baz.ch Newsticker
05:05
Ausland
«Apropos» der tägliche Podcast: China fischt die Meere leer den Preis zahlen die Fischer in Entwicklungs­länder
03:47
Sonstiges
A1 bei St. Gallen: Drei Unfälle innert einer Stunde Töfffahrer schwer verletzt
01:42
Sonstiges
Britische Monarchie: König Charles zahlte seit Thronbesteigung 30 Millionen Pfund Steuern
23:17
Sonstiges
Weitsprung anstatt Zehnkampf: Simon Ehammer hadert mit dem EM-Zeitplan nun will er Gold
22:06
Sonstiges
Preishammer bei Apple: Macbooks und iPads werden teurer iPhones noch nicht
21:45
Sonstiges
Sweet Home: Diese Reisetipps machen Ihre Ferien noch schöner
21:45
Wirtschaft
Kampf gegen Overtourism: Wenn Chat-GPT die Ferien plant, hat Schweiz Tourismus ein Problem
21:45
Sonstiges
Ferien in der Schweiz: «Als Reiseexperte blutet mir das Herz»: Von diesen Orten rät die KI bei Schweiz-Reisen ab
20:22
Sonstiges
Wimbledon aktuell: Tennis-Ikone erneut an Krebs erkrankt sie verpasst Wimbledon
20:10
Kultur
Blood, Sweat & Tears: Er schlug einst die Beatles: David Clayton-Thomas stirbt mit 84
19:52
Ausland
Korruptionsskandal in Spanien: Pedro Sánchez kämpft ums politische Überleben
19:52
Sonstiges
Siegerin «Ü 70»-Schreibwettbewer b: «Anstatt mich im Bett hin und her zu wälzen, stehe ich auf und halte fest, was mir durch den Kopf geht»
19:51
Region
Historische Hitzewelle: 200000 Gäste bei 39 Grad: So will Basel das Jodlerfest meistern
19:44
Ausland
Lage nach dem Erdbeben: «Ich habe noch nie in meinem Leben so viel Angst gehabt»: Warum Venezuela so schwer getroffen wurde
19:23
Region
Dürre und Hitze: Basel-Land verschärft Schutzmassnahmen wegen Trockenheit
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

sutti:
dä isch vill zschad drum abr jo es ziel ischs;-)
Sa 7.10.06, 13:12
sutti:
hihi hesch guet ufpasst im kindergarte.aha und wiso wilsch unbedingt de esel si???
Sa 7.10.06, 13:11
chaotin:
dr gschider git noch dr esel blibt sto:-)
Sa 7.10.06, 13:08
sutti:
jä das machi doch imer gärn vorallem wens um dich got ;-)
Sa 7.10.06, 13:04
chaotin:
du wiedrsprichsch dich gern! ha gmeint wei beidi rueh geh...abr gohsch immr witter go zicke.
Sa 7.10.06, 12:58
sutti:
gots so noni mol so lang här he;-)d gschicht isch scho lang begrabe nur di theater nit.also he machs guet me seht sich imer 2 mol dänk dra;-)
Sa 7.10.06, 12:55
Kommentare verstecken
chaotin:
das isch schnee wo gestr.. abr emol e guete satz wo gseit hesch!
Sa 7.10.06, 12:54
sutti:
de rand und lönd das sust hets nie es änd
Sa 7.10.06, 12:52
sutti:
drum schribsch mr imer er het di nur wäge mir verarscht blablabla abr jo worschins minderwärtigkeitskom plex wo müen gsterkt wärde;-)verstandi drum hebe mr jetz
Sa 7.10.06, 12:51
chaotin:
jetz hani gmeint mir gebe beidi rueh? mir hasse uns do cha meh nüt drgege mache!
Sa 7.10.06, 12:51
sutti:
jo hani gmerkt
Sa 7.10.06, 12:50
chaotin:
wo mir us gohts scho lang!!!
Sa 7.10.06, 12:47
sutti:
danke also got doch;-)
Sa 7.10.06, 12:46
chaotin:
also du gibsch rueh und ich au..und fertig das gschichtli..
Sa 7.10.06, 12:46
chaotin:
ich ha di in rueh glo bis gestr wo du mir sone seich unterstellt hesch.
Sa 7.10.06, 12:45
sutti:
abr i ha e problem mit dir i hass di bis ufe tod also schnalls und LO MI IN RUEH meh wili jo gar nit
Sa 7.10.06, 12:43
chaotin:
1. ich ha kei problem mit dir gha. 2. ich chum solang uf dini page wie du uf mini... 3. simmr eigentli alt gnueg um sone kindergarte si zlo..
Sa 7.10.06, 12:42
sutti:
gha ha...
Sa 7.10.06, 12:38
sutti:
jo den zeigmer dases nit nötig hesch lösch mi us dim freundeskreis, chum nüm uf mi page und halt di us mim läbe den muessmi nüm schämme für dasi öpis mitdr ztue
Sa 7.10.06, 12:38
chaotin:
wer het bitte gester mit dem theater agfange?los mirjam wen du krieg wilsch chasch ha,ich has nit nötig!
Sa 7.10.06, 12:36
sutti:
ah jo hämer doch bedi;-)drum hani jo nur wele das mi in rueh losch abr wens so wilsch i cha au anders
Sa 7.10.06, 12:35
sutti:
jäjä mer sehns denn wili den jo mol seh was so druf hesch;-)
Sa 7.10.06, 12:30
chaotin:
wirdsch au no an mi denke,galub mir:-)
Sa 7.10.06, 12:29
sutti:
erspar dr de scheiss will nüm diskutiere strof chunt vonelei;-)
Sa 7.10.06, 12:23
chaotin:
scho no blöd das das gester obe gsi isch und gester obe bini weg gsi..das isch aber ganz blöd gloffe!!
Sa 7.10.06, 12:20
sutti:
hejo will jo alli s passwort händ logo.chum isch mr z blöd
Sa 7.10.06, 11:27
chaotin:
wenn du miensch ich bis gsi mein du das,cha mir egal si.. ich weiss das ichs nit gsi bin!!
Sa 7.10.06, 06:20
sutti:
einzig bitt verschwind ändli us mim läbe und lo mi in rueh i chum au nit imer bi dir cho luege was lauft.
Sa 7.10.06, 05:42
sutti:
ah nei glöscht han ich unseri fake page abr fotis chasch jo nur du druf gmacht ha bisch die einzig wos passwort weiss abr wie gseit wil gar nit stritte mini
Sa 7.10.06, 05:42
chaotin:
läck bisch du gsunke. scho no blöd dases nit ich gsi bin!! de gfalle wirdi dr ganz bestimmt nit mache und di lösche..
Fr 6.10.06, 23:33
sutti:
scho s einzig schöne.sarah begriffs ändli i hass di über alles lösch mi us dim freundeskreis biiiittteeeeeee. cooli idee gsi mit sweety nur nit gnueg guet;-)
Fr 6.10.06, 21:58
SLuTkiLL:
s schöne uf dem bild isch eifach d nathalie im hundergrund ;-P
Fr 29.9.06, 15:54
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Bad Girls Club @ Musikpark A2, Basel, Do 28.9.06
zur übersicht
Foto 33 von 64. 1315 mal angeschaut. Geschossen: Do 28.9.06, 23:34. Fotograf: schischi
Infos/Hilfe » ©