baz.ch Newsticker
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
17:00
Sonstiges
Norwegen Frankreich im Ticker: Kommt es zum Topskorer-Duell Mbappé gegen Haaland?
16:45
Sonstiges
Flugunfall im Kanton Graubünden: Segelflugzeug stürzt bei Tiefencastel ab Pilot kommt ums Leben
16:30
Sonstiges
Tennisprofi vor wegweisenden Wochen: Dominic Stricker trennt sich von seinem Trainer und muss ins Militär
16:17
Wirtschaft
Grösstes EPD-Angebot der Schweiz: Die Post zieht sich aus dem elektronischen Patientendossier zurück
16:15
Sonstiges
Tod am K6: Französischer Extrembergsteiger Guillaume Pierrel stirbt in Lawine
16:14
Region
Schwerer Arbeitsunfall: 26-Jähriger nach Arbeitsunfall in Basel im Spital verstorben
passwort vergessen - registrieren

Kommentare zum Event:

YourDinner:
Esch geil gsi :D
So 4.1.09, 04:36
djbrunocasanova:
naja.....wenn me die Kommentar liest denn muessi sage die Lüt wo so sache schriebe sind nid würklich an dr Mallorca Night gsi....denn sie isch wirklich dr Hammer gsi und es Riese komplimänt an d'Organisatore......c u @ Mallorca Night 09 :-)
Mi 19.11.08, 19:26
aLin3:
aaaalso iiich has voll geil gfunde ;)
Mi 10.9.08, 22:29
Wyssli:
dir hend eifach alli kei ahnig wasses heisst es sones fescht organisiere! das isch nämlich e huere arbet und es isch guet gsi!!!!!!
Fr 5.9.08, 12:52
mike34:
DJMembrain hesch recht dumm schnurre cha jede.............
Sa 30.8.08, 13:37
mike34:
Möscha ich würd dir gern mini eier zeige ................
Sa 30.8.08, 13:32
Kommentare verstecken
blubiblub:
mini grossmuetter hetti das sogar besser gmacht... und denn seit me es isch guet organisiert gsi... trurig
Fr 29.8.08, 22:34
ausundvorbei:
die hend doch meischtens selber keini eier...
Fr 29.8.08, 20:57
blubiblub:
security isch vom allerfeinste gsi... lüt wo am bluete sind eifach ignoriere
Fr 29.8.08, 20:35
Tseddi:
vertreisch kei kritik????ich will di jo nid fertig macheaber gwüssi sache muesch du dir den eifach fürs neggschte mol merke
Fr 29.8.08, 18:21
Ruschhour:
merci bruno aber weisch ich reg mie do nüm uf. dumm schnurre chga jede aber söll doch jede mol probiere so es fescht organisiere
Fr 29.8.08, 17:40
Tseddi:
das mr vorme igang grad 2 mol d ID zeige het miesse hets imfall nid verschnälleret
Fr 29.8.08, 15:26
blubiblub:
was isch denn guet organisiert gsi???
Do 28.8.08, 18:54
djbrunocasanova:
Also ich als DJ muess sage dass ich scho oft an so fester ufglegt ha und cha sage dass d'Maalorca Night sehr guet organisiert isch und als Verastalter weisi au wases heisst so es Fest durezfüehre und Kritisiert isch immer schnäll aber am besser mache happerets meistens...also Fido...weiter so...
Do 28.8.08, 17:29
Tseddi:
wunderets dich das das vieli do ihne schriebe und gnärft het...
Mi 27.8.08, 16:59
Ruschhour:
schribet doch no 200000 mol wer alles ah gstande isch
Di 26.8.08, 20:12
Tseddi:
ich bin 2 stunde agstande bis ich dine gsi bin
Di 26.8.08, 18:10
raybs:
findi guet, dass sind würklich pünkt wome für nöchscht johr sött duresetze: ab 18, Heigotaxi, organisierti Garderobe für 3 CHF pro Kleidigsstück. Zusätzliche Gwinn plus kein Ärger. gruess raybs
Di 26.8.08, 14:06
Ruschhour:
Werde mir au mache ab nöchscht johr. Will es git e neus alkohol gsetz. jo wegem Heigotaxi müemer eus au mol öpis überlege
