baz.ch Newsticker
20:07
Region
Ausstellung im Verkehrshaus Luzern: Mit dem Simulator ein grosses Rheinschiff durch Basel steuern
20:06
Region
Renovierte Brandruine: Wohnzimmerstimmung und Pop-ups: Das sind die Pläne für den Schwarzen Bären
19:55
Kultur
Thunerseespiele: Theaterplastiker Jan Vagner baut besonderen Amischlitten für «Grease»
19:47
Ausland
Kurz vor Parlamentswahl: Russischer Oppositionspolitiker Maxim Kruglow muss sieben Jahre in Haft
19:35
Sonstiges
GC Amicitia: Zürcher Handball soll neue Arena vor den Toren der Stadt erhalten
19:08
Schweiz
Neue Studie: US-Forscher glauben, den Grund für den Geburten­rückgang gefunden zu haben
19:07
Kultur
«Obsession» im Kino: Dieses Paar hat ein Problem in einem der besten Horrorfilme des Jahres
19:04
Ausland
Umweltpionierin Mona Khalil: Die Beschützerin der Schildkröten stirbt nach israelischem Luftangriff
19:04
Ausland
Nach Trumps Iran-Deal: Dieser US-Präsident wird Europa nicht verteidigen
18:51
Wirtschaft
Hoch an der Börse: Schweizer Leitindex SMI klettert auf Allzeithoch von 14000 Punkten
18:42
Sonstiges
Hitzewelle an Schulen: Schule Dübendorf macht teilweise hitzefrei
18:11
Schweiz
Umbau der Entwicklungshilfe: Cassis vorauseilender Gehorsam schwächt die Schweiz
17:47
Sonstiges
Chiara Bättig: Schweizer Rennfahrerin gibt ihr Debüt in der F1 Academy in Silverstone
17:44
Schweiz
Prozess in Bern: Vorwurf der Drohung: Gericht spricht Nicolas Rimoldi frei
17:40
Sonstiges
Alles zum Rasenklassiker: Wimbledon 2026: Diese Schweizer sind dabei und darum wurde der VAR eingeführt
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

Petunia:
ah ok! gebongt:)
Mi 2.3.05, 17:44
proos:
@ALYSSA,@xygirl: i sags euch denn emol privat...sunscht hani vilicht e schlächt ruef:)
Mi 2.3.05, 12:26
proos:
dä sitzt nit...dä isch unterem tisch:D:D
Mi 2.3.05, 12:25
Ricktom:
ebe und diä het dr lars halt....:P
Mi 2.3.05, 11:47
rosicky:
me bruucht nur Geduld!!
Mi 2.3.05, 11:44
Ricktom:
jo also ich mein diä iebig cha mä sich aeigne!!! =)
Mi 2.3.05, 11:42
Kommentare verstecken
rosicky:
Nei das sicher nid!! Für das bi ich z guet... dr LArs sitzt gern und het vom Gschäft her halt iebig!!
Mi 2.3.05, 11:39
Ricktom:
bänklisitzerei wiä dr lars??? :P
Mi 2.3.05, 11:37
rosicky:
Jetzt wirds intim... hehe.. nei weiss au no nid.. Schauspielerei nid!!!
Mi 2.3.05, 11:36
Ricktom:
ah übrigens... wär het dr ligapokal gwunne??? =)
Mi 2.3.05, 11:36
Ricktom:
und diä wäre??? =)
Mi 2.3.05, 11:35
rosicky:
Will i au nid... ha anderi Ziel!!!
Mi 2.3.05, 11:35
Ricktom:
jo also e guete schauspieler wirdsch sicher niä!!! :P
Mi 2.3.05, 11:34
rosicky:
Jo dr unterkiefer macht jetzt no weh!! Ne ies isch schwer künstlich z lache!!
Mi 2.3.05, 11:31
Ricktom:
@mexe: säg nüt!!! ich glaub dä isch gschlage worde....:P
Mi 2.3.05, 11:23
Petunia:
was sich n..???? proos sag:)
Mi 2.3.05, 11:21
Babouschka:
was isch N...??
Mi 2.3.05, 11:19
proos:
i wüssts nit?!?
Mi 2.3.05, 07:15
mexe:
sone quelts gsicht row!? =)
Di 1.3.05, 23:52
Babouschka:
3was isch denn do loos könntsichs au wüse bitte??
Di 1.3.05, 22:56
proos:
hehe...so chames au nenne;O :D
Di 1.3.05, 22:42
rosicky:
Piage!!!
Di 1.3.05, 22:39
proos:
du bisch e N... i sag jetzt nüt...du wäisch wasi mäin odr:)
Di 1.3.05, 22:32
Babouschka:
wärbi denn ich??!!
Di 1.3.05, 18:52
proos:
hehe saleee...sorry...du chasch jo au mol froge...sesch jetzt (Y)annick...das isch dr real Yanick...the master:P
Di 1.3.05, 18:50
yElloWsnoW:
e yanik mäldet sich jetzt zu wort :-) Kay du fläsche hätsch öpis gseit dene wär i au cho! :-)
Di 1.3.05, 07:43
proos:
kaschte, maschine odr schatz=)
Mo 28.2.05, 23:34
Stiffu:
Doch ich muess sage, du sehsch uss wie mi Brueder ,Annick
Mo 28.2.05, 19:22
Babouschka:
jo.. i find scho no e guete Name
Mo 28.2.05, 18:50
proos:
was säisch joel yannick...das isch doch käi verglich!!!
Mo 28.2.05, 18:46
Babouschka:
E Yannick isch glaub nid uf däm Bild.. gäll, Joel:)
Mo 28.2.05, 18:33
mexe:
hehe =)
Mo 28.2.05, 17:29
proos:
jop...
Mo 28.2.05, 17:18
Stiffu:
Yannick?! lol
Mo 28.2.05, 16:47
Babouschka:
hahaha
Mo 28.2.05, 10:34
rosicky:
Du seisches...
Mo 28.2.05, 07:52
proos:
schäisse...dr Yannick isch widr vol drauf gsi!!!!
So 27.2.05, 23:45
Stiffu:
tz! ;-) wenn du meinsch
So 27.2.05, 15:06
rosicky:
Nei nur Realist
So 27.2.05, 15:05
Stiffu:
:-P doofmann! hihi
So 27.2.05, 15:02
rosicky:
Das ka ich mir guet vorstelle
So 27.2.05, 15:01
Stiffu:
Sorry, ich ka mi an nüt me erinnere :-D
So 27.2.05, 14:56
rosicky:
Bi eigentlich jo nur mit em Kay druf gsi bis dir ko sind ;_)
So 27.2.05, 14:54
Stiffu:
ey wowowo! het di niemerts zwunge gäll?! kasch di geehrt fühle :-P
So 27.2.05, 14:53
rosicky:
Nei jetzt bi ich au no mit dene Fotographiert worde...
So 27.2.05, 14:50
Stiffu:
yeahhhhh :-D
So 27.2.05, 14:48
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Disco Inferno @ Kuppel, Basel, Sa 26.2.05
zur übersicht
Foto 100 von 106. 1458 mal angeschaut. Geschossen: So 27.2.05, 02:01. Fotografen: speedy, quix
Infos/Hilfe » ©