baz.ch Newsticker
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
02:07
Region
Public Viewings: Schweiz Kanada: Während andere feiern, sorgen sie für die Sicherheit der Fans
01:36
Sonstiges
Die Schweizer in der Einzelkritik: Kobel wird ausgepfiffen, Xhaka bleibt cool und Manzambi überzeugt in neuer Rolle
01:30
Sonstiges
Stärke 7,2 und 7,5 auf der Richterskala: Zwei starke Erdbeben erschüttern Venezuela Tausende Tote befürchtet
23:46
Sonstiges
Stimmen zum Schweizer Sieg: Manzambi über die Manzambi-Frage: «Es ist mir egal, ob ich von Anfang an spiele oder nicht»
23:00
Sonstiges
WM-Fahrplan des Nationalteams: Sechzehntelfinal um 5 Uhr morgens so geht der Schweizer WM-Weg weiter
22:58
Sonstiges
Die Lesernoten: Wie haben sich die Schweizer Nationalspieler gegen Kanada geschlagen?
21:45
Sonstiges
Grosses Hitze-Quiz: Wie bleibt man cool an heissen Tagen? Testen Sie Ihr Wissen
21:45
Schweiz
Forscherin über die Hitzewelle: «Wir sind jetzt an einem Punkt, an dem wir wegen der Hitze unsere Gewohnheiten überdenken müssen»
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

RoyalKiss:
isch au besser so gsi tanja:-)
So 28.1.07, 01:35
LuisRodrigues:
dasch halt unsere afang gsi:D
Fr 26.1.07, 13:45
tanaja:
hahaha das bild kenni jo garnonig;-)
Fr 26.1.07, 13:24
LuisRodrigues:
jo, dasch nit grad s hellschte gsi ne?:D
Do 25.1.07, 21:02
HebDiSchlitte:
das t-shirt hesch doch am greenfield über szelt ghängt und denn hets no gschifften :D:D
Do 25.1.07, 20:57
RoyalKiss:
damals wo dkupple no hoch im kurs gstande isch,hehe
Di 23.1.07, 17:11
Kommentare verstecken
LuisRodrigues:
damals isches nonig so abgnützt gsi wie jetzt, isch no usgangstauglich gsi:P usserdäm isch nur kupple:D
Di 23.1.07, 16:55
RoyalKiss:
tssss,du wurum hesch du dört di pijama aaa?
Di 23.1.07, 15:49
LuisRodrigues:
doch isch voll flott, weisch jo jetzt au wiesoooo:-P
Di 23.1.07, 15:11
RoyalKiss:
du hesch das nit flott zfinde:D
Di 23.1.07, 15:07
LuisRodrigues:
nee i finds flott:P
Di 23.1.07, 14:52
RoyalKiss:
bitte?? dasch wohl eins vo de schrecklichschte fotis woni gmacht ha:D
Di 23.1.07, 11:47
LuisRodrigues:
find sehsch do druff flott us meitli:P aber jo wenns dir nit gfallt di problem:P
Di 23.1.07, 11:26
RoyalKiss:
weisch wieni zu däm bild stoh:-s aber di kommentar drzue isch drfür umso töllerNN
Di 23.1.07, 09:35
LuisRodrigues:
nätti antwort uf mi tolls usgrabe vo däm bild:P
Di 23.1.07, 09:10
RoyalKiss:
oh mein gott, das isch so schrecklich ooooooohhhhhh goooooootttttt!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!
Di 23.1.07, 08:10
LuisRodrigues:
do het öpis flotts si afang gnooNN
Mo 22.1.07, 22:12
RoyalKiss:
aha, jä denn muessis mir abr nomol überlegge:-D
Fr 2.9.05, 08:09
LuisRodrigues:
dänk isches guet! und es isch jo nit nur house sondern au no ich;)
Do 1.9.05, 16:54
RoyalKiss:
house isch immer guet...mal sehn...
Do 1.9.05, 12:44
LuisRodrigues:
jo au wenn du mi nit vermissisch kunnsch mol ins borderline gäll?;) lauft geile house und isch geili disco!
