baz.ch Newsticker
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: Wagen von 73-Jähriger landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » A2 isch geil, weil...

Autor Beitrag 136 - 150
SpacecowboySo 1.6.08, 02:35
Zitat: DixiePride
Also ich find s'A2 voll füre Arsch
Ich bi no nie dört gsi bis jetzt, aber wenn sich dört ähnlichi Gstalte wie do umetriebe, chönt das no stimme.
OnearmedVoltaSo 8.6.08, 16:21
A2 = Arschig hoch 2

das selektiere vo de lüt wo si inelönnt chunnt mir ine wie zu frühnere zite als die person mit de unmodische rotzbremse halb europa beherrscht het.
DistintoSo 8.6.08, 16:23
e altrnative zum fame isch hahahah
124842So 8.6.08, 16:24
jo sie selektiere, aber sind trotzdäm immer grusigi lüt dinne und edel sind sie au nit, irgendwas mache sie falsch, geschweige den de sound
TaxSo 8.6.08, 18:31
was söll geil si am A2?
Scheiss Sound.. hure Priise und s Personal sin sowieso mega Michis...
undprofillöscheSo 8.6.08, 18:56
Dir machet eifach öpis falsch, dir mien mmit d richtige Lüt furt go und denn isches ganz egal was für Sound lauft, wüll denn hän ihrs in eurer Gruppe eifach toll
undprofillöscheSo 8.6.08, 18:57
Zitat: OnearmedVolta
A2 = Arschig hoch 2

das selektiere vo de lüt wo si inelönnt chunnt mir ine wie zu frühnere zite als die person mit de unmodische rotzbremse halb europa beherrscht het.
Selektiere dien sie nur die wo minderjährig sin und die wo nur furt göhn um stress zmache...und die ghöre minere Meinig noch au nid dörthi
DistintoSo 8.6.08, 19:00
Zitat: 124842
jo sie selektiere, aber sind trotzdäm immer grusigi lüt dinne und edel sind sie au nit, irgendwas mache sie falsch, geschweige den de sound
no comment
miTTelfingerSo 8.6.08, 19:25
Zitat: SonoDistinto
Zitat: 124842
jo sie selektiere, aber sind trotzdäm immer grusigi lüt dinne und edel sind sie au nit, irgendwas mache sie falsch, geschweige den de sound
no comment
xD dä seich ey.. es wird überhaupt nid selektiert. du muesch eiach 18 si und einigermasse ahständig ahglegt si (was sälbstverständlich isch, würdi meini). im a2 hani bis jetz jedefalls immer voll könne party mache, inere gechillte atmosphäre und ohni stress. und zum suffe hesch dr ganz obe e karte und muesch di nid mit bargäld ume schloh. findi super sach..
boozeSo 8.6.08, 20:05
i hate A2, alles Vögel dött inne die securitas, mega miesam gang nie meh döt hii!!!!
boozeSo 8.6.08, 20:05
i hate A2, alles Vögel dött inne die securitas, mega miesam gang nie meh döt hii!!!!
SamuelHirtSo 8.6.08, 20:36
Das A2 isch so lächerlich.. me muess me zu dem club nit säge...
boozeSo 8.6.08, 20:45


xD dä seich ey.. es wird überhaupt nid selektiert. du muesch eiach 18 si und einigermasse ahständig ahglegt si (was sälbstverständlich isch, würdi meini).

voll scheisse findi das, döffsch nit mol mit gechillte kleider ihne, voll unötig wils eh e mega möchtegärn edel club isch!!!
undprofillöscheSo 8.6.08, 20:45
Hehe i glaub alli wo s A2 doof finde, chömme endweder nid iine oder hän Huusverbot becho..
boozeSo 8.6.08, 20:51
jo klar....bisch eher bitz aapisst glaubi wils soviel scheisse finde, stimmts???

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©