baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Warum neigen Männer zum schnellen Fahren?!

Autor Beitrag 16 - 30
SpartanerDi 22.4.08, 17:38
jäjä dr tschugi und auto... dasch öbbe glich, wie wenn e frau e ferrari fahrt
FrEnEtIcADi 22.4.08, 17:39
Zitat: tschugile
stop stop.. i ha nie xeit ich ras mit 300 wenn d Autobahn voll isch..
aha okay. hm und fahrsch aständig wend susch unterwegs bisch ir ch oder so?
ich red ebe au vo dene wettrenne womer gern verastaltet do bini einisch voll am düredreihe gsi wo zwei eifach drufflos donneret sind.
zimmbiDi 22.4.08, 18:03
Zitat: d0mE
also ich sag jetzt nid das du das machsch, aber wenn öpper mit 90 uf dr linke spur fahrt, andauernd, den muess me eifach rächts überhole, egal obs richtig isch oder nid! irgendwenn verliersch eifach d närve
stimmt
nonameDi 22.4.08, 18:31
haha zimmbi de text.. rofl so geil.. zum glück schribts mol ein uf..
FrEnEtIcADi 22.4.08, 18:35
Zitat: noname
haha zimmbi de text.. rofl so geil.. zum glück schribts mol ein uf..
grins langsam ehhh ich han au scho e 60 jöhrige grossvater uf dr autobahnifahrt gha und chum hani platz gha hanem de vogel zeigt und bin losgrast.
sowas macht mi de hässig und es war ke frau;D
DimitriFromParisDi 22.4.08, 18:36
weiss nit wos Problem isch am chillige Fahre. Chunsch viel entspannter ah und stirbsch wahrschinli au nit früehner amene Herzinfarkt
nonameDi 22.4.08, 18:40
Zitat: DimitriFromParis
weiss nit wos Problem isch am chillige Fahre. Chunsch viel entspannter ah und stirbsch wahrschinli au nit früehner amene Herzinfarkt
haha.. ok aber den cha me immer no die agmesseni gschwindikeit fahre und sust ab uf d gleis dört bisch au entspant nochahne..
DimitriFromParisDi 22.4.08, 18:43
jo, mir rede au nur vo "ahgmessene" Gschwindigkeite - bin au kein Fründ vo irgendwelche Schliicher...
sbabyDi 22.4.08, 18:44
Zitat: FrEnEtIcA
Hallo zusammen,

Ich als Autofahrerin frage mich warum Männer, vorallem jüngere
immer mehr zum schnellen Fahrstil neigen.
Was ist der Kick dabei und warum sieht man immer nur Männer
mit den schnelleren Wagen so rasant unterwegs?

Erklärt mir das mal bitte.
was für männer?
FrEnEtIcADi 22.4.08, 18:48
verschiedene deutsche franzosen italiener schweizer albaner türken.
alles meine ich mit Männer da man selten von ner frau hört die mit 200 oder so
auf der autobahn geblitzt wurde.
sbabyDi 22.4.08, 18:49
Zitat: FrEnEtIcA
verschiedene deutsche franzosen italiener schweizer albaner türken.
alles meine ich mit Männer da man selten von ner frau hört die mit 200 oder so
auf der autobahn geblitzt wurde.
aha..naja, vo gwüsse hörsch es meh und vo andere weniger
marciDi 22.4.08, 18:57
so sache zb?

http://www.baselland.ch/docs/uebrige/mit_pol/2008/2008b/251.htm

ok aber ob jetzt kei frau gfahre isch weiss me jo au nid
FrEnEtIcADi 22.4.08, 19:01
Zitat: marci
so sache zb?

http://www.baselland.ch/docs/uebrige/mit_pol/2008/2008b/251.htm

ok aber ob jetzt kei frau gfahre isch weiss me jo au nid
ahahaha jo mir italos si halt scho geil
nonameDi 22.4.08, 19:03
Zitat: FrEnEtIcA
Zitat: marci
so sache zb?

http://www.baselland.ch/docs/uebrige/mit_pol/2008/2008b/251.htm

ok aber ob jetzt kei frau gfahre isch weiss me jo au nid
ahahaha jo mir italos si halt scho geil
hehe genau.. jo aber in italie wirdsch jo mit 160 no überholt.. aso wayne dört isch halt 160 agmesse.. i fahr eifach so schnell wie agmesse isch und nit unbedingt wie me dörf..
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 22.4.08, 19:04
marciDi 22.4.08, 19:05
jo in italie chasch dr so sache jo au erlaube, git jo üssert sälte blitkäste... aso i ha nonie en gseh, ob autobahn odr i de städt i mein was au innerorts döt grast wird hmmm...^^

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©