baz.ch Newsticker
01:42
Sonstiges
Britische Monarchie: König Charles zahlte seit Thronbesteigung 30 Millionen Pfund Steuern
23:17
Sonstiges
Weitsprung anstatt Zehnkampf: Simon Ehammer hadert mit dem EM-Zeitplan nun will er Gold
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
18:57
Region
Wohnen inmitten von Geschichte: «Das Haus war Jahrhunderte vor uns da und wird da sein, wenn wir zu Staub zerfallen»
18:56
Region
Welthits im Gepäck: Diese Bands kommen dieses Jahr aufs Floss
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

alexjan:
Gseh super us mit däne Auge!!
So 26.4.09, 08:45
Schwarzbeere:
Haha sig nit so fies Seelebrüederli...
Fr 17.4.09, 12:52
Bloodthirsty:
:D
Do 26.3.09, 22:25
TodesFrequenz:
zum biespiel emos die säge sicher joo =))
Do 26.3.09, 01:57
Bloodthirsty:
XD
Di 24.3.09, 23:02
Schwarzbeere:
Ohh arme bueb *dich tröst* Dr Blood het kei Opfer gfundä.Kei Angscht,es git no gnueg freiwiligi do uf Fz.hehe
Di 24.3.09, 22:57
Kommentare verstecken
Bloodthirsty:
juhu ^_^
Di 24.3.09, 18:00
unikar:
tja er isch halt nid so experimentierfreudig ...nid truurig si blood!mir finde scho no eine wo jo seit!muhahhahaha
Di 24.3.09, 14:48
Bloodthirsty:
für was hani jetzt mässr gschliffe? -_-
Di 24.3.09, 14:24
TodesFrequenz:
hehe okay =) wenns ohni finger abcuterä goht denn versuechis scho ohni hehe =)
Di 24.3.09, 11:14
unikar:
och nööö....ha mi scho gfreut gha^^
Di 24.3.09, 10:54
TodesFrequenz:
ich wot nid Saw im minimal format spielä!!! hehe =)
Di 24.3.09, 03:34
TodesFrequenz:
dä Ring chani wider richte denn gohts scho!!! =)
Di 24.3.09, 01:33
Bloodthirsty:
jo das au :P aber nei nid sii finger bruchsch aber du bruchsch eine vo dine eigne finger abgschnitte mitme ring weisch isch geil ;P XD
Di 24.3.09, 00:36
unikar:
nei nid unbedingt e fette zigare cuter tuets doch au oder???^_^
Mo 23.3.09, 23:08
Schwarzbeere:
was? sie Finger?? xD
Mo 23.3.09, 21:45
Bloodthirsty:
jo das bruuchsch ;P XD
Mo 23.3.09, 21:44
Schwarzbeere:
hehe..grad eso..xD
Mo 23.3.09, 21:10
TaiPan:
okidoki jay ohaaa^^
Mo 23.3.09, 20:32
Bloodthirsty:
jo sags nid :P *küchenmesser zück*
Mo 23.3.09, 17:23
unikar:
das klingt nachene job für dr finger cuter xD
Mo 23.3.09, 10:56
TodesFrequenz:
jo nur es bitz hanen mol unde chli zämmädrückt ischmer aber immerno zu gross drfür griegen jetz nüm vom finger!!! hehe =) dumm gelaufen
Mo 23.3.09, 04:42
Bloodthirsty:
e chli :P
Mo 23.3.09, 00:37
TodesFrequenz:
und mi ring isch au widermol nid grad das doofe ding ischmer chlli zu gross!
Mo 23.3.09, 00:19
TodesFrequenz:
nid übertriebä wenns um mich goht bimers halt nüm so gwohnt!!! hehe =)
Mo 23.3.09, 00:10
Schwarzbeere:
xD du seisches..dä het ächt fit usgseh.hehe
So 22.3.09, 21:03
Bloodthirsty:
naja klei isch anders ;P XDDDD
So 22.3.09, 21:01
unikar:
jo jetzte xD mir chunnts halt so ine!jo do hets dr chleini scho rächt verschliffe gha^_^
So 22.3.09, 20:59
Bloodthirsty:
@unikar bleich isch anders ;P
So 22.3.09, 20:41
Schwarzbeere:
hehe was du und bleich?? nei nei eh nit.@mis Seelebrüederli gsehsch au fit us xD
So 22.3.09, 20:32
unikar:
komisch i gseh so bleich us obwohli mis gsicht eig.nid ufghellt ha!!!???
So 22.3.09, 20:01
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Foto 20 von 65. 2281 mal angeschaut. Geschossen: Sa 21.3.09, 23:52. Fotograf: Bloodthirsty
Infos/Hilfe » ©