baz.ch Newsticker
10:22
Schweiz
Fast 500 Millionen Franken: Bund bezahlt F-35 schneller, als die USA verlangen
10:03
Sonstiges
Unfall im Kanton Aargau: Töfffahrer kracht auf A1 in stehendes Auto und verletzt sich mittelschwer
10:00
Sonstiges
Die Woche durch unsere Linse: Heisse Schweiz, kultige Kellnerin und ein König am Albanifest die besten Bilder aus Zürich und Winterthur
09:53
Region
Zoo Basel: Fussbad bei den Tierärzten, Geweih auf dem Kopf: So war die Zolli-Nacht
09:49
Schweiz
Verdichtetes Bauen: Schweiz stoppt die Zersiedelung und streitet gleich wieder übers Bauland
08:50
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
08:41
Sport
Im Gruppenspiel gegen Algerien: «Drama! Thriller! Wahnsinn!»: Österreich jubelt nach Ausgleich in extremis
07:06
Ausland
Wahlen in den USA: AOC die Kronprinzessin der Demokraten
07:06
Wirtschaft
Büro-Dresscode bei Hitze: «Wenn man sich fragt, ob es zu freizügig ist, lautet die Antwort meist Ja»
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:04
Ausland
Interview mit Schweizer Einsatzleiter in Venezuela: «Die hohen Temperaturen und das tropische Klima machen die Rettungs­arbeiten schwierig»
07:03
Ausland
Doppelbeben in Venezuela: Hochhäuser zerfielen «wie schmelzende Butter»: Das Wunder und das Grauen von La Guaira
07:02
Region
Berufseinstieg: Wie relevant sind Zeugnisnoten für die Stellensuche?
07:01
Schweiz
Niederlage vor Gericht: Couchepins Sohn mittendrin im Filz von Crans-Montana
07:00
Sonstiges
Fünf populäre Gewitter-Mythen: Von der Buche bis zum Duschverbot: Wann Blitze wirklich gefährlich sind
passwort vergessen - registrieren

Kommentare zum Event:

undprofillösche:
Glaub du bisch no sehr jung und hesch kei eigeni Wohnig..sorry du weisch nid was sich für Psychos im Internet umetriebet und dene git mr sicher nid d Adresse use! Chasch jo mol an e öffentliche Event cho (Bowling, Paintball, Boarde, Autousflug, Casino..) s git no unzähligi Events..
Sa 17.1.09, 13:03
mcck:
ja sorry aber denn schribt mer so öpis ned gross us den chöntsch eifach jedem wo schomal de bi gsie isch es mail oder so sände und was wot passiere wen wild främdi chömed wo chönd game und spass dra hend?!?
Sa 17.1.09, 12:50
undprofillösche:
würdsch du wildfremdi Lüt wo nid kennsch eifach so mol in dini Wohnig ilade...?? Glaub nid...dorum isch dä Event nur für die wo schomol drbi gsi sind.. ;-)
Sa 17.1.09, 11:12
mcck:
voll miiss das mer numme cha cho wemer scho mal amene fz event gsie isch ich chönt euch wenigschtens zeige wiemer richtig gamet tzzzz :-p
Sa 17.1.09, 10:11
GJKbeauty:
diä hei mi name gmuckt..:-** sau hart....
Fr 16.1.09, 17:37
Pächvogel:
Tant pis! Denn gang ich halt go boarde :-)
Do 15.1.09, 09:36
Kommentare verstecken
undprofillösche:
..tja denn bisch und bliebsch e Pächvogel;-p
Mi 14.1.09, 15:15
Pächvogel:
Und wenn mä no nie am'ne "FZ Event" drby gsi isch?
Di 13.1.09, 16:42
Kleopatra1983:
jo voll die Luxushütte mit Pool und allem was me zum läbe so brucht..... ;)
Mo 12.1.09, 12:42
Buggy:
wow , du muesch jo e grosses huus ha ....
Mo 12.1.09, 00:52
Nobelpreisträger:
Alles guet !
Do 8.1.09, 22:00
Kleopatra1983:
was isch am MIM Baseldütsch bitte nit guet?????? ;)
Mi 7.1.09, 12:53
ByeByeBye:
s bildli isch scho witzig dana nur dini schribwis xD
Mi 7.1.09, 11:33
Nobelpreisträger:
also I like it ! ;-)
Mi 7.1.09, 10:50
Kleopatra1983:
nei nei das machi ich besser sälber... was hän ihr blos gege Pink????!!
Mi 7.1.09, 06:24
ByeByeBye:
loh in zuekunft mi d Events loh schribe xD
Di 6.1.09, 23:01
undprofillösche:
Ehm nei..die sölle alli pokere denn cha ich mi mitem Nitendo beschäftige:-)
Di 6.1.09, 21:04
Kleopatra1983:
du gäl du willsch d Jungs nur vom Pokere abhhalte stimmts??? eigentlich gueti idee den gwünn ich.... Bitte zieh eins mit wenig Stoff ahh ;)
Di 6.1.09, 21:00
undprofillösche:
rrrrrr turn doch gärn:-) nimm denn mi Sportoutfit mit ;-)
Di 6.1.09, 20:53
Kleopatra1983:
wär het e Nintendo Wii Konsole vo euch??? d nati isch scharf zum umeturne :)
Di 6.1.09, 20:50
undprofillösche:
Hmm söt dämfall doch besser Kidis ab 20ig unterrichte....
Di 6.1.09, 20:46
Kleopatra1983:
öhmmm nei bi ich nit... me lernt im alter halt drzue... :)
Di 6.1.09, 20:43
undprofillösche:
bisch in d Schuel au immer so schnäll und flissig gsi?? Denn wärsch grad mi Lieblingsschüelerin gsi;-)
Di 6.1.09, 20:40
undprofillösche:
oh das isch schnäll korrigiert worde.. :-o
Di 6.1.09, 20:38
Kleopatra1983:
;o) scho gflickt
Di 6.1.09, 20:36
undprofillösche:
Kleopata..wo hesch s "r" gloh?
Di 6.1.09, 20:32
Kleopatra1983:
jo das isch absicht gsi...... ;)
Di 6.1.09, 20:23
NilsBasel:
oje, seht das schwul us....:-P
Di 6.1.09, 20:07
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
FZ Game Obe @ Kleos Home, Basel
Wann:Sa 17.1.09, 19:00 - Open End
Wo:Kleos Home, Basel
Alterslimite:ab 18
DJs/Acts:FZ Suchtis
Beschreibung:So es isch mol wiedr sowyt e FZ Event isch am Start.

Diesmol isch e Spielobe agseit mit diverse Spielkonsole und natürlich Poker zur vorbereitig für unser nächste FZ Event im Casino.


Am Spielobe sin alli iglade wo scho mol amene "FZ Event" drbi gsi sin. Träffpunkt isch bi dr Kleopatra1983 diheim. (adrässe bikömme dir per PM über d Kleo diräkt)
Flyer
Flyer
Infos/Hilfe » ©