baz.ch Newsticker
01:42
Sonstiges
Britische Monarchie: König Charles zahlte seit Thronbesteigung 30 Millionen Pfund Steuern
23:17
Sonstiges
Weitsprung anstatt Zehnkampf: Simon Ehammer hadert mit dem EM-Zeitplan nun will er Gold
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

aldee:
kassiert....!!!!
Fr 26.5.06, 14:38
iwontlookback:
lomer das au!
Do 18.5.06, 20:21
iwontlookback:
ich versaut? hey e ege ap! mir gohts guet,ich füll mi guet, ich ha e fründ woni überalles lieb und er mi, mis läbe ishc im moment eifach nume perfekt! also
Do 18.5.06, 20:21
aldee:
also beidi psst....!!!!!
Do 18.5.06, 19:04
aldee:
hey chillle isch a gseit suscht gits morn für beidi e mitleidsrundi....=) okay....????
Do 18.5.06, 19:04
OlatheNidawi:
nei weisch das machi nit i bi nit so verdorbe aber was du machsch isch unterem hund.. okey....
Do 18.5.06, 15:01
Kommentare verstecken
OlatheNidawi:
stiffi ha i öpis gseit also haöt doch eifach emol di fress okey.. und i galub du hesch do kei ahnig wenn i spiel okey was machsch denn du mitem bori sölli diä .
Do 18.5.06, 15:01
iwontlookback:
als absturz, schunscht hätti kum e lehrstell gfunde:!
Mi 17.5.06, 21:41
iwontlookback:
DU HESCH GARKEI AHNIG! und das wo dini nochbere sägä ischmer am arsch verbi gange, den bini hald e absturz! ich chum klar drmit! und userdem gsehn mi dlütt nit
Mi 17.5.06, 21:40
iwontlookback:
joa di sach isch verbi wen i di nüme muess gseh! du hesch kei ahnig vo dem wonihc mitem borer gmacht ha,du hesch kei ahnig vo dem was mit em steff isch ,
Mi 17.5.06, 21:39
OlatheNidawi:
hey pssst jetzte es isch verbi... okey... mad.. diä sach isch verbi.. muatsche
Di 16.5.06, 13:12
fickDichChelios:
Oh leute chillet es mohl stresse isch voll nid fresh
Di 16.5.06, 13:10
siMoOnii:
oyye...shiett..
So 14.5.06, 14:24
OlatheNidawi:
i weiss doch au nit was di het.. scheisse.... hey..... das isch mir e zblöd also... küssle hdmfl
So 14.5.06, 13:55
siMoOnii:
=(
So 14.5.06, 13:48
siMoOnii:
oyyee...höret doch uf ejj...janine und stiffi was isch do los??.....
Sa 13.5.06, 22:57
OlatheNidawi:
weissch stiffi eso eifach nit okey.... bye.......... zzzzzzzzzzzzz
Sa 13.5.06, 14:16
iwontlookback:
aaajää! drum hesch vor e baar monet mit mir wider welle us cho! tzzzt!
Sa 13.5.06, 13:00
OlatheNidawi:
tja weisch wie mir das scheiss egal isch. muahahahah
Fr 12.5.06, 13:05
iwontlookback:
du mir au!
Do 11.5.06, 19:52
OlatheNidawi:
zzzzzzzzzz stiffi.... heieiei.. du duesch mir leid.... hehe
Do 11.5.06, 18:14
iwontlookback:
ich sprich aunit hipihoper sproch!
Do 11.5.06, 13:10
iwontlookback:
SÄG WAS DAS HEISST!
Do 11.5.06, 13:09
OlatheNidawi:
zzzz das isch au nit türkisch.. muahaaha... jo das isch halt nüt für di stiffi... sorry
Do 11.5.06, 11:03
iwontlookback:
fügi duntä bentro?? sorry aber die sproch sprich ich nit! ich sprich nemlich nit türkisch!
Mi 10.5.06, 20:32
OlatheNidawi:
jo es isch dr chrigä.......
Mi 10.5.06, 19:52
Rebow:
isch das dr chrigä?
Mi 10.5.06, 15:54
OlatheNidawi:
hey schnüggi i di doch au... küssle dini janine
Di 9.5.06, 19:09
Kimy:
hey janine schatzu han di sooooooo verdammi lieb
Di 9.5.06, 17:18
OlatheNidawi:
jo stiffi vo dir wei mir nid rede.... fügi düntä.. bentro
Di 9.5.06, 13:04
iwontlookback:
ich mag beidi nit! :D
Di 9.5.06, 12:52
OlatheNidawi:
hey wiso mad was isch los?????? hehe chash mir das emol säge????
Di 9.5.06, 12:34
fickDichChelios:
ALte i kenn di nid aber eines weiss i scho i mag di nid.
Mo 8.5.06, 21:46
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
5 Jahre Modus! @ Modus, Liestal, Sa 6.5.06
zur übersicht
Foto
Foto 67 von 102. 1410 mal angeschaut. Geschossen: Sa 6.5.06, 23:26. Fotograf: playlist
Infos/Hilfe » ©