baz.ch Newsticker
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
15:15
Sonstiges
Fehlender Nachwuchs: Wer keine Kinder zur Welt bringt, hat keine Zukunft mehr
15:04
Region
Selbstunfall in Kleinhüningen: Auto überschlägt sich: 73-Jährige landet auf dem Dach
14:18
Ausland
Atomkraft in Japan nach Fukushima: «Ich will meine Kinder und Enkel dieser Gefahr nicht aussetzen»
14:17
Sonstiges
80 Jahre Vespa: Einst Traum der Jugend, heute Gefährt der gut betuchten Erwachsenen
14:16
Sonstiges
Missbrauch in einer Kommune: «Na ja, nun mach mal kein Drama draus»
14:15
Sonstiges
Smartphone-Systemwec hsel: Warum nur wenige Leute von Android aufs iPhone umsteigen und umgekehrt
14:02
Sonstiges
Schweres Unglück bei Nancy: Elf Tote bei Flugzeugabsturz in Frankreich
12:53
Wirtschaft
Wandel in der Arbeitswelt: Content-Creator können neu eidgenössischen Fachausweis erwerben
12:37
Schweiz
Diplomatie in Nidwalden: Katar bezahlt Iran-Gespräche auf dem Bürgenstock
12:12
Region
Feuer in Lothringerstrasse: Feuerwehr rettet bei Brand in Basel eine Person per Drehleiter
12:08
Region
Klassik-Highlights: Zum AMG-Jubiläum: Zwei Klavierlegenden spannen zusammen
11:59
Region
Hitzewelle in Basel: So schützen Sie Wild- und Haustiere vor der Hitze
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Tekfriends Part 2 mit Dave202

Autor Beitrag 1 - 15
finelineDi 20.5.08, 12:56
Nach emne Fulminante Start mit dr erste Tekfriends-Party freuts mi euch uff de 2. Event uffmerksam zmache.

Tekfriends Part 2 mit em Dave202 und em Trance Altmeister DJ Dream

Vorschau


http://www.festzeit.ch/tnpage.php?event=8876

Z'ghöre kriege dr Trance, Remember Trance, Hardtrance und Hardstyle. Also für alli e chli öppis.

Wie gehabt in dr Sprisse Lounge. Iitritt isch nur 15 Franke.

Bis denn
1 mal bearbeitet, zuletzt Di 20.5.08, 12:56
TEKFRIENDSDo 22.5.08, 09:36
Ein Muss für alli Liebhaber vo Trance, Hardtrance, Remembertrance UND Hardstyle!
meockDo 22.5.08, 10:12
super event, ABER wiso muess das in dr sprisse si
TEKFRIENDSDo 22.5.08, 10:13
Zitat: meock
super event, ABER wiso muess das in dr sprisse si
S'escape hett scho e eiges Trancelabel. In e andere Club nöchi Stadt chunnsch schlächt Iine mit Trance.
Usserdäm isch d'Liecht und Soundaalag in dr sprisse zimmli geil. Platz hetts au gnueg und d'Bar isch gnueg gross. Zuedäm hetts e shuttlebus wo jederzyt ind stadt fahrt.
RadioaktivesKindDo 22.5.08, 11:19
Cool bi doch scho am erschte teil gsi has jedefalls dr Hammer gfunde d Location isch au guet gsi. Gits wieder ä verlosig bi Radio X?
TEKFRIENDSDo 22.5.08, 11:33
Zitat: RadioaktivesKind
Cool bi doch scho am erschte teil gsi has jedefalls dr Hammer gfunde d Location isch au guet gsi. Gits wieder ä verlosig bi Radio X?
Isch in planig

Merci fürs Feedback
electrochickSo 25.5.08, 15:56
ui i freu mi mega druf part 1 isch fascht so geil gsi wie d sonic

und club isch hammer sitter umbaut isch. hätts nid dänngt. rockt richtig
RadioaktivesKindSo 25.5.08, 19:33
Wie ischs eigentlich händ ihr diesmol länger offe als bis am vieri?
finelineMo 26.5.08, 11:46
Chunnt e chli uffd Stimmig und Lütt aa. Plant isch bis am 4i. Ischs dr z'kurz?
RadioaktivesKindMo 26.5.08, 16:41
Immer nene fünfi wär halt besser wäg em ÖV und so.
1 mal bearbeitet, zuletzt Mo 26.5.08, 16:41
finelineMo 26.5.08, 16:43
Ebe es gitt jo en shuttlebus wo fahrt. wenn de 6 Nase zämmehesch chunnsch für 5 stutz zum Bhf sbb oder äscheplatz. S'Taxi kostet eifach 30 franke und wird durch aazahl mitfahrer grächnet (max 6)
EasyriderMo 26.5.08, 17:12
und wenn flissig d lüt bliebe und feschte keies uns shco nid use
TEKFRIENDSMo 26.5.08, 17:15
Zitat: Easyrider
und wenn flissig d lüt bliebe und feschte keies uns shco nid use
do wärde mer scho defür sorge
Calvin2kMo 26.5.08, 18:58
und s isch jo eh EM, darum fahre d Züg und Tram die ganz Nacht dure!
electrochickMo 26.5.08, 19:42
juhu denn gämmer erscht rächt ein dure^

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©