baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Tuningworld Bodensee / 1.bis 4. Mai 2008

Autor Beitrag
AnttiDi 29.4.08, 11:08
goht öpper?
isch schomol öpper det gsi?
jonesDi 29.4.08, 11:16
ich bi die letschte 2 joor döt gsi und ich has eigentlich immer rächt geil gfunde.. isch halt markeoffe und me seht eigentlich vo allem öbbis
aber weiss nonig ob ich das joor gang..
AnttiDi 29.4.08, 11:17
bisch mitem auto gange?
wie ischs wägem verkehr und Parkplätz?
jonesDi 29.4.08, 11:21
jä ich bi mitem auto gange..
s 1. mol hen mir dr fehler gmacht dass mir bis döt ane sin mitem auto, also ume ganze bodesee gfahre sind und ca 4-5 stund im stau gsteckt hend.. letscht joor sin mir denn bis romanshorn oder wie das heisst gfahre, auto döt ufeme parkplatz stoh gloh, färi übere seh gno und vo döt e diräkte shuttlebus bis vore igang gno. kanni nur empfähle!!
AnttiDi 29.4.08, 11:24
danke füre tipp!!
das hani ebbe au gläse uf dr page vo dr mäss!
in romanshorn hetts denn extra P oder heschen eifach neume anegstellt?
jonesDi 29.4.08, 11:27
es het grad 100 meter vom see wäg e grosse parkplatz.. und het für rächt viel autos platz, zahlsch halt 5 - 10.- für e ganze dag aber lieber eso als 4 stund stau und döt hen mir e parkplatz zueteilt becho wo 1km wäg gsi isch also voll miehsam gsi
AnttiDi 29.4.08, 11:30
alles klar..dank dr für die nützliche infos!
mir gönd glaub mol am Fritig verbi..
jonesDi 29.4.08, 11:33
easy!
ich gang glaub au.. glustet mi grad wieder
AnttiDi 29.4.08, 11:37
hejo...lohnt sich dämfall scho he!
viel spass...
MuggiREALMo 5.5.08, 12:10
Also ich bin gsi, letst Joor und gester!

Am beste machsch es so: gosch am Obe vorhär noch Friedrichshafe (oder Umgäbig) ine Hotel (Azzuro ind Tettnau isch sehr z'empfähle, au zum zNacht ässe, riiieese Pizze - vo dört us gits au e Schlichwägli zum Mässegländ, wome 1. grad dört parkiere cha und 2. kei Bullekontrolle ume isch), hausch es zObe an Party und am negste Daag gosch Zitig an dMäss, dShows und Halle go aluege und früehzitig widr hei (mir sind gester uf die 14:00 abgfahre, kei einzige Kontrolle... die Grüene stönd erst spöter ume)
jossifMo 5.5.08, 13:14
mir sin am fritig gsi. in romanshorn ufd fähri nach friedrichshafe und denn mitem bus bis vor d tür vo dr mäss. perfekt... und vo dä lüüt här ischs au no gange am fritig.

ahjo... CHF 42.- für fähri hi und zrugg, bus hi und zrugg und mässeitritt
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 5.5.08, 13:15
AnttiMo 5.5.08, 13:16
Zitat: jossif
mir sin am fritig gsi. in romanshorn ufd fähri nach friedrichshafe und denn mitem bus bis vor d tür vo dr mäss. perfekt... und vo dä lüüt här ischs au no gange am fritig.
scho...und die grüene si würkli überall umegstande...! aber den in romanshorn kei einzige...
jossifFr 9.5.08, 09:45
http://www.festzeit.ch/memgal.php?user=30622&dowhat=mypix&gid=144120

do hets no zwei drei bilder
VillaniFr 9.5.08, 16:20
Merci für dr Link.

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©