baz.ch Newsticker
07:51
Sonstiges
Angst in Australien: Hai-Alarm an Sydneys Stränden am vierten Tag in Folge
07:09
Sport
Holy Cow!: Kommt es doch nicht, wie Trump prophezeite?
07:04
Sonstiges
Wer holt sich den Goldenen Schuh?: Das sind die besten Torschützen der Fussball-WM 2026
07:04
Region
Hillchill in Riehen: Wie aus einem «Teppich» im Park ein Festival mit 6000 Besuchern wurde
07:01
Ausland
Kaum noch Schutz für Migranten: Oberster Gerichtshof stützt Trumps Asylpolitik 350000 Haitianern droht die Abschiebung
06:55
Ausland
Kein Warnhinweis nötig: Urteil zu Glyphosat: Trump-Anhänger sprechen von «Verrat» und «chemischer Kriegsführung»
06:53
Sport
Fussball-WM 2026: Alle Spiele, Resultate und Tabellen
06:43
Sport
Alle News zur WM: USA verlieren erstmals an dieser WM Australien reicht Nullnummer für Sechzehntelfinal
06:32
Region
Eidgenössisches Jodlerfest: Stadt und Land sollten sich die Hand reichen. Basel bietet jetzt die Gelegenheit dazu
06:00
Schweiz
Hilfe in der Hitzewelle: Wie man sein Haus mit einer Wärme­pumpe kühlen kann
06:00
Sonstiges
Wir sind Zukunft: 120 Rechenzentren gibt es in der Schweiz doch nur wenige legen Verbrauch offen
05:46
Schweiz
Handgepäck am Flughafen Zürich: Ab Freitag gelten neue Flüssigkeitsregeln das müssen Sie jetzt wissen
05:37
Schweiz
Mordprozess in Solothurn: «Bei einer Tötung geht es häufig um Macht und Kontrolle»
05:34
Sport
Skandinavier gehen viral: Die Norweger begeistern mit ihrem Jubel und zu Hause rudert sogar die Politik mit
05:33
Sonstiges
Apples neue KI: iPhone-Nutzer aufgepasst: Siri wird endlich richtig gut!
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

thehardroad:
:oD
Di 6.2.07, 13:26
thehardroad:
das isch doch easy
Di 6.2.07, 13:26
thehardroad:
scho:o)
Di 6.2.07, 13:26
gomba:
kei problem mr kenne si jo:P
Di 6.2.07, 13:15
thehardroad:
chasch jo d jenny grd mitnäh;oP fals si do isch;o)
Di 6.2.07, 07:20
thehardroad:
siessi;o) das wäri dr hammer wenn du am samschtig ins jerrys würdisch kho;o)
Di 6.2.07, 07:20
Kommentare verstecken
o0schiggi0o:
wenni do bi(aso nid am boarde) und d jenny nid mi chunt cho bsüechle sicher!!=)
Mo 5.2.07, 22:17
thehardroad:
jo bitte!! mr mien di gseh..
Mo 5.2.07, 13:38
gomba:
bitte sag jooooooo:P
Mo 5.2.07, 13:33
thehardroad:
jo das weri cool:o) bisch drbi cousinli?? =)
Mo 5.2.07, 13:03
gomba:
wieder stürmer:)!bisous ha euch lieb!
Mo 5.2.07, 10:31
gomba:
kli isch guet!du hesch mega gfehlt:(!ich muess di unbedingt wiedermol seh!zum biespiel am sa im jerrys nochher pennemr alli bi mir!ich ha imfall vielicht
Mo 5.2.07, 10:31
thehardroad:
hey was machsch so dä samschtig?? ;o)
Mo 5.2.07, 07:29
thehardroad:
jo isch luschtig gseh..:o)abr ebe du hesch scho echli gfählt;o) hab dich lieb!!
