baz.ch Newsticker
05:34
Sonstiges
Skandinavier gehen viral: Die Norweger begeistern mit ihrem Jubel und zu Hause rudert sogar die Politik mit
05:33
Sonstiges
Apples neue KI: iPhone-Nutzer aufgepasst: Siri wird endlich richtig gut!
05:33
Schweiz
Zollstreit mit Donald Trump: Fliegt Guy Parmelin in den USA in ein perfektes Sommergewitter?
05:05
Ausland
«Apropos» der tägliche Podcast: China fischt die Meere leer den Preis zahlen die Fischer in Entwicklungs­länder
03:47
Sonstiges
A1 bei St. Gallen: Drei Unfälle innert einer Stunde Töfffahrer schwer verletzt
01:42
Sonstiges
Britische Monarchie: König Charles zahlte seit Thronbesteigung 30 Millionen Pfund Steuern
23:17
Sonstiges
Weitsprung anstatt Zehnkampf: Simon Ehammer hadert mit dem EM-Zeitplan nun will er Gold
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
passwort vergessen - registrieren

Kommentare zum Event:

marci:
ohja... negst joor entweder and qlimax odr defqon1... q-dance 4 life..:)
Di 7.11.06, 17:03
Sn0wPaRaDise:
ohje jede lost das wo er will...
Di 7.11.06, 11:08
flexxor:
... kei modesound, gang nach holland do hesch parties mit 45'000 lüt nur raver.
Mo 6.11.06, 22:40
marci:
spassti, lueg di name und das wo bi dir unter musik stoht mol a...
Mo 6.11.06, 20:35
brudervonschwester:
techno isch jo kei modesound und so aber isch jo glich und wer seid das dö öber electro lost
Mo 6.11.06, 18:57
MöS:
chindergarte Party? mag sii das es viel het wo eifach us spass gön abr sii isch Europawiit bekannt und das hett Gründ
Mo 6.11.06, 10:17
Kommentare verstecken
Minas:
Sign @ Marci
Mo 6.11.06, 10:00
marci:
-..- scheiss electro -..- scheiss modesound!!! -..-
So 5.11.06, 21:32
brudervonschwester:
scheiss techno, trance
So 5.11.06, 18:56
Surreal:
hmm do het öper kei ahnig...
So 5.11.06, 18:16
Angerfist:
so e kindergarte party nei danke
So 5.11.06, 17:33
sidstone:
ha no 2 tickets...schriebet mr, falls ihr bruchet...gib se günschtiger ;-)
Fr 3.11.06, 19:57
bentheking:
machet euch doch nid immer so gedangge um das ihtrittsalter.. es isch ab 16! freuet euch doch lieber uf das abartige line-up
Fr 3.11.06, 18:02
adi4460:
und bim tiketkorner heissis au gseit..aber jo, mir gsehns jo..
Fr 3.11.06, 17:40
InLoveWithMySelf:
ha ghört isch ab 24 =D hahha....gönd doch eifach und lueget!!
Fr 3.11.06, 17:12
sheva89:
today is the day
Fr 3.11.06, 17:09
neokata:
isch ab 16 ganz klar, ich has au itreit und ha mi informiert
Fr 3.11.06, 14:46
Gianluca:
es isch imfall ab 16!!! scho immer gsi und wirds wahrschinlich au immer bliebe!! schüscht chame au uf www.stjakobshalle.ch go luege und nochelese!! ;-)
Fr 3.11.06, 13:56
Skarface:
Jo das stoht nur uf Festzeit, gang mal uf Tillate go luege!! :-)
Fr 3.11.06, 11:47
oOInfinityoO:
aha wieso stoht denn ab 16??
Fr 3.11.06, 11:23
Schreihals:
jawoll das isch so. git uswiiskontrolle. und dbb grundkarte und schuüeleruswiis giltä nid. unter 21 kei chance!!!
Fr 3.11.06, 11:07
Skarface:
Ha ghörrt Sonic isch ab 21 das joor! hahahaha
Fr 3.11.06, 10:55
Sebu:
mängisch wärs guet wämer sich chli würd informiere, benassi legt am halb zwölfi uf (siehe: http://www.join4musi c.com/images/ro_soni c8.pdf)
Do 2.11.06, 17:49
LeonHispanico:
@djmalini schins legt dr benassi scho am 21.00 uf...:(
Do 2.11.06, 16:09
PeYtoN:
ouhh cesssss die dj`s=o))
Do 2.11.06, 14:53
saLacious:
schiins isch es doch ab 18!
Do 2.11.06, 12:11
ProSieben:
hey isch der itrit 41 fr?
Mi 1.11.06, 22:28
caprisonne:
weiss öber, um weli zit dr benassi uflegt?
Mi 1.11.06, 19:13
saLacious:
haha gemütlich 15 min vo mim huus;)
Mi 1.11.06, 17:08
xxx000xxx:
hehe...*g*..freu mi scho....=)
Mi 1.11.06, 13:51
ruudee:
das wird gaaanz geiL
Di 31.10.06, 15:18
ladyand2baid:
das wird soooo geil freu mi meeega
Mo 30.10.06, 19:41
SchoggiChouchou:
yeaahhhh... lets rock this Partyyyyyyyy
So 29.10.06, 10:36
schomber:
bis 24.00uhr ab 16 oder immer ???
Di 24.10.06, 17:10
realcrazyqueen:
jo es isch ab 16=)
Di 17.10.06, 19:49
FranckRibery:
bisch dir sicher?
Mo 16.10.06, 20:44
Surreal:
16
Mo 16.10.06, 19:49
FranckRibery:
ab wieviel joor isch es?
So 15.10.06, 21:01
Calvin2k:
Für tickets bi mir melde (nur 35 chf!)
Mo 18.9.06, 14:52
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!

SONIC 8 @ St. Jakobshalle, Basel, Sa 4.11.06

Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Fotos 1-20 von 390. Fotografen: Dalle, casmen, bubu, schischi
Infos/Hilfe » ©