baz.ch Newsticker
07:34
Region
Nach Radicant-Debakel: BLKB-Finanzchef verlässt Geschäftsleitung
07:15
Sonstiges
Lage im Katastrophengebiet: Zwei Schwere Erdbeben in Venezuela, enorme Schäden, viele Opfer was wir wissen
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
06:57
Sport
Fussball-Weltmeister schaft 2026: Der WM-Spielplan zum Downloaden und Ausdrucken
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: Brasilien tanzt, Südafrika schreibt Geschichte
06:06
Region
Digitaler Zoll: Neue App soll Einkaufstouristen aus der Schweiz das Leben erleichtern. Was taugt sie?
06:03
Region
Würdigung eines Lautsprechers: Er provoziert, legt sich mit der Regierung an und kritisiert die SP fast so häufig wie Basel-Stadt
05:38
Schweiz
Hitze in der Schweiz: Das Ende der Hitzewelle naht aber vorher wird es noch mal richtig heiss
05:38
Schweiz
Datenanalyse: So viele Asylsuchende leben in Ihrer Gemeinde
05:31
Wirtschaft
Berkeley-Ökonomin im Interview: «Wenn ich in Washington mit Leuten aus der Regierung spreche, lachen die sich oft kaputt»
05:30
Sonstiges
Philipp Loser über Parteidisziplin: Selber denken statt spuren: Im Bundeshaus gilt dieses Prinzip immer seltener
05:29
Sonstiges
Sweet Home: 8 einfache Rezepte für eine weisse Sommerparty
05:29
Ausland
Blick in die Zukunft: Wie lebt man bei 48 Grad? Indien zeigt, was extreme Hitze mit einer Gesellschaft macht
05:05
Schweiz
«Apropos» der tägliche Podcast: Hitzebelastung: Wo es in den Städten besonders heiss wird
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

raacheel:
jööö sabi mega härzig!!!:)
Mo 3.4.06, 19:20
clementine:
aha ih bi nit die einzig wos bemerkt hät...dass corina nie schafft !
Di 8.11.05, 18:50
KissMyAirs:
hihi ;) naaaaaaaaaaiiii höhö
Di 8.11.05, 17:05
Plexus:
schaffsch du eigentlich au öpis?????
Di 8.11.05, 16:55
KissMyAirs:
höhö :D
Di 8.11.05, 16:21
bubu:
ou hobbala :-S
Di 8.11.05, 16:03
Kommentare verstecken
KissMyAirs:
du hesch do nüt zmälde.. ;)
Di 8.11.05, 15:34
bubu:
he bitz nivea bitte.. das pic het style!! :-)
Di 8.11.05, 15:32
KissMyAirs:
tiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiinnaaaaaaaaaaaaaa duuuu bisch gruuuuuuuusiiiig!!!
Di 8.11.05, 14:57
clementine:
undo oder obä-usä chunnts meischtens!
Di 8.11.05, 14:54
KissMyAirs:
sie hets nid verlehrt! hoffe mrs! :D hihi.. dr badinski het ins abfälleli körblet! ;) hihi.. has mr i dr kupple scho dänkt daser bleich isch! ;) hihi tja..
Di 8.11.05, 14:52
clementine:
mmmmmmh do hesch rächt...aber kei angscht chah immerno partee machä!
Di 8.11.05, 14:50
Plexus:
neiiiii so kuul, den gseh ich dich endlich widermol... ha di scho uuu lang nüm gseh
Di 8.11.05, 14:39
clementine:
wär het kotzt wills au wüssä werum haih das jetzt wieder nit mit bechoh...ahjo es giet lüt wo am we. schaffä aber hehe nechstes we. bin ich dabeiheieieie!
Di 8.11.05, 14:37
Plexus:
wer isches eigentlich gsi???
Di 8.11.05, 14:33
KissMyAirs:
isch glich e säuniggel ;)
Di 8.11.05, 13:52
KissMyAirs:
oder eifach e gueti reaktion? ;) pfff
Di 8.11.05, 13:52
Plexus:
doch da muessi säge, wenn me den in abfall chötzlet, den het de öbe no gueti maniere...
Di 8.11.05, 13:43
KissMyAirs:
in abfallchübel verstoht sich ;) zügt au scho fasch wider vo astand, zumindescht nid öberem über d füess ;) hihi
Di 8.11.05, 13:06
Gluxii:
i weiss wohl wiä mä sich vrhaltet, chötzlä ämel nid uf em halb drei zug...=)
Di 8.11.05, 12:01
Gluxii:
aber halloooo...!!!
Di 8.11.05, 12:01
Plexus:
nei du bruchsch doch das nid...
