baz.ch Newsticker
19:55
Kultur
Dritte Staffel von «House of the Dragon»: Endlich tut sich was in Westeros
19:54
Ausland
Angespannte Beziehungen: Warum ein paar Orden die Gemüter von Polen und Ukrainern bewegen
19:54
Ausland
Verschleiss von Premierministern: Ist Grossbritannien unregierbar?
19:53
Ausland
Starmer-Nachfolger Andy Burnham: So will der «King of the North» Grossbritannien retten
19:04
Region
Migrationsamt Baselland: Freispruch trotz Missständen wer übernimmt jetzt die Verantwortung?
18:59
Sonstiges
Einsatz in der Todeszone: Sherpas sollen «Green Boots» bergen die wohl bekannteste Leiche am Mount Everest
18:59
Kultur
Jodelprofessorin Nadja Räss: «Jodeln ist unsere fünfte Landessprache»
18:00
Sonstiges
England Ghana im Ticker: Überzeugen die Three Lions um Goalgetter Kane auch gegen Ghana?
17:32
Region
Fünf Fragen an Esther Keller: Mehr Personal, weniger Leistung was läuft schief im Basler BGI?
17:24
Schweiz
Basler Bethesda-Spital: Mutter gab ihr Kind ins Babyfenster jetzt möchte sie es zurück
17:20
Sonstiges
Gekocht und verzehrt: Spitalmitarbeiter in Ungarn nimmt Leichenteile nach Hause
17:14
Region
Migrationsamt-Kaderf rau vor Gericht: «Sie waren eine Frau auf Mission und gingen fragwürdige Wege»
17:11
Region
1000 Euro ergaunert: «Benzinbettler» nimmt 26-Jährigen aus dieser nimmt die Verfolgung auf
17:11
Schweiz
Beizerin am Zürisee: «Warum müssen Mütter, die den ganzen Tag auf ihrem Tüchlein hocken, Punkt 12 Uhr für die Kinder bestellen?»
17:02
Sonstiges
Vorbestellung ab 25. Juni: Fast 200 Franken für «GTA 6»? Preise tauchen im Internet auf
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Kritik / Anregungen » account aktivierig per sms

Autor Beitrag 61 - 75
quixMo 15.5.06, 20:42
würd technisch go, koschtet mi den aber 600 fr oder so im monet...
so kunnts öbe ufs gliche.

isch e eigeni lösig. e alts natel (es ericsson, das sin no richtigi natels gsi ) isch bi mir dehei am pc (wo ständig lauft, file/leech-server) agschlosse
SchmätterlingMo 15.5.06, 20:45
@ noname: ha recht kah

ok, solang meh d nummere nid cha usefinde isch jo gueed (also, alli usser de quix und die wo sust halt no döörfe)
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.5.06, 20:47
casmenMo 15.5.06, 20:45
ok au wieder wohr, s bugdet fu FZ isch jo nid so riesig

wenn das eso würd funktioniere, wer das cool.. aber den musches jede user manuel bearbeite.. oder machd das s Ericsson/Server scho automatisch?
nonameMo 15.5.06, 20:47
@schmätervogel.. pff..
quixMo 15.5.06, 20:49
@casmen: goht alles voll automatisch. bi däre user-mängi muess alles automatisch go, wo automatisch möglich isch
babumMo 15.5.06, 20:51
odr hald mol swisscom afroge öb si das sponsore^^ hehe
babumMo 15.5.06, 20:59
uups d0pplposd
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 15.5.06, 20:59
KiwiMo 15.5.06, 20:59
findi super!!!

@schmätterling: vill spass wenn de 20'000 natel nr. hesch und willsch alli mit sms beläschtige
nonameMo 15.5.06, 21:02
@kiwi.. aith.. würd mi, de scherz uszfüehere..
SchmätterlingMo 15.5.06, 21:05
nee... wenn ich die hed, würd ich se schöön veröffentlich und dr link in fz forum poste... cha numme nid hacke
nonameMo 15.5.06, 21:07
haha schmätterling... do hetsch e freud gel.. uuuuuuuuuh ich würd di..
SchmätterlingMo 15.5.06, 21:09
ebbe... das würd jo niemerts lustig finde... e mail adresse isch jo nid schlimm, isch schnell gänderet... aber e nat nummere hehe... alli wend natüürlich d nummere vo de fotografe mini wird nid so interesant siee

chönnt meh das überhaupt? also die nummere usefinde?
KiwiMo 15.5.06, 21:11
hehe chönnti mir vorstele das dir das wür freuid mache
findi aber super das des grad is forum ihne postisch den wüsse mer wenigschtens wäm mer müen danke
nonameMo 15.5.06, 21:11
haha was wil öbert mit mire natel nr? lol.. wer jo amüsant was do für sms würde cho denki mal.. hei i mach di tod wen du mi nomol dur kammera aluegsch.. sry.. aber cha i nit ernst neh.. do ka me gad so guet e message schribe..
SchmätterlingMo 15.5.06, 21:12
ha zwei nummere, denne längts au für en fake account

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©