Mo 5.2.07, 07:28
o0schiggi0o:
jööö so härzig messiii....aber hän drs glich toll ka???;) sind viel lüt cho? jo spötischtens am 9.3 sehn mr uns garantiert no!!!a2;) lieb diii digge schmutz
So 4.2.07, 18:13
thehardroad:
cousinli.. du hesch eifach gfählt!! muessi scho sage;) hoff mr gsehn uns bald mol?? e dicke mutz
So 4.2.07, 14:52
gomba:
und es wär au dr absoluti hammer wenn du sybe am sa ko würdsch:)
Mi 31.1.07, 23:41
thehardroad:
;o) jo^wäri scho wiedr mol Zyt für eini:oP hab dich lieb!! mutzi
Do 4.1.07, 12:06
o0schiggi0o:
und wieee!!!!! ich meld mi soffoooortt weni wiedermole zit ha!! dene gits a2 session:D freu miii kussy lieb euchh!!
Mi 3.1.07, 14:27
thehardroad:
merci schnuggi=o) jo stimmt e dreier pardee isch scho wiedrmol bald fällig=o)
Mi 3.1.07, 12:23
gomba:
sibyyyyy mir mien uns unbedingt widrmol seh!ps:super föteli vo euch beide!vorallem dini ketti ängeli isch dr hammer;)
Mi 3.1.07, 10:51
gomba:
am barfestival hämr is gse:P
Mi 3.1.07, 10:50
ribble:
hehe oke budapest...aber jetzt isch si wieder do...ha si letschti grad nueme gseh weiss aber nüm wo =)
Mi 1.11.06, 23:55
thehardroad:
jo budapescht heisst die stadt wo si gseh isch;)
Di 31.10.06, 07:38
o0schiggi0o:
nei wo nich mit minere cousine dörte gsi bi isch sie in budapest gsi glaubi...jä sött die stadt gsi si;) hehe...
Mo 30.10.06, 16:47
ribble:
hehe jo sry...e andersmol...bisch mit dr gomba dört gsi =) ???
Fr 27.10.06, 13:56
chlüttiii:
jo gellll i au!!!=D
Do 26.10.06, 23:22
o0schiggi0o:
jo wahnsinniggg!!=) haha aber has lustig gfunde lüt dr wiedermole ah:D hehe
Do 26.10.06, 13:54
chlüttiii:
hehe hän uns mega guet verstande am teleföööön!!!=D=D
Mi 25.10.06, 13:01
o0schiggi0o:
aber ihr sind eifach ndi cho!:( muess sage bi würkli recht entdüst gsi...! nenei:) e andersmole byebye
Mi 25.10.06, 12:39
o0schiggi0o:
hoiiiii ribbeli!! jo scho:D haha es het nume so behinderti männer dörte ka..und dene hani denkt wär mega cool wenn dir au no würdet cho...:D hehe
Mi 25.10.06, 12:38
o0schiggi0o:
nei weisch andrina es isch nid ok!! etz eifach nid...:D neiiii mi risse schatzibolle die wämer immer drbi ha!!! ly kussy
Mi 25.10.06, 12:37
ribble:
ah sybi du hesch uns jo no gschriebe kha am samschtig ob mir au kömme gell =)=) hehe !!!
Mo 23.10.06, 23:31
chlüüütiii:
jo do wäri den au grad drbi:)wen das für euch ok isch:)
Mo 23.10.06, 23:16
o0schiggi0o:
joooo scho 2te mole...jo häts mr irgendwie au nie ertreume lo aber könne jo au mole zämä go he?? was meinsch;) hehe lieb di auuuu!!! ganz fest sogar!
Mo 23.10.06, 21:18
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Ballermann Charts @ Musikpark A2, Basel, Sa 21.10.06
zur übersicht
Foto
Foto 1 von 169. 1127 mal angeschaut. Geschossen: Sa 21.10.06, 23:46. Fotograf: schischi
Infos/Hilfe » ©