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MuggiREALDo 15.5.08, 12:59 | Was ist möglich? Was kostets? Wer macht/kann es? Fragen/Ideen? Erfahrungen? Vorschläge? Pros und Contras? +DÄ THREAD ISCH NID DO, WELL ICH PERSÖNLICH FROGE HAN - SONDERN EIFACH NUR ZUM ALLGEMEIN DRÜBER Z'SCHWÄTZE+ (Für Lüt wo Froge oder eigeni Erfahrig und Tipps händ) Eifach es Thema für die "arme" Sugermotorfahrer, do me im Verglich zu Turbo-/Kompressormotore nid so günstig an enstprechendi Mehrleistig kunnt ![]() Mis Bispiel: - Motor: 2.5 V6 (original 170 PS) - Upgrades: apassti Elektronik, Strosse-Sportnocke, Uspuff ab Kat. (Bastuck), Ustuschfiltermatte (GREEN) = 200 PS, 255 Nm (also ca. 17% Mehrleistig) Denn wärde no dKanäl vom Asugkrümmer gschliffe, dr MSD bearbeitet (Restriktor uspresse) und e Carbon Airbox kunnt dri. Und bezüglich em Thema NOS oder Turbo-/Kompressorumbau und so Sache: nume ärnstgmeinti Erfahrigsbricht...Sust wird do wohlmöglich z'hefftig diskutiert ![]() 2 mal bearbeitet, zuletzt Fr 16.5.08, 12:36 |
square1Do 15.5.08, 13:04 | ganz eifach-> chip tuning.. =D |
MuchomuchachoDo 15.5.08, 14:21 | es git nix besseres als e guet gmachte suger, do kannsch turbos rauche, ischs aber s dürschte tuning wo me ka mache ![]() pleul, kolbe, kurbellwelle, benzinpumpi, etc, alles isch möglich falls es dureziehsch, bitte ufem laufende halte, interessiert mich zimlich ![]() 2 mal bearbeitet, zuletzt Do 15.5.08, 14:24 |
MuggiREALDo 15.5.08, 14:23 | [quote:Grieder]ganz eifach-> chip tuning.. =D[/quote] Meinsch das jetzt im ärnst? ![]() [quote:Muchomuchacho]falls es dureziehsch, bitte ufem laufende halte, interessiert mich zimlich[/Muchomuchacho] Was durezieh?! Was händr für eigeni Erfahrige mit Tuning an Suger? |
MuchomuchachoDo 15.5.08, 14:26 | @muggireal was ächtsch durezieh, dis projekt, das wo dört obe stoht ![]() am beschte gosch zu dim mech des vertrauens und verzellsch ihm dis vorhabe, ka dir sicher paar lütli empfehle, isch eifach sackedürr, evtl. im usland go luege, eifach nit vergesse das auto söt no dur mfk cho ![]() |
MuggiREALDo 15.5.08, 14:53 | Ah sooo! Danke füre Tipp, aber ich glaub ich ha mich nid so dütlich usdruckt (sorry defür). Die Sache hani scho druff: - apassti Elektronik, Strosse-Sportnocke, Uspuff ab Kat. (Bastuck), Ustuschfiltermatte (GREEN) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Und nur das Fiintuning (Asugkrümmer, Airbox, MSD) wird in de negste paar Wuche gmacht... damit denn eifach vo dr Luft her au alles optimiert isch. Ich ha mit däm Thema kei Hilf zu mine Sache welle, sondern allgemein dLüt mol welle dezue bewege, ihri Erfahrige niederzschriebe.....oder au Lüt wo Froge händ welle dMöglichkeit gäh, sich do bi anderne chli schlau chönne zmache und Infos zhole. Ha mi nid in Mittelpunkt welle stelle ![]() 1 mal bearbeitet, zuletzt Do 15.5.08, 14:53 |
VillaniDo 15.5.08, 16:28 | Zitat: Grieder Bim suger bringt e CHIP grad aber würklich gar NIXganz eifach-> chip tuning.. =D ![]() |
VillaniDo 15.5.08, 16:29 | Zitat: MuggiREAL Bi dine Modifikatione cha me drvo usgoh dass de würklich nur Gradus schnell wilsch si bzw. schnell fahre wilsch?Ah sooo! Danke füre Tipp, aber ich glaub ich ha mich nid so dütlich usdruckt (sorry defür). Die Sache hani scho druff: - apassti Elektronik, Strosse-Sportnocke, Uspuff ab Kat. (Bastuck), Ustuschfiltermatte (GREEN) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Und nur das Fiintuning (Asugkrümmer, Airbox, MSD) wird in de negste paar Wuche gmacht... damit denn eifach vo dr Luft her au alles optimiert isch. Ich ha mit däm Thema kei Hilf zu mine Sache welle, sondern allgemein dLüt mol welle dezue bewege, ihri Erfahrige niederzschriebe.....oder au Lüt wo Froge händ welle dMöglichkeit gäh, sich do bi anderne chli schlau chönne zmache und Infos zhole. Ha mi nid in Mittelpunkt welle stelle ![]() |
MuggiREALDo 15.5.08, 20:19 | Zitat: SirRoma Emol eine wo Bscheid weiss! Hättisch dus nid gseit, hät ichs gmacht Bim suger bringt e CHIP grad aber würklich gar NIX ![]() ![]() ![]() |
MuggiREALDo 15.5.08, 20:23 | Zitat: SirRoma "Jein".....mi Karre wiegt eifach über 1.5 Tonne und het en 2.5 V6 unter dr Hube (und das uf Frontatrieb).. Obe use kriegsch es eifach halt guet ane - obwohl ich sogar sehr gern unde use mehr Leistig, bzw. dLeistig gärn scho früehner hätti...Bi dine Modifikatione cha me drvo usgoh dass de würklich nur Gradus schnell wilsch si bzw. schnell fahre wilsch? Idee, wie me das optimiere könnt? Oder hesch du jetzt eher an Schaltwägverkürzige, Gwicht ispare, Gwindfahrwärk etc. dänkt? |