Do 1.9.05, 12:00
RoyalKiss:
bi eh nit viel in dr kupple gsi, das isch sozsage e zuefall gsi:-D oh doch, und wie:-D......tzz
Do 1.9.05, 11:55
LuisRodrigues:
dasch guut! los meitli wird solang nümme in dr kupple z gseh si, mi stammdisco isch wieder offe, hoff vermissisch mi nit;)
Do 1.9.05, 11:39
RoyalKiss:
wiso hart? nei, notürlich lachi mit dir:-D
Do 1.9.05, 11:30
LuisRodrigues:
jooo ab mir mien alli lache, findi sau hart:p aber lachsch ab mir oder über mi?
Do 1.9.05, 11:26
RoyalKiss:
ich muess scho vorhär lache:-D
Do 1.9.05, 09:54
LuisRodrigues:
jooo scho guet i weiss:P es macht mir halt freud! sags emol, sehsch denn was i mein!
Mi 31.8.05, 10:29
RoyalKiss:
ich? jä, was söll ich jetzt sage? du seisch ei wort chli viel mol *grins*
Mi 31.8.05, 08:47
LuisRodrigues:
los meitli dörfsch di ruhig au mälde und di meinig gegeüber mir loswärde:P
Di 30.8.05, 21:57
IceDream:
mach du nur... ha nüd degege....
Di 30.8.05, 21:45
RoyalKiss:
ich ha nume dänggt ich muess mi do au mol zu wort mälde...
Di 30.8.05, 21:45
IceDream:
honey... du und dini witzige komentärli..
Di 30.8.05, 21:34
RoyalKiss:
guet händ ihr drüber gredet, ihr stürmis...:-D
Di 30.8.05, 20:49
IceDream:
guet....
Mo 29.8.05, 21:35
LuisRodrigues:
jo los het aber seeehr fescht drnoch usgseh... aber wenn nit isch au guet
Mo 29.8.05, 21:30
IceDream:
aha... ha zwar nid gseit das du gnärvt hesch.. aber scho guet...
Mo 29.8.05, 21:26
LuisRodrigues:
oook, isch mir aber so übere ko.... bi aber wenni kei alt intus ha ganz e normale und liebe wo au nit närvt;)
Mo 29.8.05, 21:19
IceDream:
das hesch du gseit.. i kenn di jo nid... aso ka i das nid beurteile....
Mo 29.8.05, 21:14
LuisRodrigues:
kum sag was scho sit am samschdig uf dr zunge hesch!! dass ich doof bi:P
Mo 29.8.05, 20:59
IceDream:
tjia... was söll i jetz do sage :)
Mo 29.8.05, 20:55
LuisRodrigues:
jo los das du nit so überzügt bisch vo mir hani scho gmerkt...
Mo 29.8.05, 20:52
IceDream:
wahnsinnig.....
Mo 29.8.05, 20:49
LuisRodrigues:
muahaha!! isch doch schön oder:D isch uf jedefall e cools wort
So 28.8.05, 20:38
RoyalKiss:
@sergio88: ich au... "JO"...
So 28.8.05, 20:29
RoyalKiss:
@icedream: das isch möglich, abr ich sag mol besser nix drzue,hehe...
So 28.8.05, 20:28
LuisRodrigues:
jooo das ka passiere dassis nümme weiss... aber weiss no wenigschtens was mir so gredet hän:P
So 28.8.05, 20:26
IceDream:
du gsehsch us als ob du es gähne unterdruckt hätsch... an was isch das ächtsch gläge?? 8)
So 28.8.05, 20:17
RoyalKiss:
oh gott,do bini jo voll scheisse druff:-D
So 28.8.05, 20:16
IceDream:
schäm di weisch nid emol me wär wär isch :D si isch in dr mitti....
So 28.8.05, 20:00
LuisRodrigues:
i weiss nit welli s käthe isch aber i dänk dä usdruck ligt an mir:D
So 28.8.05, 18:21
IceDream:
käthe wiso sone ärnsti miene??
So 28.8.05, 16:11
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Charts @ Kuppel, Basel, Sa 27.8.05
zur übersicht
Foto 78 von 88. 1469 mal angeschaut. Geschossen: So 28.8.05, 01:29. Fotograf: schischi
Infos/Hilfe » ©