baz.ch Newsticker
07:15
Sonstiges
Katastrophengebiet: Schwere Erdbeben in Venezuela was wir wissen
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
06:57
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:06
Region
Digitaler Zoll: Neue App soll Einkaufstouristen aus der Schweiz das Leben erleichtern. Was taugt sie?
06:03
Region
Würdigung eines Lautsprechers: Er provoziert, legt sich mit der Regierung an und kritisiert die SP fast so häufig wie Basel-Stadt
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
02:07
Region
Public Viewings: Schweiz Kanada: Während andere feiern, sorgen sie für die Sicherheit der Fans
01:36
Sport
Die Schweizer in der Einzelkritik: Kobel wird ausgepfiffen, Xhaka bleibt cool und Manzambi überzeugt in neuer Rolle
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

bubu:
@Tschugile: scho guet, i ha jo au nüd anders vo dir dänkt :-))) gueteee!
Fr 16.9.05, 12:01
tschugile:
guete :p
Fr 16.9.05, 12:00
Wäber:
bis grad.. :-)
Fr 16.9.05, 11:59
SuSu:
stimmt... so en guete an alli... :))
Fr 16.9.05, 11:59
Wäber:
nei, die suufts ender sälber!! ;-))
Fr 16.9.05, 11:59
SuSu:
hihi :)) wenns so wär - de nenn i mol mama floder *hihi* holt nid die au s'bier? :D
Fr 16.9.05, 11:58
Kommentare verstecken
Wäber:
ebe... :-))
Fr 16.9.05, 11:55
tschugile:
@bubu: isch jo nur e Scherz xi, so dänk ich jo gar nid...
Fr 16.9.05, 11:54
tschugile:
du weisch wieni bi Susu.. ;-)
Fr 16.9.05, 11:54
SuSu:
hihi scho rächt :D
Fr 16.9.05, 11:53
bubu:
ouuuu, dasch anderscht jääs tschugi =)
Fr 16.9.05, 11:53
SuSu:
aha go bier hole... dämfall... :)) i ha jetzt an anders dänkt ;)
Fr 16.9.05, 11:53
tschugile:
nai SCHERZ ! Ihr sind natürlich glichberechtigt !
Fr 16.9.05, 11:53
tschugile:
in Keller go Bier hole...
Fr 16.9.05, 11:53
SuSu:
@ tschugi, aha mir ghöre nid nur hinter dr härd? wo de no ane? ;)))
Fr 16.9.05, 11:52
bubu:
mir dänke nid nur negativ überd fraue ;)
Fr 16.9.05, 11:47
tschugile:
eh nid.. :p
Fr 16.9.05, 11:46
Wäber:
numme dänkt!! ;-))
Fr 16.9.05, 11:46
tschugile:
ebe.. mir hän do nix xeit ! ;-)
Fr 16.9.05, 11:45
bubu:
das seit dSuSu =)))))
Fr 16.9.05, 11:44
tschugile:
wär seit das ihr nur hintr dr Herd ghöre ???
Fr 16.9.05, 11:33
bubu:
Jo eeh! Fraue chöme im FAme au ab 18 + jünger ihne und männer müänd warte bis si 20gi sind... do chame au vo fairness rede!