MuggiREALDi 27.5.08, 17:16 | So, Carbon Airbox isch drin... Erfahrigsbricht: vom Sound här chli lüter, aber nid so extrem wie bim Kolleg sim 206 RC (isch glaub logisch wäg dr Grössi vom Motor...) Vo dr Leistig hani vo afang nid vill erwartet, doch dr Durchzug isch miner Meinig noch scho chli souveräner worde...! |
yOK3rDi 27.5.08, 17:54 | s beschte für d leistig unde usä, isch halt immer no en kompressor, isch ersch no lichter zum umbaue als e turbo. wobi me halt s eint oder s ander muess berücksichtige, wenn me wot das dr block no es par jöhrli verhebt. ha miteme kolleg mol e opel calibra motor ine opel corsa umbaut, ganz eifach, in dütschland findsch sogar die passende umbauteili, wie motorhalterig u.s.w das ding isch recht abgange, nur d bremse vom corsa sind nid so das wahre. ![]() ![]() |
MuggiREALMi 28.5.08, 16:48 | Geile Bitrag vo dir yOK3r, genau so isches richtig ![]() ![]() ![]() x20let also verbaue? Jo in dütsche Forene kasch das massig nocheläse und uf ebay.de findsch au immer widr mol Motore... ...für mine (glaub es isch dr x25xei oder so) gits sogar en fertige Kompressor-Kit (www.delta-motor.ch) aber das sind halt so imensi Köste wo do afalle (und denn heschen nonig vorgfüehrt - obwohls imfall go würd!) und ich ha so wenig Platz im Motorruum, do kasch nüt defftigs inemache (maximal könntsch so 260 bis 290 PS usehole) Es lohnt sich eifach nid.. Do hausch lieber NOS dri, do wärs Pris/Leistigsverhältnis einies besser! Versteckt ibaue, dFläsche an normale Dääg (wenn gosch go schaffe oder so) dehei lo und nur zu Show- und Spasszwäck bruche (wiene Zweitwage, eifach nur noch Lust und Laune aschliesse) ![]() Momentan isch bi uns au grad sone Uspuffklappe im Gspröch.. no e witzigs Upgrade wie ich find, aber jo, Spielzüg halt... ![]() |
yOK3rMi 28.5.08, 19:16 | ja wenns e kit git, denn söts au passe trotz em platz wo de hesch. aber ebe, sacke teuer. ha eher ane verbaschtlete selbst umbau denkt, holsch dr en occasion kompressor, vomene mercedes oder so, und bausch en dri, aber ebe, brucht zyt, am beschte gohts au wen dä mocke dusse hesch. bim turbo hesch halt chli meh freiheite wo en platziere möchtsch, und meischtens uf dr kollektor site halt au meh platz. klar, chasch alles vorfüehre, wenn dr en typeschin "X" holsch, musch aber denn doch en chline geldschisser ha. d mfk nimmts eifach nid ab wenn nid alles stimmt, mit dr stabilität und dä brems vom auto. usw. bi kei fan vo NOS, s git e rechte schub klar, nur wenn d fläsche denn mol leer isch bringts dr au nüt meh, und denn simmer wider bim punkt 2. em geldschisser aglangt. uspuffklappe über es elektrisch gstürts bypass ventil, das findi ganz geil, vor allem wenns no vor em kat. montiersch. en rise lärm. und chasch d lüüt richtig guet verarsche, do gits eifach 1 regle, imene tunnel immer offe fahre. haha. |
VillaniMi 28.5.08, 20:08 | Zitat: yOK3r Naja, e richtig gueti Klappe alag koschtet guet und gern 10/- Sfr. Und verarsche chasch d lüt nid, eher sich selber lächerlich mache. Ich mein tönder sound und den chunt irgend so e kischte wo keini 300 ps het??? ja wenns e kit git, denn söts au passe trotz em platz wo de hesch. aber ebe, sacke teuer. ha eher ane verbaschtlete selbst umbau denkt, holsch dr en occasion kompressor, vomene mercedes oder so, und bausch en dri, aber ebe, brucht zyt, am beschte gohts au wen dä mocke dusse hesch. bim turbo hesch halt chli meh freiheite wo en platziere möchtsch, und meischtens uf dr kollektor site halt au meh platz. klar, chasch alles vorfüehre, wenn dr en typeschin "X" holsch, musch aber denn doch en chline geldschisser ha. d mfk nimmts eifach nid ab wenn nid alles stimmt, mit dr stabilität und dä brems vom auto. usw. bi kei fan vo NOS, s git e rechte schub klar, nur wenn d fläsche denn mol leer isch bringts dr au nüt meh, und denn simmer wider bim punkt 2. em geldschisser aglangt. uspuffklappe über es elektrisch gstürts bypass ventil, das findi ganz geil, vor allem wenns no vor em kat. montiersch. en rise lärm. und chasch d lüüt richtig guet verarsche, do gits eifach 1 regle, imene tunnel immer offe fahre. haha. |