baz.ch Newsticker
23:17
Sonstiges
Weitsprung anstatt Zehnkampf: Simon Ehammer hadert mit dem EM-Zeitplan nun will er Gold
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
18:40
Ausland
Stimmung in Russland: «Der Krieg ist sinnlos geworden, der Preis zu hoch», sagt der russische Meinungsforscher Lew Gudkow
passwort vergessen - registrieren

Kommentare zum Event:

fischerr:
MR.PINK @ CLUB UNDERGROUND 13.06.2009 http://www.festzeit. ch/viewpic.php?id=13 063658&ctx=113923
Mi 29.4.09, 06:55
MööG:
i glaubs scho ab 14..abr si nämmes nid so genau =D
Sa 29.7.06, 11:46
Zwerglii:
isch de club ab 16? oder sogar ab 14? :s
So 9.7.06, 11:48
ElecTroPsyCho:
hey das bringts doch nid, thema beändet!
Di 4.7.06, 18:05
0LlapiPower0:
wer ich?
Di 4.7.06, 18:03
PlAyMeN:
du muesch au di schnure halte chline
Di 4.7.06, 11:54
Kommentare verstecken
ElecTroPsyCho:
@ 0LlapiPower0, haha, wird zerscht erwachase, den rede mr witter ok !!! was wie ich, meinsch du hesch öbis z'mälde. sig eifach ruehig und gang an dini jugiparty
Mo 3.7.06, 17:20
0LlapiPower0:
und wenn ich wie du wer electropsycho würd ich mi nüme melde
Mo 3.7.06, 16:36
0LlapiPower0:
hey DOLCEundGABBANA los emol zue meld dich lieber nit weil ich gseh di jo irgendwenn einisch in jugi und du electropsycho bisch mega pottt
Mo 3.7.06, 16:36
ElecTroPsyCho:
ich läb mis läbe scho lang!
Mo 3.7.06, 15:07
xXHolländerXx:
oder no besser ihr läbet euches läbe und ich mis ok raphi
Mo 3.7.06, 14:43
xXHolländerXx:
he jungs lostet eh mol ganz eifach du seisch zu mir kindergarte raphi wehr hets agfange mit den scheiss do schribe he !???
Mo 3.7.06, 14:42
ElecTroPsyCho:
@ DOLCEundGABBANA, danke, ändlich mol öber wo weiss was do abgoht ;)
Mo 3.7.06, 14:34
brudervonschwester:
no e chli isch guet legg lieber gar nid uff weme das überhaupt uflegge cha nenne
Mo 3.7.06, 13:24
brudervonschwester:
hey was heitr für stress dj max du heschs eifach verbockt lehrn no ne chli uflegge
Mo 3.7.06, 13:18
domenico26:
MAX.. I glaub du hesch uns gnueg Lang verarscht, und i glaub mir händ dorum aus Rächt, dä andere d'Wohrheit ans Liecht zbringe, ..
Mo 3.7.06, 12:34
domenico26:
..wenn du di immer no so gross kotzt uff dim Verarschigstrtip befindisch! Du machsches eifach immer wie schlimmer! Ich mues zum Glück nid in dinere Hutt stecke!
Mo 3.7.06, 12:34
domenico26:
Viel rede schadet.. Lueg zerscht uff di MAX, bevor du auno so Hemmigsloos und so Umbekümmert, duesch Behauptige und Beleidigunge in d'Wält setzte, ächt Schwach!
Mo 3.7.06, 12:34
ElecTroPsyCho:
los zue, ich und dr dome bringe argumänt, und du nume behaubtige!!! max, willsch mr drohe?? sorry uf so kindergarte los mi nid ih..
Mo 3.7.06, 12:11
ElecTroPsyCho:
usserdäm hani kei schnauze. di umgangston isch rächt tief, aber was will me scho vo dir erwarte..
Mo 3.7.06, 11:56
ElecTroPsyCho:
oje max, weisch alli wüsse das du liegsch! du kasch sage was de wilsch, intressiert keine. alli wo mi kenne wüsse wie ich bi, vo däm här zellt di wort nid!
Mo 3.7.06, 11:55
xXHolländerXx:
ah jo raphi weni dir wehr würdi mool dieni schnauze ganz zuä ha gäll weni so eh pedo wehr wieä du gäll !!!!!!!!!!!!!!!!!
Mo 3.7.06, 01:23
xXHolländerXx:
eifach nieä und i säg nüm mona lisa do laufts au nid so guet für die gäll!!!?? also eifach mol chli ufpasse gäll!!!!!!!!!
