baz.ch Newsticker
06:06
Region
Digitaler Zoll: Neue App soll Einkaufstouristen aus der Schweiz das Leben erleichtern. Was taugt sie?
06:03
Region
Würdigung eines Lautsprechers: Er provoziert, legt sich mit der Regierung an und kritisiert die SP fast so häufig wie Basel-Stadt
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
02:07
Region
Public Viewings: Schweiz Kanada: Während andere feiern, sorgen sie für die Sicherheit der Fans
01:36
Sonstiges
Die Schweizer in der Einzelkritik: Kobel wird ausgepfiffen, Xhaka bleibt cool und Manzambi überzeugt in neuer Rolle
01:30
Sonstiges
Stärke 7,2 und 7,5 auf der Richterskala: Zwei starke Erdbeben erschüttern Venezuela Tausende Tote befürchtet
23:46
Sonstiges
Stimmen zum Schweizer Sieg: Manzambi über die Manzambi-Frage: «Es ist mir egal, ob ich von Anfang an spiele oder nicht»
23:00
Sonstiges
WM-Fahrplan des Nationalteams: Sechzehntelfinal um 5 Uhr morgens so geht der Schweizer WM-Weg weiter
22:58
Sonstiges
Die Lesernoten: Wie haben sich die Schweizer Nationalspieler gegen Kanada geschlagen?
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

Pia:
ah sorry, ha falsch gläse..näi bi nit d'spitzeline..well jo..aber mit somene ängelsblick wirft eim doch niemerz use ;)
Mo 10.10.05, 23:10
tschugile:
ich wird mr alli Mieh gä :D
Mo 10.10.05, 22:16
Pia:
jo ab morn zobe denn au nöm wirklich oder? um öich ume isch me niene sicher ;)
Mo 10.10.05, 19:49
schischi:
waaart..duuu bisch au nid usegschosse worde pia..du bischs sicher...
Mo 10.10.05, 19:23
katyholmes:
pia,schrib da ez churz do..find das also krass die securitas.. tzzzz
Mo 10.10.05, 19:17
Pia:
entlarvt tschugi..dörfschs zuegeh jetzt :)
Mo 10.10.05, 19:16
Kommentare verstecken
schischi:
wart..tschuggi isch nid usegschosse worde..er isch dr spizel...
Mo 10.10.05, 19:10
Pia:
:D hallo spitzels..ich bi GÄGE öich ;)
Mo 10.10.05, 18:57
schischi:
aber jo eh...die pimp securitas
Mo 10.10.05, 18:55
schischi:
heee..nid so lut..viellicht hest jo spizel do uf dr site ....
Mo 10.10.05, 18:55
Pia:
wär wändr denn fötele? die pimp securitas? ;)
Mo 10.10.05, 18:41
tschugile:
@pia: morn vilicht, aber mien no luege... :p
Mo 10.10.05, 18:36
Pia:
wenn denn?
Mo 10.10.05, 18:36
tschugile:
@schischi: mir sötte 3 Cams ha und go gwüssi Lüüt fötele :D
Mo 10.10.05, 18:36
tschugile:
dene muesch mitko und au helfe :D
Mo 10.10.05, 18:35
Pia:
ich will au wenndir nöm dörfet! :)
Mo 10.10.05, 18:35
schischi:
ok..das nid grad
Mo 10.10.05, 18:34
tschugile:
muess luege obs morn got.. bi no iglade... I mäld mi no ;-)
Mo 10.10.05, 18:34
schischi:
und wenn si uns useheize..denn zündemer dene d hütte a
Mo 10.10.05, 18:34
schischi:
hihi..also morn probieremers..isch guet?
Mo 10.10.05, 18:34
tschugile:
hehe... ich dörf no ine.... aber wenn ihr nümm dörfed will ich au H****** ha :D
Mo 10.10.05, 18:31
schischi:
was aber nei????..ir sin si jo go hole...:o)
Mo 10.10.05, 18:30
Pia:
jiou allerdings :) dr tschugi und ich hän se jo au welle go hole, aber nääi ;) :p
Mo 10.10.05, 11:45
mezzo:
aber s'nögschtemoll müen mir e Cam debi ha =)
Mo 10.10.05, 08:11
UneBellette:
yeeea i würd säge voll unsers festzeitgiirli :D
So 9.10.05, 23:22
Pia:
wieso dr tschugi? dä dörf doch?!
So 9.10.05, 21:22
schischi:
hmm..mues mi jo nid als frau verchleide..als mezzo und tschuggi got au nid..die dörfe jo au niüm ine
So 9.10.05, 21:21
Pia:
jiou voll gäil! fallt au sicher nit uf tobine ;)
So 9.10.05, 21:19
schischi:
hmm..i verchleid mi mol ;)
So 9.10.05, 21:15
Pia:
odr mr mogle öich ihne ;)
So 9.10.05, 21:01
Pia:
denn sorge mr halt drfür dass die öich wieder wän :)
So 9.10.05, 21:01
schischi:
aber wenn die uns nüm wän haa im a2
So 9.10.05, 20:59
Pia:
@tschugi: jäwoll, sehr sogar :D @schischi,mezzo & tschugi: mr mün das unbedingt mol wiederhole :D
So 9.10.05, 20:55
schischi:
aber ebe..wenn mir nüm inechömme mezzo will tschuggi au husverbott becho! :o))
So 9.10.05, 20:37
schischi:
hihi..jo..also im a2 i däm egge hets jo no tonne vo dene dinger...wenn si uns denn wieder inelön...;)
So 9.10.05, 20:37
mezzo:
d'schoggihärzli hen mir au besser gfalle =)
So 9.10.05, 19:38
tschugile:
sig froh... :D
So 9.10.05, 17:36
schischi:
hehe..schaaad das es vo dört kei fötteli gä het :D
So 9.10.05, 17:33
tschugile:
wilsch sage du vermissisch es ? :D
So 9.10.05, 17:12
Pia:
i muess sage d'schoggihärzli-ablag het mr bessr gfalle :p
So 9.10.05, 17:11
tschugile:
geschter als Werbepfoschte, am FR als Schoggihärzli-Ablag. ... Easy :D !
So 9.10.05, 17:08
Pia:
me het mi als schliichwärbig missbrucht :D
So 9.10.05, 17:04
tschugile:
mini Zetteli :D
So 9.10.05, 16:18
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Best of 80ies @ Atlantis, Basel, Sa 8.10.05
zur übersicht
Foto
Foto 29 von 58. 1790 mal angeschaut. Geschossen: So 9.10.05, 00:59. Fotograf: mezzo
Infos/Hilfe » ©