baz.ch Newsticker
19:11
Sonstiges
Dominator der Schweizer Radmeisterschaften: Christen kürt sich zum Doppelsieger
19:00
Region
Hitzewelle in Basel: Rekordhitze führte in Basel zu 300 Einsätzen der Sanität
18:53
Kultur
«Widows Bay» auf Apple TV: Die Serie über eine verfluchte Insel ist einmalig lustig
18:52
Sonstiges
Admir Mehmedi im Interview: «Was das heisst? Dass der Halbfinal möglich ist»
18:06
Ausland
Irankrieg: Trump droht mit Vernichtung, Teheran mit der Hölle
17:53
Region
Summerstage 2026: Im Windschatten des Jodlerfests: Volksfest mit Trauffer in der Grün 80
17:51
Sonstiges
MotoGP in Assen: Ogura feiert historischen Sieg und der WM-Führende stürzt
17:34
Region
Zwischen Hitze und Tradition: Die 20 besten Bilder des Eidgenössischen Jodlerfests in Basel
17:15
Ausland
Sicherheitslücke in Peking: Chinesische Behörden löschen jede Spur des Kleinflugzeugcrashs in das höchste Gebäude Pekings
17:09
Schweiz
Tödliche Abkühlung: «Dieses Wochenende ist es überbordet»: Gleich drei Personen sterben beim Schwimmen im Aargau
17:07
Schweiz
Rätsel um Pink Planet: Er ist rosafarben und «nur» 290 Grad warm jetzt wissen Astronomen wieso
16:56
Sonstiges
GP von Österreich: Russell gewinnt das Hitze-Spektakel knapp vor Verstappen
16:06
Wirtschaft
Signa-Netzwerk in Norditalien: Wie die Ermittlungen gegen René Benko in Italien verpuffen
15:59
Kultur
Interview über Statussymbole: «Klimaaktivisten handeln aus ähnlichen Gründen wie jemand, der eine Rolex trägt»
15:23
Sonstiges
Absturz bei Ölraffinerie: Helikopter von Saudiarabiens Ölkonzern stürzt ab 14 Tote
passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Parties » Mad Wallstreet kommt nach Basel

Autor Beitrag 106 - 120
undprofillöscheSa 8.11.08, 19:33
Jo i glaub er söt nach Mallorca zieh..
Kleopatra1983Sa 8.11.08, 19:42
Zitat: MickieKrause
verdammi nomol sölle doch wirklich alli verreise wo mitm ihrem house kacke chöme....!!! nei dir reget mi langsam uf.... slauft gnuegt vo dere scheisse!!!!!
Danke du hesch so öbis vo rächt.... Plastik ka me überall lose... Fame, Schiff, A2, Atlantis, Singerhus, Bar Rouge usw....
röschtiSa 8.11.08, 19:44
jo dänk losi die ganz zyt ballermann

he hallo... jan pillemann, wer ist dieser dj... hallo??? voll geil..
miTTelfingerSa 8.11.08, 19:45
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: MickieKrause
verdammi nomol sölle doch wirklich alli verreise wo mitm ihrem house kacke chöme....!!! nei dir reget mi langsam uf.... slauft gnuegt vo dere scheisse!!!!!
Danke du hesch so öbis vo rächt.... Plastik ka me überall lose... Fame, Schiff, A2, Atlantis, Singerhus, Bar Rouge usw....
ihr händ dr vorderi teil vom A2.. das längt
Kleopatra1983Sa 8.11.08, 19:45
nei ich ha dä für 12 Monet nüm Huusverbot
undprofillöscheSa 8.11.08, 19:46
Zitat: Kleopatra1983
nei ich ha dä für 12 Monet nüm Huusverbot
kei comment...
undprofillöscheSa 8.11.08, 19:47
Zitat: miTTelfinger
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: MickieKrause
verdammi nomol sölle doch wirklich alli verreise wo mitm ihrem house kacke chöme....!!! nei dir reget mi langsam uf.... slauft gnuegt vo dere scheisse!!!!!
Danke du hesch so öbis vo rächt.... Plastik ka me überall lose... Fame, Schiff, A2, Atlantis, Singerhus, Bar Rouge usw....
ihr händ dr vorderi teil vom A2.. das längt
und eimol im Joor Ballermannparty und Mallorcaparty und Oktoberfest... das isch wirggli mehr als gnueg!
ebiSa 8.11.08, 20:39
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: MickieKrause
verdammi nomol sölle doch wirklich alli verreise wo mitm ihrem house kacke chöme....!!! nei dir reget mi langsam uf.... slauft gnuegt vo dere scheisse!!!!!
Danke du hesch so öbis vo rächt.... Plastik ka me überall lose... Fame, Schiff, A2, Atlantis, Singerhus, Bar Rouge usw....
oh yes... das isch woor, das züg lauft üüberall, an jedem schiss egge... und s wallstreet isch halt net e house-location sondern e party-location ändlich mol e gueti sach!!! ihr miend jo net is walltsreet wenn dr house wänd lose, git definitiv gnueg (oder zvill?? )alternative...
Kleopatra1983Sa 8.11.08, 21:12
ebi danke danke danke du redsch mir us dr Seel
ARK0NSa 8.11.08, 21:23
ebi & kleo, zwei lüt wo kei Ahnig vo Musig händ, do händ sich jo zwei gfunde


(Achtung ES ISCH MEH ALS Witz gmeint gsi, schloh mi bitte ned zäme kleo )
Kleopatra1983Sa 8.11.08, 21:27
Zitat: ArkoN
ebi & kleo, zwei lüt wo kei Ahnig vo Musig händ, do händ sich jo zwei gfunde


(Achtung ES ISCH MEH ALS Witz gmeint gsi, schloh mi bitte ned zäme kleo )
Babe warts ab bis ich di ind Händ bikumm
ARK0NSa 8.11.08, 21:36
Zitat: Kleopatra1983
Zitat: ArkoN
ebi & kleo, zwei lüt wo kei Ahnig vo Musig händ, do händ sich jo zwei gfunde


(Achtung ES ISCH MEH ALS Witz gmeint gsi, schloh mi bitte ned zäme kleo )
Babe warts ab bis ich di ind Händ bikumm
*arrrrrrrrrr** wird sicher wild
RocknTrollMo 10.11.08, 18:05
arg scheiss lade... will me eimol al halb joor go billiard spiele vrsperre eim di D&G penner dr wäg... na den ab und nägschtes bier inne pfiffe
LaFaTequillaSo 30.11.08, 16:13
isch ganz nätt gsiii gestr
ArkinaSo 25.1.09, 21:57
geschter hani jo dr bescht erläbt....

dr DJ het geburtstagschinder ussgruefe.... und dr einti isch an däm obe 16 worde

ich ha gmeint dä club isch ab 18?????

ich hoff mol es isch e scherz gsi.... isch e club do nid bunde, wenn dä seit, es isch ab 18? macht är sich nid strofbar wenn är wüssentlich 16 jährigi dinne het?
(ich weiss das hets sowieso, aber das mes grad so öffentlich macht)

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©