Mo 3.7.06, 01:09
xXHolländerXx:
jä ihr zweu oberschlaue schwule böck münd eifach langsam ufpasse was ihr usäleut!!! voallem dir ober guäti dj mister d durch wehr bisch dj worde veregiss das
Mo 3.7.06, 01:08
ReLaXllAdY:
hiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiii.oh gott
So 2.7.06, 20:48
ElecTroPsyCho:
wär öbis drzue sage will ka gärn mir schribe. cya ElecTroPsyho
So 2.7.06, 19:41
ElecTroPsyCho:
und für alli wo dänke ich nimms muul z'voll, ich gib nume mi meinig ab will unsere dj max zuviel umegloge het!
So 2.7.06, 19:31
ElecTroPsyCho:
@ dj max, bevor ichs no vergiss, du seisch scheiss hip hop, worum legsch den hip hop uf?? irgendwie kapirt di keine!
So 2.7.06, 19:30
ElecTroPsyCho:
uiiii dome ;) nid schlächte komentar. i sag drzue, au du max kunsch uf d'wält ;)
So 2.7.06, 19:28
domenico26:
DJ Max --> Bi Houseworks! So seich het er uns ahgeh.. Me gsehts! Du hesch gseit, du legsch kei Hip-Hop uff!? I frog di jetztde.. Was legsch überhaupt uff!? ;)
So 2.7.06, 19:12
domenico26:
Will House/Electro hesch au nid könne ufflege.. Jetztde hets nümmi so vieli Musikstyles wo dä kasch zeige, dass de wirklig so guet bisch, wie dä allne ahgisch!!
So 2.7.06, 19:12
domenico26:
Ich hoff du kunnsch langsam vo däm scheiss Trip abe, und lernsches richtig, bevor dies Muul so witt uffrisse duesch! Lg. Dome..
So 2.7.06, 19:11
ElecTroPsyCho:
@ dj max, du hesch scho gnueg lüüt agloge, so quasi dj spiele mit laptob :D, ich wett mit euch, e jugi party wär besser gsi!
So 2.7.06, 19:00
brudervonschwester:
het de oder hesch du mit cd`s ufgleggt ??
So 2.7.06, 17:41
xXHolländerXx:
jo es isch ganz eifach ich leg kei hip hop uf und wen ihr das nid tscheggt händ wo mi so kritisierä isch mir das scheiss egal !!!!!!!
So 2.7.06, 12:41
xXHolländerXx:
halt scheiss hip hopi leh
So 2.7.06, 12:35
xXHolländerXx:
jo weisch isch ha
So 2.7.06, 12:34
DjBaRRiSS:
in dem tag hani dj spiele güebt mit brueder
Sa 1.7.06, 23:08
MööG:
jo findi also au =D
Sa 1.7.06, 22:15
TheGentleman:
er hets voll nit im griff gha de dj
Sa 1.7.06, 20:41
TheGentleman:
dj max isch voll scheisse gsi
Sa 1.7.06, 20:41
ElecTroPsyCho:
und wie isch das so gsi dött???
Sa 1.7.06, 13:32
brudervonschwester:
??????
Fr 30.6.06, 19:47
brudervonschwester:
isch dj max guet? und macht de alles (sound)
Fr 30.6.06, 19:47
PlAyMeN:
hej ONE wen du drbi bisch den Sicher nit!!haha
Do 29.6.06, 22:08
ProSieben:
wer isch dj max?
Do 29.6.06, 18:25
0LlapiPower0:
jo und jetzt One mir doch egal was du do mäldosch
Mi 28.6.06, 20:01
SentinoO:
haha au wens nochemachig isch es wird fett jungs and girls kömmet alli ihr werdets nit beruehe
Mi 28.6.06, 14:13
XxDoLcEsTajjLaxX:
wird hammer party
Di 27.6.06, 23:18
ParanoiaMadame:
nochemachig vo onur und karl xD.. nei seich
Mo 26.6.06, 18:29
0ne:
jep, diä party WO AB 14 ISCH wird sicher dr OBERBURNER!!! XD
So 25.6.06, 22:38
0LlapiPower0:
jep die party wrid so oder so geil
Mo 19.6.06, 21:03
SUKSES:
gmüetlich wird sicher guet
Mo 19.6.06, 21:01
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!

BLUE SISSACH @ Underground Club, Sissach, Fr 30.6.06

Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Fotos 1-20 von 141. Fotograf: someday
Infos/Hilfe » ©