Di 26.8.08, 12:00
räbstöckli:
möched die party doch ab 18i, die chindergarteparty und die 16-jährige liechene wo dört umegläge sind isch jo furchtbar gsi=/
Di 26.8.08, 09:55
raybs:
wieder es luschtigs fescht gsi usser 1. die schläger idiote gömer uf d nüss 2. kei heigotaxi --> gruess
Di 26.8.08, 09:25
Ruschhour:
Merci toni wenigstens schrib öper mol öpis positivs über mis fescht
Mo 25.8.08, 21:29
mike34:
40 minute das goht noch...........
Mo 25.8.08, 20:14
elpromillo:
ich weiss zwar ned was die party hetti selle met mallorca ztue ha.. aber schlächt organisiert esch sie wörklech gsi
Mo 25.8.08, 18:34
DjTonyOrlando:
also i mues sage das is voll de hammer gfunde ha das i ha dörfe a dr mallorca night uflege e herzliche dank an alli partypeople und de verastalter grues dj tony orlando
Mo 25.8.08, 17:26
012345:
het no viel so komischi Fuessballfans gha wo gmeint händ sie siges!!
Mo 25.8.08, 14:40
DonLascivo:
Mega organisiert gsi, nid mol chleider wärde überwacht und all 10min dusse e schlegerei, und dene no 1st. astoh und dene heissts mr lönd keini ihne, sehr guet organisiert muess sage....
Mo 25.8.08, 13:21
Laburnum:
5 Securitas bis zur Kasse doch nur 1 Typ ar Kasse ke wunder muesmä 40 minuta ahsto!!!!
Mo 25.8.08, 12:43
Ruschhour:
Ich bedank mie nomol bie euch allne für das geile fescht. Bis nöchscht Johr
So 24.8.08, 21:05
larson:
So e scheis gsi mi jacke isch wegcho.
So 24.8.08, 19:03
DavidS:
wie stots mit securitas, chame do mit 15 ine?
Sa 23.8.08, 20:53
2Millet1Devlet:
yesss House music !!!
Sa 23.8.08, 16:09
MCMXCI:
wird sicher geil=)
Sa 23.8.08, 11:30
DaisyDiamond:
ahjo denn (: ab de fünfe fahre d züg vo rhifälde nach basel, aight?
Fr 22.8.08, 19:45
Ruschhour:
@immortelle ab rheinfelden chasch mitem zug nach basel fahre. inner halb stund bisch fuess in rheinfelden am bahnhof nüechtern oder mitem taxi zahlsch 20fr bis an bahnhof
Mi 20.8.08, 07:45
Keppi:
schulstrasse
Di 19.8.08, 21:32
caaro:
wie heisst dstross wo dä gmeindsaal isch??
Di 19.8.08, 20:42
DaisyDiamond:
wie genau würd me wieder nach basel cho xD
Di 19.8.08, 18:56
Ruschhour:
Pries chader nonig säge aber glaub nid türer als 15fr
Mo 18.8.08, 21:38
Ruschhour:
nei heigotaxi hämer nid. aber rhifelde fahre die erschte züg ab de 5i wider
Mo 18.8.08, 21:38
silberfischli:
gits eig. e heigotaxi oder so?
Mo 18.8.08, 20:53
xEl3cTrOnIcOx:
wie tür??
Mo 18.8.08, 19:39
stimMigsBöMbli:
heds nachtbüs, richtig liestel??
Mo 18.8.08, 18:08
Ruschhour:
wiso hämmer ächscht e 2 floor gmacht
Mo 18.8.08, 17:21
röschti:
weisch he.. e malle night.. i sehs cho - slauft denn e praktisch numme house...
So 17.8.08, 23:10
Ruschhour:
TV Magden wege
Mo 11.8.08, 16:37
schWubi:
vo wem isch das organisiert?
Mo 11.8.08, 09:21
Ruschhour:
weisses nonig
So 10.8.08, 11:27
AndynoVa:
Itritt
Fr 8.8.08, 00:04
11MallorcaNight:
De für chunt de DJ Bruno Casanova. Isch e guete House DJ
Mi 6.8.08, 18:36
11MallorcaNight:
Ohni DJ Rainbow
Mi 6.8.08, 18:35
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!

10. Mallorca Night @ Gemeindesaal, Magden, Sa 23.8.08

Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Vorschau
Fotos 1-20 von 287. Fotografen: sho, casmen
Infos/Hilfe » ©