baz.ch Newsticker
10:07
Sonstiges
ARD nimmt Stellung: Rassismus-Vorwurf: Schweinsteiger setzt sich in die Nesseln und dementiert
09:52
Region
Gesundes Fast Food aus Zürich: Kaisin eröffnet am Bankverein seinen bisher grössten Standort
08:13
Sonstiges
Unfall in Wetzikon: Autofahrer erfasst Fussgänger auf Zürcherstrasse Mann im Spital
08:00
Ausland
Shouting Match mit Trump: Der republikanische Senator, der den Präsidenten anschrie und dann in seinem Sinne handelte
07:19
Sonstiges
Rotblaue Nationalmannschaft: Der Basler Einfluss an der WM ist immer noch gross doch er nimmt ab
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:03
Sonstiges
Leserschaft kämpft mit der Hitze: «Die grösste Belastung sind die Kollegen im Büro, die lieber bei schlechter Luft arbeiten als mit offenem Fenster»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Zu 92 Prozent: Schweizer Sechzehntelfinal-Geg ner steht fast fest
06:35
Sonstiges
Sommerhitze und Gesundheit: Jetzt wirds schwül warum die Hitze nun besonders unangenehm ist
06:30
Wirtschaft
Initiative für Konzernverantwortung : Jans wollte strengere Regeln für die Rohstoffhändler Parmelin und Rösti verhinderten es
06:27
Kultur
Fussball-WM 2026: SRF spart bei der WM und Sascha Ruefer kommentiert aus dem Hotelzimmer
06:20
Sport
Der neue Überflieger: «Flieg, Gianni, flieeeg!» Die irren Reisechroniken des Fifa-Präsidenten
06:17
Schweiz
Nach Bundesgerichtsurteil : Bern, Basel, Luzern welche Stadt stoppt die Business Apartments als Nächstes?
04:24
Sonstiges
Urteil wegen Sexualverbrechen: Harvey Weinstein scheitert vor Berufungsgericht in Kalifornien
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

17FaBinhO17:
quasi wen portugal sone offside goal würd mache wäre spanier so still...siget ruhig man offside isch offside schiri hets nit gse päch kah viel glück no...
Di 6.7.10, 15:38
DiFründHeisstTobias:
hület doch
Mo 5.7.10, 12:14
StadtsPolizei1:
und die shiri an dere wm gfalle mir dies johr e nid
Mo 5.7.10, 01:19
StadtsPolizei1:
italie het o neuseeland e fette abseits gol kasiert
Mo 5.7.10, 01:19
StadtsPolizei1:
oje überertriebet
Mo 5.7.10, 01:19
Kommentare verstecken
AiiRMAX:
oha sind dir dumm ? was erwarte dir vom schirii ??
So 4.7.10, 22:27
DaanGiiZ:
-.- schiri isch doch kei computer -.- wie will er 0.22m gseh ? ihr sind au nitg normal !!
Sa 3.7.10, 21:04
MDauti:
das analyse isch falsch das zeigt kurz noch dr ball abgab
Sa 3.7.10, 20:22
xELPATRON7:
Portugal Akzeptier das ! HOPP PARAGUAY!
Sa 3.7.10, 19:26
Angeelo:
ohrfiege gege spieler vo chile? hesh gse was de spieler vo chile gmacht het 2 mol villa uf fuess gstande aber absichtlich ah nei das hesh wieder nit gseh oder .. akzeptier das portugal dusse ish!
Sa 3.7.10, 18:44
UnIdOs:
endstation hütte für spanie...
Sa 3.7.10, 13:18
DENIERO:
Spanie!!!!!!
Sa 3.7.10, 12:47
Vegeta:
haha jo maradona isch schins gott vo fuessball, merci gäll hani voll nid gwüsst, junge akzeptier eifach das portugal nid so guet gspielt het wie spanie
Sa 3.7.10, 12:45
UnIdOs:
jo jo me muess sage villa söt gar nit spiele nach dere ohrfiege won er im letschte match gege chile im gegnerisch spieler gäh het wär er gsperrt worde aber ebe fifa isch diesjohr echli am scheisse baue...kasch jo emole läse was maradona über dr schiri gseit het vo däm match
Sa 3.7.10, 12:40
Vegeta:
denn wärs immerno verdient
Sa 3.7.10, 12:02
Vegeta:
spanie villicht 2 mehr??? hesch du gliche match gleugt wie ich oder hesch immer auge zuegmacht wo spanie ball gha het, spanie het klar besser gspielt, portugal het chancene gha zum e goal mache aber trotzdem isch spanie klar die besseri mannschaft gsy und au wenn villa 5 meter im abseits gsy wär
Sa 3.7.10, 12:02
Angeelo:
ouu boue boue trozdem het portugal verlôre ^^
Sa 3.7.10, 10:27
Vegeta:
quasi villa het das goal nid gmacht wär er 2 cm witter hinte gstartet
Sa 3.7.10, 10:20
xXpOrTugAlplAyerXx:
das isch kline offside gse
Fr 2.7.10, 13:03
xXpOrTugAlplAyerXx:
ebe
Fr 2.7.10, 13:03
TheFuturee:
haha lueget aber vo er nach forne rent du muesch schoden stop wo de andere grad de ball berüert het nit nach dem er nach vorne rent wo er pass ge het isch er no hinte gse 1:0 spain wini
Do 1.7.10, 22:31
UnIdOs:
beidi manschafte hän gueti chance kha spanie villicht 2 mehr oder so....aber mehr für s'spiel mache heisst nit 61% ballbsitz ha wenn me kei goal schiesst.....ich mein inter isch au champions league sieger worde und het gege barca gwunne und het villicht nume 30 % kha..
Do 1.7.10, 17:09
StaMinkia:
was schiri entscheidet isch so und fertig!
Do 1.7.10, 12:41
ImperatoR7:
und das würdi nie passiere wen an jedere linie 2 assistente sind
Do 1.7.10, 12:37
ImperatoR7:
alte schweizz isch dure kheit be chille match weil irgend e opfer sie rechte fuss sie höörlii in offside gseh isch man
Do 1.7.10, 12:32
Intro57:
Siiq duu dooch ruuhiq!! Offside ish Offside für was qiits 4 Shidsrichters!!
Mi 30.6.10, 21:20
TRiieS:
das chasch vo blosem Aug au fascht nid gseh... wie gseid schlussendlich het die Mandschaft gwunne wo meh füre Match gmacht het...!
Mi 30.6.10, 18:37
halfanhour:
s het scho dr richtig gwunne
Mi 30.6.10, 13:50
DerEiinzelGängerrA:
kei ahni wo schirri sie arschloch eigetlich isch o zu o
Mi 30.6.10, 12:42
MPG:
ebee ebee ich haas dooch gwüüst..scheeeis schirri maaan
Mi 30.6.10, 00:04
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Eigenes Foto von UnIdOs
zurück zur galerie

Du musst Angemeldet sein um die Fotos dieses Mitglieds zu sehen!

Foto 2 von 33. 0 mal angeschaut. Hochgeladen: Di 29.6.10, 23:14.
Infos/Hilfe » ©