Fr 16.9.05, 11:25
larkii:
genau susu bringts ufe punkt also jungs raus damit;-)))
Fr 16.9.05, 11:24
SuSu:
oh... jetzt chömet dir vo fairness wäg dr glichstellig... zsss! wie lauft das ab?mir ghöre spöter au hinter dr härd und nid ihr? oder?: )) @ bubu... oke...!!!:(
Fr 16.9.05, 11:22
bubu:
@SuSu + Tequilla: Sorry, me cha nid alles ha :-P @Tschugi: oooh ja! ;)
Fr 16.9.05, 11:21
tschugile:
Im Läbe isch vieles nid fair.. sgit au ka Männerobe im A2... isch au nid fair :p
Fr 16.9.05, 11:19
larkii:
:-((( *sniiiff*
Fr 16.9.05, 11:19
SuSu:
ach... bubu... :( das isch nid fair :(
Fr 16.9.05, 11:18
tschugile:
rischtisch Bubu :D
Fr 16.9.05, 11:18
bubu:
Nei dasch gheimnis mini dame =)
Fr 16.9.05, 11:18
SuSu:
tschugi raus damit :)
Fr 16.9.05, 11:16
tschugile:
lalalalala *sing*
Fr 16.9.05, 11:16
larkii:
also tschugiii pack aus;-P
Fr 16.9.05, 11:12
SuSu:
jä was wött i au wüsse :D
Fr 16.9.05, 11:11
larkii:
waseliwas?
Fr 16.9.05, 11:06
tschugile:
@bubu: s het wirklich öpis... ka dir au sage was :D
Fr 16.9.05, 11:05
SuSu:
jo eh :) *hihi*
Fr 16.9.05, 11:05
SuSu:
i ha scho zwöi brüedere...dr villa hett au die gliche auge :) nur min brueder hett blaui auge ;)))
Fr 16.9.05, 11:05
bubu:
Wärs glaubt... *gääähn* :-))))
Fr 16.9.05, 11:05
larkii:
gäll hät öpis;-)
Fr 16.9.05, 11:02
tschugile:
has mr fascht dänkt... =)
Fr 16.9.05, 11:02
larkii:
jä eh...häsch das nöd gwösst;-) mer send halbschwöstere?!
Fr 16.9.05, 11:02
tschugile:
ein Glück !!! Susu hesch näb dim Brueder jez au no e Schwöschter ??? :D:p
Fr 16.9.05, 11:01
SuSu:
@ lara... das hett öpis,si mer ächt au schwöschtere? hmmm :) @ tschugi... oke... aber me dörf jo e guets bild mache do... d'wohrheit wüsse nur dir :p
Fr 16.9.05, 11:00
bubu:
:-)))
Fr 16.9.05, 11:00
bubu:
genau, isch vielicht au besser so
Fr 16.9.05, 10:59
larkii:
@ tschugiii brave buäb;-D
Fr 16.9.05, 10:59
tschugile:
ok Susu, s 1. nimm dr ab, zum 2. unterloss ich jegliche Comment :D:p
Fr 16.9.05, 10:58
larkii:
heey susu mer händ emfall diä glihiii augefarb;-D *g*.....
Fr 16.9.05, 10:55
SuSu:
also wenn i säge dörf... 1. bini glaub müed gsi und 2. i bi halt en unschuldige ängel und ha halt au dämentsprächend dr blick druf ;o)
Fr 16.9.05, 10:54
bubu:
wenigschtens verstoht mi öpper :-)))
Fr 16.9.05, 10:53
tschugile:
ah jez sehni was du meinsch *lol*
Fr 16.9.05, 10:52
bubu:
maybe.. maybe ;)
Fr 16.9.05, 10:51
Wäber:
glaub do isch öbr eifach bitz mied gsi!!?? ;-)
Fr 16.9.05, 10:49
bubu:
Ääähööm, sind eifach komisch :-)
Fr 16.9.05, 10:45
SuSu:
wieso min mini auge andersch??? :)
Fr 16.9.05, 10:39
bubu:
Also d'Auge vo derä rächts sind anderscht :-))
Fr 16.9.05, 10:35
larkii:
das wot ich jetzt au wösse;-)
Fr 16.9.05, 10:15
SuSu:
was isch so luschtig do dra? :))
Fr 16.9.05, 10:04
bubu:
*smile* :-))))
Fr 16.9.05, 07:49
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Welcome to A2! @ Musikpark A2, Basel, Fr 9.9.05
zur übersicht
Foto
Foto 96 von 187. 1105 mal angeschaut. Geschossen: Sa 10.9.05, 00:15. Fotograf: marty
Infos/Hilfe » ©