baz.ch Newsticker
10:31
Sonstiges
Suchaktion im Aargau: Person nach Sprung in die Reuss vermisst
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Disput mit dem US-Präsidenten: Republikanische Senator schreit bei einem Lunch Trump an und knickt dann doch ein
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Autos » Auto allgemein

Autor Beitrag 91 - 105
naiCHhalt69Mo 9.10.06, 23:34
^^
also min het 4x4 *räusper*
isch scho chli älter ^^ bald 15 aber jo i lo o de eint oder ander sto....
SpinnerDi 7.11.06, 23:57
Also wie meh villciht uf mim Profil seht fahr ich e BMW.
Und das nid wills so krass isch sodern will mir die Klassischi alti Linie gfallt. Usserdem chasch an dem Auto viel selbermache. Und es lauft wie e Örgeli. Mit 170 PS hani für mi persöhnlich gnueg Leischtig. Was e witere Vorteil isch isch dr Heckatrieb! I will nie e Auto mit Frontatrieb fahre wenn denn 4x4. I ha an mim Auto nonig allzuviel gmacht, i will au nid unbedingt das er so ,wie nur allzuviel BMWs, wie e Plastikbomber ussht. I setzt uf klassischi Teil vo BMW wie s Sportpaket etc. Wasi sicher no mach isch e Sperrdiff ibaue. So vo wege querfahre etc Jo und villicht mol e neus Verdeck. Aber alles zu sinere Zyt. Er het jetzt 160`000km druf und i mach sicher nomol so viel mit dem Wage.
EdHardyMi 8.11.06, 09:17
wo holet ihr winterreife? het öbber erfahrig mit ATU im dütsche (isch jo sehr günstig, aber isch d qualität au guet?)
SpinnerMi 8.11.06, 11:23
Jo ATU isch so e sach! I ha scho viel vo dene ghört, nid nur positivs. I würd halt eifach nie e Ahängerkupplig vo dene lo ibaue aber bi Winterreife chasch glaub nid viel falsch mache.
bi www.reifentest.com chasch sunnscht mol weg de Pneu luege do werde Erfahrigsbricht posted.
MäduMi 23.4.08, 20:59
http://www.mobilewhack.com/MITSUBISHI-MOTORS-NORTH-AME.jpg


De Findi no geil, würden genau so neh in Diesel version mit 140 PS.
4 mal bearbeitet, zuletzt Mi 23.4.08, 21:02
borniMo 12.5.08, 19:17
Mi VW Scirocco isch zum vrkaufe. wär interesse het, söll sich bi mir mälde.

VW Scirocco Scala 1.8. 95PS
271 000km
MFK: 28.6.2007
8 Fach bereift:Sommer: 205 – 60 – 13 (ca 20 - 30%) Winter: 175 – 70 – 13 (0%) Zahnriemen, Ölwannendichtung, Nocken - und Kurbelwellensimmenring am 16.04.08 ersetzt. Nockenwellendichtung, Ventildeckeldichtung, Kupplungsseilzug am 13.12.2007 ersetzt. Neue Dichtungen und Glühlampen am 4.1.2008 ersetzt. Service bei 260 000 Km durchgeführt. (3.12.2007)

bi witere Frofe eifach mälde
2 mal bearbeitet, zuletzt Mo 12.5.08, 19:20
MuggiREALDi 13.5.08, 12:11
Zitat: EdHardy
wo holet ihr winterreife? het öbber erfahrig mit ATU im dütsche (isch jo sehr günstig, aber isch d qualität au guet?)
http://www.reifendirekt.ch/ Oder "schwätzisch" chli mit de Lüt vo diner Garage.
Ich ha füre Winter super 17" Schläppe vo Vredestein, gemütlich dr Ikaufspriis zahlt.
MuggiREALFr 30.5.08, 12:44
Kennt ein vo euch öbber wo sich mit Car-HiFi guet uskennt?
...oder ans richtige Zügs anekuntn (ich red nid vo Ladepriise )

Wot bi mim öbbis anders drihaue, wird Zit... im letste Auto hani au öbbis aständigs dinne gha und ich vermiss es huere!
xxxParkourboyxxxFr 13.6.08, 23:14
lamborghini sie eh die geilste autos
Calvin2kSa 28.6.08, 18:04
Mir het eine tatsächlich mini Siteblinker klaut.. gits denn so was?
jetzt bini uf dr suechi nach neue!
Weiss öber, woni in dr Schwiiz FIAT Punto GT 1994 Siiteblinker herbechunt? Het evtl. sogar öberd es päärli übrig? Sehrswohrschiinli muessi au grad d Biirli dezue ha hehe..
jänu, wases nid alles git..
wär froh um hilf
danke und gruss
dave
OutrageSa 28.6.08, 18:48
salü

weiss ein vo euch wo mä gueti mercedes sprinter occasione überchunt, oder wo ein stoht wo zum verkaufe wär, i suech drum ein es sött dr grösst si wos git mit hochdach. dr räst luegi den sälber beschrieb jetzt nid alles woner sött ha

greets
MäduMi 22.10.08, 20:21
hmm mis Auto het am morge plötzlich lut kläpperet und bim Heifahre ischmer sAuto 10 meter vorem Hus vode Eltere abgange und jetzt goht gar nüt meh. Zerst Batterie ufglüchtet, dene Motorschadelämpli etc. sAuto het gräuchnet und stark nach plastik gstunge!

Weiss öber was das si chönt?
nonameDo 23.10.08, 18:14
kabelbrand??
MäduDo 23.10.08, 19:47
schön wers, Motorschade! Kostet jo numme par tausigi franke, wüsst nit wieni das zahle söll. Ha dr Zahnrieme erstetzte loh mache vo ca. 40000 km und jetzt ischer scho verreckt! Entweder pfust gworde oder fälschige ibaut, ich verlang e beguetachter uf jede fall, so nit!
1 mal bearbeitet, zuletzt Do 23.10.08, 21:26
nonameDo 23.10.08, 23:01
ou hoppla.. shit jo das isch grad krass. naja zahnrieme isch vo typ zu typ anderst...

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©