue au 30 gratis sms ufs handy pro monet?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©