baz.ch Newsticker
21:51
Sonstiges
Beziehungen mit Chatbots: «Die sexuellen Fantasien kennt zum Teil nicht mal der Partner. Aber Chat-GPT schon»
21:47
Sonstiges
Entführungsfall: «Wir leiden Qualen»: US-Moderatorin fleht um Hinweise im Fall Guthrie
19:55
Kultur
Dritte Staffel von «House of the Dragon»: Endlich tut sich was in Westeros
19:54
Ausland
Angespannte Beziehungen: Warum ein paar Orden die Gemüter von Polen und Ukrainern bewegen
19:54
Ausland
Starmer geht: 7 Premiers in 10 Jahren was ist bloss los mit Grossbritannien?
19:53
Ausland
Starmer-Nachfolger Andy Burnham: So will der «King of the North» Grossbritannien retten
19:04
Region
Migrationsamt Baselland: Freispruch trotz Missständen wer übernimmt jetzt die Verantwortung?
18:59
Sonstiges
Einsatz in der Todeszone: Sherpas sollen «Green Boots» bergen die wohl bekannteste Leiche am Mount Everest
18:59
Kultur
Jodelprofessorin Nadja Räss: «Jodeln ist unsere fünfte Landessprache»
18:00
Sonstiges
England - Ghana im Ticker: Überzeugen die Three Lions um Goalgetter Kane auch gegen Ghana?
17:32
Region
Fünf Fragen an Esther Keller: Mehr Personal, weniger Leistung was läuft schief im Basler BGI?
17:24
Schweiz
Basler Bethesda-Spital: Mutter gab ihr Kind ins Babyfenster jetzt möchte sie es zurück
17:20
Sonstiges
Gekocht und verzehrt: Spitalmitarbeiter in Ungarn nimmt Leichenteile nach Hause
17:14
Region
Migrationsamt-Kaderf rau vor Gericht: «Sie waren eine Frau auf Mission und gingen fragwürdige Wege»
17:11
Region
1000 Euro ergaunert: «Benzinbettler» nimmt 26-Jährigen aus dieser nimmt die Verfolgung auf
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » account aktivierig per sms

Autor Beitrag 436 - 450
SchmätterlingSa 20.5.06, 16:59
ok... das heisst, meh wird nid glöscht, wenn meh sich nid bis im juni/ juli registriert?

Und wie sehts mit dere ominöse datebank us? gits die oder nid `?
quixSa 20.5.06, 17:01
genau, me wird nit glöscht.

ehm, alli date vo festzeit (föteli, kommentär, nochrichte etc.) sin inere datebank, au d'userdate!
zitronefischliSa 20.5.06, 17:03
hey quix ich fnd die idee eigentlich gar nid so schlecht aber em wie scho isch gseit worde ich würd die wo d'natel nummer nid wen abgeh bzw, sich nid mit em handy wei loh registriere nid lo nachrichte schriebe, sunscht het die ganz aktion (also jetz für mich) gar kei sinn !!
SchmätterlingSa 20.5.06, 17:05
heyy das isch mini idee gsi
gothbarbieSa 20.5.06, 17:07
@quix -> es bringts jo nid wenn me e account het, und me keini föteli ka druflade bzw kommentär abgäh, oder anderne members schriibe. denn kame die accounts jo grad lösche. für was sin festzeit accounts do? damit me sini föteli ka zeige [sich an regle halte] und comments abgäh. das isch jo de sinn gsi vo der ganzi sach.
SchmätterlingSa 20.5.06, 17:08
@ gothbarby: hesches nid verstande? das würd numme für die unregisrtierte lüüt gälte...
gothbarbieSa 20.5.06, 17:12
@schmätterling -> ah, ich ha gmeint unregistrierti, die wo dnummere nid abgäh hän.. wäg etz isch me ohni natel-nr nimm vollständig registriert.
waaaas um gooottes wille söll das bringe wenn me uf festzeit ka aber nur no de anderne members antworte?? UF WAS BITTE SÖLL ME ANTWORTE[message ?] ??

- me het keini fotene druf, also ka me nüt über d'fotene antworte
- me ka anderne nid schriibe also kame denn au nid antworte
- me ka keini kommentär abgäh und somit het me wieder nüt zum antworte

und glaube dir die registrierte users würde unregistrierti was schriibe? ...
SchmätterlingSa 20.5.06, 17:15
jo, die pics wo druf sind werde jo nid glöscht...
und wennd ab und zue and partys gosch, wirsch au gföttlet (villicht sogar vo fz) denne kasch döört dis namensschildli ahne due.

unregistiert mein ich, die wo d nat nummere nid ahgeh hend. sorry, has vilicht e chli doof usdruckt :S
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 20.5.06, 17:16
quixSa 20.5.06, 17:18
ischränkig wär kommentär abgäh und föteli ufelade. dr räscht würd go. also im forum mitschriebe, anderne nochrichte schriebe, föteli aklicke etc.

so ka me kum seich mache... isch glaub e guete kompromiss für die wo nummere nit agähn bzw. kei natel hän
GuaveSa 20.5.06, 17:29
Ich finds für alli die Lütt NED OK, wo kei Natel händ. Die könne nümme uff Festzeit verkehre. Das find ich e grobi Bevormundig.
Da ich es Natel ha, isch es für mich kei Problem, ich has nur welle sage das es wirklich NED fair isch.

@ Letschte Quix Biitrag: OK, en Iischränkig isch ok, aber kei Löschig. Bi obige Kommentar isch gege d Löschig grichtet
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 20.5.06, 17:30
laubeSa 20.5.06, 17:36
irgendwie find ich das au nid ok
aber ä nandärä vorschlag ha ich im maômänt au nid
gothbarbieSa 20.5.06, 17:37
aah oke jo ich ha gmeint me heig au keini pics mehr druf. jo aber ich mein, hän dir schomol es fakeaccount gseh wo partypics vo dem user druf isch ? ... hum .. und wenn dä user si namenschild neume druf tuet denn sowieso nur uf d'öppel vo einere oder uf e arsch oder kei ahnig ..
laubeSa 20.5.06, 17:40
so viel ich weiss isch das ä fake account
http://www.festzeit.ch/member.php?user=43103
gothbarbieSa 20.5.06, 17:42
jo sicher isch das eine ... sone verschwändig ..
SchmätterlingSo 21.5.06, 13:18
widerbelääbig vom thread

vo was e verschwäändig ?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©