baz.ch Newsticker
12:04
Region
Hitzewelle in Basel: «War seit 40 Jahren nicht mehr hier» Senioren kühlen sich im Kunstmuseum ab
12:04
Region
BaZ-Sommerrätsel mit -minu: Ab Montag das tägliche Ratespiel mit den Sommersprossen
11:59
Schweiz
Wahlannullation im Kanton Solothurn: Wie ein Gerichtsurteil eine ganze Stadt ins Chaos stürzte
11:58
Sonstiges
Trekking auf dem Aletschgletscher: Kaum vom Eis weg, holt uns die Hitze ein
11:51
Kultur
Rachel Rinast an der Fussball-WM: Bei SRF kommentierte erstmals eine Frau Männer­fussball und (fast) niemand hats gehört
11:20
Sonstiges
An der Morillonstrasse in Bern: Unbekannte Frau tot aufgefunden Polizei sucht Zeuginnen und Zeugen
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanischer Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Warum neigen Männer zum schnellen Fahren?!

Autor Beitrag 31 - 45
nonameDi 22.4.08, 19:09
jo aso uf dene autobahne mues me jo fast rase.. sust bisch jo verkehrshindernis..
innerorts find is hingege voll drnebe
marciDi 22.4.08, 19:10
Zitat: noname
jo aso uf dene autobahne mues me jo fast rase.. sust bisch jo verkehrshindernis..
innerorts find is hingege voll drnebe
haha scho, muesch no luege dass dr nid ein hinte inefahrt mit 140 odr so
nonameDi 22.4.08, 19:17
jo aso mit 140 luegt di sogar d polizei schreg ah wens di überhole..
FrEnEtIcADi 22.4.08, 19:27
aso i fahr 120 wie vorgeh und han nonie en schräge blick gha vo de bulle
eher hani die gseh mitem schild hinte polizei bitte folgen haha bi dene wo zschnell gfahre si hihi
nonameDi 22.4.08, 19:27
in italie 120ig??? ok do würd i aber vo hinde hupe..
FrEnEtIcADi 22.4.08, 19:32
haha sowit bini na gar nid gfahre.
in italie muesch di eh apasse susch chunsch nienemeh lebändig ahne
DistintoDi 22.4.08, 19:34
i frog mi was da thread söll. De frogsch wieso mir männer schnall fahre, aber salber gisch zue es au zmache oder gar risikorich zfahre.

Sölli das verstoh? hehe

PS schnall fahre macht khei sspass, beschleunige, zwüsche schalte und ind kurve drifte das bringts
FrEnEtIcADi 22.4.08, 19:37
das hani jo au irgendwo mal gschriebe.
und zwar drifte macht meh spass.
ich halt mi ad gschwindigkeit aber kurve fahri gern chli im drift.
sbabyDi 22.4.08, 21:52
Zitat: FrEnEtIcA
das hani jo au irgendwo mal gschriebe.
und zwar drifte macht meh spass.
ich halt mi ad gschwindigkeit aber kurve fahri gern chli im drift.
mit em hyundai coupé driftisch

viiiiiieeel spass
FrEnEtIcAMi 23.4.08, 15:11
Zitat: o0onaughtygirlo0o
Zitat: FrEnEtIcA
das hani jo au irgendwo mal gschriebe.
und zwar drifte macht meh spass.
ich halt mi ad gschwindigkeit aber kurve fahri gern chli im drift.
mit em hyundai coupé driftisch

viiiiiieeel spass
lach was isch do dra nid guet dummerwiis isch mer einisch s heck usbroche naja was sells has na in griff becho hihi.
ich find s auto halt geil egal obs en hyundai oder peugeot oder so wär.
ich find s usseh zellt be mir mega.
NamyronMi 23.4.08, 19:28
naja wenn me sBilet mol ewäg gha het nur will mehr 200-300m chli gas geh hät no macht me das nümm so schnäll. leider weiss ich wie das isch.

klar isches toll wenn me chli chan brättere. Vorallem wenn me cho chli es Auto derfür het. Aber gnau gno isches nur bescheuert.
FrEnEtIcAMi 23.4.08, 20:08
du seisch es smile
endlich mal eine wos isseht
hihi gasch du au a die tour do wo schiins vo gwüsse uf fz stattfindet?
VillaniDo 24.4.08, 12:30
mann mann mann... drifte duet mir doch nid uf dr stross? Zviel TV Gluegt? Für das giz geili Rennstreckene wo sowas gern gseh wird... Aber langsam stell ich mir eher d frog was de eigentlich für e auto hesch?
FrEnEtIcADo 24.4.08, 12:32
Zitat: SirRoma
mann mann mann... drifte duet mir doch nid uf dr stross? Zviel TV Gluegt? Für das giz geili Rennstreckene wo sowas gern gseh wird... Aber langsam stell ich mir eher d frog was de eigentlich für e auto hesch?
lach glaub mers das wetsch nid wüsse susch lachsch mi us...
amel männer findes sicher nid e geils auto aber mir gfallts mega.
en hyundai coupé tieferglegt in orange und inne chli schniggschnagg.
VillaniDo 24.4.08, 17:03
Zitat: FrEnEtIcA
Zitat: SirRoma
mann mann mann... drifte duet mir doch nid uf dr stross? Zviel TV Gluegt? Für das giz geili Rennstreckene wo sowas gern gseh wird... Aber langsam stell ich mir eher d frog was de eigentlich für e auto hesch?
lach glaub mers das wetsch nid wüsse susch lachsch mi us...
amel männer findes sicher nid e geils auto aber mir gfallts mega.
en hyundai coupé tieferglegt in orange und inne chli schniggschnagg.
Merci für d info. Gseht sicherlich nid schlecht us. Hesch föteli? Aber drifte mitemene F - triebler macht doch kei fun?

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©