passwort vergessen - registrieren

Festzeit.ch Forum » Computer » GBOD (Gym Bäumlihof Game)

Autor Beitrag 1 - 15
tschugileDi 22.5.07, 21:42
het no öper vo euch e Version vom Spiel übers Gymnasium Bäumlihof, em GBOD ???
tschugileSa 26.5.07, 16:21
niemer ???
XxHeimJungexXSa 26.5.07, 16:25
wie het me das becho? ( bi mol dert gsi )
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 26.5.07, 16:25
tschugileSa 26.5.07, 16:32
isch locker 8 Johr här wos das gä het
BiotronicSa 26.5.07, 17:09
mit ein bisschen glück kann ich's dir besorgen. versprechen will ich aber nix. würde dir das ding per msn oder mail zuschicken. waren meines wissens nur 3 disketten gell? grösser als 5 oder 6 mb's solltens nicht gewesen sein. irgendwo sollte das bei kollegen noch rumfahren. ich meld mich, wenn ich's gefunden habe.

ps: es gab etwa en jahr später eine zweite auflage davon... herr erhart (damaliger edv-lehrer) war damals bei der programierung dabei wenn ich mich nicht täusche. von dem her würdest du vielleicht über das gb-forum auf der gb-homepage vielleicht noch jemanden finden, der im notfall das game noch hat.

grüssle, weasle
PenisVaginaPenisSa 26.5.07, 19:11
eh? Was isch das für e Game?
NachtelfinSa 26.5.07, 21:04
dr herr erhart isch immer no do
vo däm spiel hani no nie ghört
i aber noni so lang an dere schuel
1 mal bearbeitet, zuletzt Sa 26.5.07, 21:04
XxHeimJungexXSo 27.5.07, 05:01
erhart erhart...dä het mi immer zämmegschisse^^ hey aber das spil würdi au mol gärn gseh !
tschugileSo 27.5.07, 12:26
@biotronic: ühhhh messi vilmol !!!
r2kSo 27.5.07, 14:50
um was gohts in däm game?
abc123defSo 27.5.07, 15:05
ums GB?
tschugileSo 27.5.07, 15:40
jops
PenisVaginaPenisSo 27.5.07, 17:32
verzelllet vo däm Game
tschugileSo 27.5.07, 17:48
ische relativ alt und vo däm her glaub mol füre 4/86er usglegt xi odr so..
lauft glaub uf DOS Ebeni weni mi rächt erinnere

ische Art e Rollenspiel..
sgot drum das dr Rektor im GB eigentlich e Verschwörer isch und me muess als Schieler d Verschwörig ufdecke... jo und me stürt halt unde im Stil vo "gehe zu", "verbinde ... mit ...", "benutze", usw.

jo und s spielt sich halt im GB ab mit alle Lehrer usw..
em eine Lehrer muess über e riese Diskussion e Bier abschnuure mit däm me ka d Lüftig vom geheime GB Bunker lahmlege usw.

has mol duregspielt ka.. am Schluss kames GB sprenge
aber brucht hart viel Zyt und soooo eifach ischs au nid
PenisVaginaPenisSo 27.5.07, 18:00
cool, ich wills au xDDDDD

Als angemeldeter festzeit.ch Member kannst du Themen erstellen und auf Beiträge antworten.
 
Infos/Hilfe » ©