baz.ch Newsticker
06:06
Region
Digitaler Zoll: Neue App soll Einkaufstouristen aus der Schweiz das Leben erleichtern. Was taugt sie?
06:03
Region
Würdigung eines Lautsprechers: Er provoziert, legt sich mit der Regierung an und kritisiert die SP fast so häufig wie Basel-Stadt
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
02:07
Region
Public Viewings: Schweiz Kanada: Während andere feiern, sorgen sie für die Sicherheit der Fans
01:36
Sonstiges
Die Schweizer in der Einzelkritik: Kobel wird ausgepfiffen, Xhaka bleibt cool und Manzambi überzeugt in neuer Rolle
01:30
Sonstiges
Stärke 7,2 und 7,5 auf der Richterskala: Zwei starke Erdbeben erschüttern Venezuela Tausende Tote befürchtet
23:46
Sonstiges
Stimmen zum Schweizer Sieg: Manzambi über die Manzambi-Frage: «Es ist mir egal, ob ich von Anfang an spiele oder nicht»
23:00
Sonstiges
WM-Fahrplan des Nationalteams: Sechzehntelfinal um 5 Uhr morgens so geht der Schweizer WM-Weg weiter
22:58
Sonstiges
Die Lesernoten: Wie haben sich die Schweizer Nationalspieler gegen Kanada geschlagen?
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

tenkbaner:
schisset doch alli uf dä dä laberet eh numme............
So 6.11.05, 15:35
tenkbaner:
hey ozii i will nit vor allne säge wär de bisch.... das wär gläb chli scheisse für di... es dänke no anderi glich wien ich
Sa 5.11.05, 12:56
ozii:
dr ozii bini.
Sa 5.11.05, 00:24
tenkbaner:
überleget mol genau wärs chönt si... i gläb i weiss wärs isch..
Fr 4.11.05, 18:49
johnniedadriver:
was du bechunsch isch e deftigearschtriit. du potenzgstörte wixxer
Fr 4.11.05, 12:31
ozii:
öb si will odr nit das intressiärt mi nit so fescht weisch. i bechumsä öb si will odr nit
Do 3.11.05, 19:29
Kommentare verstecken
johnniedadriver:
hey du pedo!!!! was vrzehlsch du??? äso, die wirds sie emel nie welle, dorum wirdsch se au nie becho!!!
Do 3.11.05, 17:54
ozii:
i bechum sä scho. muäsch numä luägä, i weiss scho wiä. schono dumm dasdsä du damols nit übrcho hesch. ;) (ollae) i weisses scho
Mi 2.11.05, 19:46
johnniedadriver:
du bruchsch d celine; demfall gsehts zimli scheisse us für di, hee...
Mi 2.11.05, 09:03
tenkbaner:
also sägs doch und red nit drum ume. zum e frau z becho macht me das anderscht
Di 1.11.05, 18:46
ozii:
was ächt i getrou mi nit und stress bruchi au nit. wasi bruch und will isch dtschelin. me nit!!!!!!!!!!
Di 1.11.05, 16:30
tenkbaner:
scheiss uf dä omer mit däm ischs hoffnigslos.däm isch nüm z hälfe. und wenner halt umbedingt stress will chaner das ha.dä isch sowiso z feiig zumsäge wärer isch
Mo 31.10.05, 16:53
EazyO:
Wilsch du uns öbä drohä...hahaha.....
Sa 29.10.05, 13:12
ozii:
glaub entr dir alli wärdet bereuä wiä dir mit mir redet. (ämel diä wo denä tschelin wichtig isch)
Do 27.10.05, 20:36
tenkbaner:
lueg du lieber mit wäm du wie redisch du hängeblibene hüenerfigger, lueg du lieber mol dasde widr ufe rächte wäg chunsch süscht wirsches no bereue....
Mi 26.10.05, 23:23
ellebelle:
glaub ender du jä....
Mi 26.10.05, 19:55
ozii:
elly mit dir redi gar nit. halt du di eifach drus. isch das klar?!?!
Mi 26.10.05, 12:55
ellebelle:
dir isch nümm z hälfe sorry...
Di 25.10.05, 22:33
ozii:
mit däm links. gäll? !
Di 25.10.05, 21:58
ozii:
isch si jetzt mit eim vo denä im bett gsi odr nit?
Di 25.10.05, 21:16
ozii:
abr villicht willsimi irgendeinisch ämol kennä lehrä.
Di 25.10.05, 21:16
tenkbaner:
hey alte tschelin kennt di gläb garnit und i glaub au nit dass die irgendöpis vo dir will wüsse..... drum losches am beschte klar...
Di 25.10.05, 21:07
ozii:
und euch goht gar nüt a was i mit dr tschelin ha.
Di 25.10.05, 16:06
tenkbaner:
nit verschtande dases DII nüt ahgoht...
Mo 24.10.05, 20:48
ozii:
deut doch nit äso dumm und gäbet mr doch eifacht ä antwort. nüt stress odr äso öbbis !!
Mo 24.10.05, 20:35
tenkbaner:
was goht do ab? stress
Mo 24.10.05, 19:35
ellebelle:
jo wenns di öppis würd agoh scho.........
Mo 24.10.05, 19:28
ozii:
was unpassend?? elly luägsch gäll. chönet mir jo eifach antwort ge und ich lo euch widr in ruhe.
Mo 24.10.05, 13:24
ellebelle:
hey ozii du bisch eifach unpassend.....
Sa 22.10.05, 18:43
ozii:
wen jo mit weläm?
Sa 22.10.05, 15:02
ScHnÜsSi:
jööö dr saschi=)
Sa 22.10.05, 12:53
ozii:
stimmt das das tschelin mit eim vo denä im bett gsi isch?????
Sa 22.10.05, 12:48
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Oldschool @ Kuppel, Basel, Sa 8.10.05
zur übersicht
Foto 50 von 52. 1848 mal angeschaut. Geschossen: So 9.10.05, 00:54. Fotograf: schischi
Infos/Hilfe » ©