baz.ch Newsticker
22:24
Sonstiges
3:0 in Rapperswil-Jona: Ein Neuer und ein Junger wissen beim ersten FCB-Testspiel zu gefallen
21:23
Sonstiges
Konsumentenschutz: Diese harmlosen Spielzeuge können Ihr WLAN lahmlegen
21:23
Ausland
MacKenzie Scott: Amazon-Mitgründerin treibt US-Spendenmarkt auf historischen Höchststand
21:11
Ausland
Wahl in Österreich: Die Kommunistin aus Graz mit dem «Rezept gegen den Rechtsruck»
20:26
Wirtschaft
Um Kollaps zu verhindern: Lidl senkt die Preise für Schweizer Schweinefleisch erneut massiv
19:59
Wirtschaft
Wirbel an den Märkten: Der Goldpreis ist im Sturzflug. Das sind die Gründe
19:01
Region
Brand in Ziefen: Feuer in Entsorgungsbetrieb sorgt für starken Gestank
18:50
Schweiz
Erdbeben in Venezuela: «Die Vögel wollten ins Haus, sogar sie hatten Angst»
18:03
Sonstiges
Deutschland-Stürmer Deniz Undav: Der Trainer lässt ihn trotz guter Leistungen nicht von Beginn an spielen die Fans reagieren mit kreativer Kritik
17:58
Sonstiges
Sexuelle Gewalt in SOS-Kinderdorf: 16 Verdachtsfälle belasten Gründer Hermann Gmeiner schwer
17:55
Ausland
Geschichtspolitik mit J. D. Vance: «Heute würde Watergate nur zwölf Stunden lang Schlagzeilen machen»
17:40
Wirtschaft
Bis zu 100000 Jobs weg: Chinas Aufstieg, Trumps Zölle und viele eigene Fehler: Das steckt hinter dem Riesenabbau bei Volkswagen
17:28
Sonstiges
Unglück in Peking: Kleinflugzeug prallt gegen höchstes Gebäude der chinesischen Hauptstadt
17:11
Region
Wegen Sicherheit und Hygiene: Besucher-Stopps in Schweizer Badis wie sieht es in Basler Gartenbädern aus?
17:04
Sonstiges
Bauen im Klimawandel: Wir haben für den Winter gebaut und wurden von Hitzewellen überrascht
passwort vergessen - registrieren

Kommentare zum Event:

MartiniEspanol4127:
sorry han ales probiert aber ich cha nit cho das isch halöt wen me als koch schaft
Fr 15.8.08, 21:30
IloveHouseMusic:
also ich bin morn am 10i dört komme was wolle =)
Fr 15.8.08, 19:29
IloveHouseMusic:
leeudeee ihr sind doch pfiffene ;)
Fr 15.8.08, 19:27
Wastunausserbumsen:
dr tag dure?
Fr 15.8.08, 14:47
ByeByeBye:
ich muess morn ans GEb fescht vom brueder :S
Fr 15.8.08, 13:20
MartiniEspanol4127:
ich vrog am chef ob es doch no got hoffnig isch do
Mo 11.8.08, 22:09
Kommentare verstecken
Distinto:
hör doch uf nai. de muesch cho. mäld di krank ; -)
Mo 11.8.08, 18:53
MartiniEspanol4127:
schesse man ich cha vielich nit cho de chef het mi kei feri ge
So 10.8.08, 22:30
Distinto:
Eigelob stinkt : P
Fr 1.8.08, 19:03
ByeByeBye:
hehe negsti Flyer kömme anderi druff!!! ;-) Das föteli isch mr aber au supr Glunge muessi sage =D
Do 10.7.08, 17:32
Wastunausserbumsen:
ich au =)
Mi 9.7.08, 08:20
Sabsiii:
ich au, so halb
Mi 9.7.08, 08:01
Baslerfreund:
i bi uf em Flyer! :-) jupiii!!!!
Di 8.7.08, 20:47
Distinto:
Isch scho geil da Wage =)
Di 8.7.08, 19:46
ByeByeBye:
Wills ke bessers Pic kha hed vo anderne autos =S Ke angst du chunnsch bim negste Flyer drah isch gued ;-) ABer ich muess s'Föteli mache! Demiti weiss wie ichs in mine Vorstellige ha =)
Di 8.7.08, 19:27
Distinto:
:P Wieso dr Seat
Di 8.7.08, 19:24
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Festzeit Autousflug the 4th @ CC Parkplatz, Pratteln
Wann:Sa 16.8.08, 10:00 - Open End
Wo:CC Parkplatz, Pratteln
Alterslimite:ab 18
Beschreibung:Es isch so wit! Mini Dame und Herre! S'goht in die 4erti Rundi! Dr Offizielli Festzeit Autousflug am 16 August stoht scho fescht!
Isch dir Langwilig amene Samschtig? Weisch nid was mache? Di schissts ah ind Stadt z'goh, umelaufe und warte bis epis los isch? Denne chum mit UNS mit!

Mir wärde wider e'gmietlichs Usfährtli mache und nid lenger als 1h30min fahre! Drzwüsche mache mir natürlich au e'Pause!

Am Ziel wärde mr Grilliere, zämmehocke, Pleuderle, Ballspiele, Bade und witeri sache mache!

Nachem Grillplausch und gmietlichem zämmehocke mache mir uns au ufem Wäg heime, und nach absproch würde mir zobe au zämme in REDROCKS goh die wo no Lust händ!

Ort wo mir wärde Grilliere wird jetzt besproche im Forum!

TRÄFFPUNKT ISCH IN PRATTELE UFEM CC PARKPLATZ PUNKT 10:00
Am 10:30 wird abgfahre, wer z'spot chunnt, aber agmeldet gsie isch oder sogar nidemolle uftaucht, zahlt allne wo am Festzeit Usflug beteiligt gsie sind, e Bier oder en anders Getränk!

Bi Abmeldige bitte 2 Stund Vorem Event mache!

Bi schlächtem Wätter oder unsicherheite wärde mr vor Ort bespräche was mr mache oder Verschiebe dr Event um 1. WUCHE! ufe 23 AUGUST 2008.

Bi froge oder Unklarheite bi ich uf Festzeit unter "WäLpLi" erreichbar und im Forum!

http://www.festzeit.ch/forum.php?show=thread&id=10091&page=22#lastpost

Ich hoff Du kunnsch au mit und wettsch chli Spass ha am Fahre, Grilliere und Pleuderle! Freu mi uf jede Member! Ich dank no ALLNE wo am letschte Usflug drby gsie sind!

Bis am 16 August 2008!

Flyer
Flyer
Infos/Hilfe » ©