baz.ch Newsticker
07:54
Sonstiges
Starke Erdbeben in Venezuela: So gross ist die Zerstörung in Caracas und anderen Städten die Bilder
07:34
Region
Nach Radicant-Debakel: BLKB-Finanzchef verlässt Geschäftsleitung
07:15
Sonstiges
Lage im Katastrophengebiet: Zwei Schwere Erdbeben in Venezuela, enorme Schäden, viele Opfer was wir wissen
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
06:57
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Brasilien tanzt, Südafrika schreibt Geschichte
06:06
Region
Digitaler Zoll: Neue App soll Einkaufstouristen aus der Schweiz das Leben erleichtern. Was taugt sie?
06:03
Region
Würdigung eines Lautsprechers: Er provoziert, legt sich mit der Regierung an und kritisiert die SP fast so häufig wie Basel-Stadt
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

topgun:
me meuss jo au mol chli blöd due ;-)
Di 13.12.05, 22:07
Asena:
:-D ssseexxxyyy pic
Di 13.12.05, 17:59
topgun:
isch jo logo oder?! me erwartet jo gar nüt anders vo uns :-)
Mo 31.10.05, 16:25
AiM:
Unglaublich ihr zwei...! wie immer am faxe mache.. Tobi?? Wie machts genau??
Mo 31.10.05, 13:25
topgun:
jo, glück chani bruche :-)
Mo 31.10.05, 10:44
ShAkE:
2 mol ??viel glück bim fraue sueche;-)
Mo 31.10.05, 10:38
Kommentare verstecken
topgun:
jo, schliesslich isches s'erste mol für dä tisch, do mues me chli luege...und für mi isches au erst s'zweite mol *räusper*
Mo 31.10.05, 10:34
ShAkE:
mhh...;-)
Mo 31.10.05, 10:33
topgun:
stimmt...aber füre massagetisch dörfs nid eifach irgendeini si :-)
Mo 31.10.05, 10:26
ShAkE:
hehe,du weisch jo wieviel fraue di toll finde..frei wahl hesch;-)
Mo 31.10.05, 10:24
topgun:
ok, aber ich bruch ebe no öber wo mr hilft drbi :-)
Mo 31.10.05, 10:21
ShAkE:
nicht reden..handeln:-))
Mo 31.10.05, 10:17
topgun:
und denn? in tate umsetze?! =)
Mo 31.10.05, 10:15
ShAkE:
nei mir wei do d unterhaltig unterbreche;-)
Mo 31.10.05, 10:14
tobi86:
chum witer, jetzt wirds erst spannend!;-)
Mo 31.10.05, 10:12
topgun:
dr phantasie sin keini gränze gsetzt =)
Mo 31.10.05, 10:11
ShAkE:
ruhe jetzt;-)
Mo 31.10.05, 10:07
topgun:
mit gwüsser phantasie wärs schono interessant ;-)
Mo 31.10.05, 10:07
ShAkE:
ehm,jooo mach das mol,sehr intressant für alli;-))
Mo 31.10.05, 10:06
topgun:
muesch nur sage, was dr wünschisch...sölli dr massagetisch mol fötele =)
Mo 31.10.05, 10:00
ShAkE:
hehe,super findi das:-))
Mo 31.10.05, 09:58
topgun:
gsehsch, bi mir goht fast jede wunsch in erfüllig :-)
Mo 31.10.05, 09:58
ShAkE:
hehe toll das hani mir immer gwunsche,dasi die faxe immer ka ahluege;-)
Mo 31.10.05, 09:55
topgun:
gäll, dorum hani das föteli gmacht...jetzt chaschs immer aluege...und jetzt gsehni sälbe mol wie voll dämlich das usgseht! =)
Mo 31.10.05, 09:54
tobi86:
scho guet!;-)
Mo 31.10.05, 09:40
ShAkE:
ou,hani die faxe gliebt..;-)
Mo 31.10.05, 09:34
topgun:
spinne? wo gsehsch du e spinne? :-)
Mo 31.10.05, 09:19
tobi86:
ahahaha, chli am spinne, aber das muess si..!;-)gseht guet us!;-)
Mo 31.10.05, 07:38
topgun:
merci!!!!! :-)
So 30.10.05, 21:23
rutschlä:
*kran ane fahr und dich use hol*:)))
So 30.10.05, 21:20
topgun:
jo, isch guet mache mrs so...ich will do use!! hehe =)
So 30.10.05, 21:19
rutschlä:
nei mr näme das, mr chöi eifach mi chopf irgendwo no ipflanze, da goht scho..:)susch stecksch du no lang fescht:)))
So 30.10.05, 21:17
topgun:
mir chöne jo grad das bild nä füre blick ;-) ou nei, do bisch du jo nid druff...;-)
So 30.10.05, 21:16
rutschlä:
ou läck, stecksch immerno drin?ha di ganz vergässä:)abr müesse no rasch ufe blick warte:)))
So 30.10.05, 21:14
topgun:
jä scho guet! chum mr lieber usem karussell cho hälfe!! =)
So 30.10.05, 21:13
rutschlä:
dumbo:)) sorry:)))hehe
So 30.10.05, 21:12
topgun:
tobi du muesch scho immer seich mache =)
So 30.10.05, 18:23
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
halloween Party @ MZH, Ormalingen, Sa 29.10.05
zur übersicht
Foto 36 von 187. 2021 mal angeschaut. Geschossen: Sa 29.10.05, 23:14. Fotograf: speedy
Infos/Hilfe » ©