Di 8.11.05, 11:57
Plexus:
kei ahnig wegem link. bi wahrschinlich zblöd =)
Di 8.11.05, 11:57
KissMyAirs:
willi au läse.. wieso goht dä link nid?! :( laut forum muess ich au paar astandsregle lehre ;) hehe
Di 8.11.05, 11:18
Plexus:
sone site wiä me sich set beneh... *g*
Di 8.11.05, 11:08
KissMyAirs:
was isch das? chas nid aluege...
Di 8.11.05, 10:59
Plexus:
javoll... das set si mol dureläse
Di 8.11.05, 10:44
KissMyAirs:
manierelos! schrecklich!!! :D
Di 8.11.05, 10:29
Plexus:
si weiss eifach nid wiä me sich in dr öffentlichkeit set verhalte =)
Di 8.11.05, 10:05
KissMyAirs:
gäll die will immer tanze und schniidet immer so doofi grimasse ;) hihi
Di 8.11.05, 08:58
Plexus:
nei i will aber nid, dass dsabi mitchunnt... diä nervt!!! ;)
Di 8.11.05, 07:17
KissMyAirs:
au dr hitzgi darf mitcho! :D
Mo 7.11.05, 21:58
Gluxii:
heiiiiiiiiii... i will au mitcho...!!!
Mo 7.11.05, 21:42
Gluxii:
sabi voller freude mützli heute morgen empfangen...=)
Mo 7.11.05, 21:42
KissMyAirs:
hihi :D *stolz*, simi ist auch dabei!! juuuuhuuuuu!!!! :D
Mo 7.11.05, 15:59
simonee:
simi will auch mit!! =) und ich ha dr'sabi ihres mützli püüünkltich wieder brocht!!! *stolz* =)
Mo 7.11.05, 15:53
KissMyAirs:
CHICAS, LET'S SHAKE AND ROCK THE HOUSE! ;) hehe allrightyyyy!!!
Mo 7.11.05, 14:37
Plexus:
jup ich mich au...
Mo 7.11.05, 14:09
KissMyAirs:
juuuuhuuuu :D freu mi jetzt scho.. :D
Mo 7.11.05, 13:43
Plexus:
i bi an dsummersurf is soca!! aber isch au ganz lustig gsi... oldschool, da bin ich dabei =)
Mo 7.11.05, 13:03
KissMyAirs:
wo bisch du denn hi du arms huschel??? nögscht wuche OLDSCHOOOL!!! bisch au drbi???
Mo 7.11.05, 12:18
Plexus:
hammer pic... wäri doch in dkupple cho...
Mo 7.11.05, 12:01
KissMyAirs:
dr simi ihres agwiederete gsicht schloht alli ;) :D hihi!!!
Mo 7.11.05, 09:23
KissMyAirs:
dopplets: houuuu nei!!!!! :( schaad.. chappe siehst du sicher wieder!
So 6.11.05, 23:31
Gluxii:
match isch also ganz hinde usegange...=( und dchappe sött bi dr simi si, öb i diä wieder mol gseh, isch froglich...
So 6.11.05, 22:49
KissMyAirs:
und s föteli findi geil ;)
So 6.11.05, 22:38
KissMyAirs:
jiihaaa d chappe hesch wider??? match guet gange?
So 6.11.05, 22:37
Gluxii:
äs het no gfehlt, dass uns no ein vor dfüess kotzt hätt...
So 6.11.05, 22:30
Gluxii:
dsteine durabrennä wiä nid ganz bache, denn ein händschä vrlore, chappe au vrgässe und usser atem bim scho bumsvolle bus acho...
So 6.11.05, 22:29
KissMyAirs:
was isch die mittleri katastrophe gsi???? bim Bader ischs jo anschinend au eini gsi!! :D hihi.. heijejei bueb kei alkohol me würdi meine! ;)
So 6.11.05, 22:22
Gluxii:
nur dheifahrt isch ä mittleri katastrophä gsi... gäll lola=)
So 6.11.05, 20:53
Gluxii:
nöö... sisch ämel no witzig gsi mit denä fürz do...=)
So 6.11.05, 20:52
clementine:
drücket ihrs so us wies gsieh isch?
So 6.11.05, 18:51
bubu:
i cha mi fasse :-)))
So 6.11.05, 18:45
SuSu:
hehe geils pic :D
So 6.11.05, 17:01
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Oldies @ Kuppel, Basel, Sa 5.11.05
zur übersicht
Foto 76 von 184. 2322 mal angeschaut. Geschossen: So 6.11.05, 00:18. Fotograf: quix
Infos/Hilfe » ©