baz.ch Newsticker
18:11
Schweiz
Umbau der Entwicklungshilfe: Cassis vorauseilender Gehorsam schwächt die Schweiz
17:47
Sonstiges
Chiara Bättig: Schweizer Rennfahrerin gibt ihr Debüt in der F1 Academy in Silverstone
17:44
Schweiz
Prozess in Bern: Vorwurf der Drohung: Gericht spricht Nicolas Rimoldi frei
17:40
Sonstiges
Alles zum Rasenklassiker: Wimbledon 2026: Diese Schweizer sind dabei und darum wurde der VAR eingeführt
17:16
Region
Wegen Brandgefahr: Weil am Rhein verbietet den Grillplausch
17:12
Sonstiges
Strom als Hehlerware: Griechenland: Neun Millionen Euro Schaden durch Stromdiebstahl
17:07
Sonstiges
Ihre Meinung ist gefragt: «Schön mediterran» oder «unaus­haltbar»: Wie erleben Sie die Hitze?
17:00
Sonstiges
WM 2026: Schweiz Kanada: Nun geht es um den Gruppensieg: Wie schlagen sich die Schweizer gegen den Gastgeber?
16:49
Sonstiges
Tragischer Unfall in Sydney: «Ich liebe euch»: 34-jährige Mutter erwacht nach Haiangriff kurz aus Koma
16:43
Ausland
Premierminister tritt zurück: Starmer will Abgeordneter im britischen Parlament bleiben
16:25
Wirtschaft
Neues 4-Säulen-Modell: Die UBS will die heutige AHV abschaffen trotzdem sollen Tieflöhner mehr Rente erhalten
16:03
Region
TGV Basel-Paris: 50 Grad im Zug wegen technischer Panne Passagiere kämpfen sich frei
15:57
Sonstiges
Auf Wolke sieben: Die Schweizer Nationalspielerin Alisha Lehmann hat sich verlobt
15:54
Region
Rücktritt aus dem Grossen Rat: «Es ist nicht sexy, wird im Alter aber alle betreffen»: Er kämpft gegen Basels Hürden
15:44
Sonstiges
Wegen Vergewaltigung verurteilt: Vier Jahre Haft: Høiby legt Berufung gegen Urteil ein
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

DeeJayHP:
he des isch unser Light-Jay
So 27.11.05, 18:47
FuÄsSbAlLtUsSi:
ok....sssags keinem=)))
Di 15.3.05, 14:22
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo was problem??? das isch genau eimol gsi petr....
Di 15.3.05, 14:15
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo ich säg dr den öbis ummä vrzellä....den läbsch nüm...und mit dir willi scho gar nid afo..$
Di 15.3.05, 14:12
FuÄsSbAlLtUsSi:
hei du bisch so gemein....si will mich nur hässig machä gäll glaubet ihrä das den nit.....=)
Di 15.3.05, 14:10
Carharttly:
Bettmatraze, willsch mr öbis sage?
Di 15.3.05, 14:06
Kommentare verstecken
FuÄsSbAlLtUsSi:
haha petr mach mi nid immer fertig...=))
Di 15.3.05, 14:04
Carharttly:
tschees steffi gangsta hesch s'lache vrlernt? :)
Di 15.3.05, 13:57
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo eh...
So 6.3.05, 21:05
FuÄsSbAlLtUsSi:
hei schatz schad bisch nid drbi gsi...
So 6.3.05, 20:56
FuÄsSbAlLtUsSi:
hei schätzli luv ya too kiss
So 6.3.05, 20:48
cheek:
steffi du geili! luv ya!!! easy du geili! luv ya!!! *muaaah*
So 6.3.05, 20:46
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo jetzt muäsch nur no sägä dä im rotä isch dr härzigst=)))
So 6.3.05, 20:46
Caballero:
härzigs fötteli, muess me säge ;-)
So 6.3.05, 20:45
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo sicher....han ich je schomol negativ über dich gredet;-)
So 6.3.05, 20:31
Caballero:
meinsch es positiv ;-)
So 6.3.05, 20:30
FuÄsSbAlLtUsSi:
hahaha firat...du bisch mr no einä=)
So 6.3.05, 20:26
Caballero:
jo jetzt. schlimm???ich sings lied drzue:du hast mein herz gebrochen... ;-)
So 6.3.05, 20:25
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo also ich kenn jo nur dr firat und är älei isch scho gnuäg schlim und den no du..hm weis nid ob das guät kunnt=))
So 6.3.05, 20:24
Caballero:
steffi jetzt seisch nüt me ;-)
So 6.3.05, 20:23
mexe:
was heisst do schlimmer..!? =)
So 6.3.05, 20:23
Caballero:
jo sowieso. do het dä hefner nid emol e chance ;-)
So 6.3.05, 20:21
FuÄsSbAlLtUsSi:
zämmä sindr dänk no schlimmer=))
So 6.3.05, 20:21
mexe:
zämme simer emel e rise duo firat, oder nit?!..isch herrlich gsi am samschtig..!!=)
So 6.3.05, 20:20
FuÄsSbAlLtUsSi:
jäjä klar=)))
So 6.3.05, 20:20
Caballero:
jo weisch die steffi wieder... immer go schissdräck verzelle ;-)
So 6.3.05, 20:19
LadyliciousS:
genau steffi du seisches :-D
So 6.3.05, 20:19
FuÄsSbAlLtUsSi:
ich glaub das isch eher umgekehrt...."firat will alle"=))
So 6.3.05, 20:18
Caballero:
ebe, chömmet mol zur wohrheit ;-) jä nei du reto!
So 6.3.05, 20:17
LadyliciousS:
ich nid:-D
So 6.3.05, 20:17
mexe:
jo eh.."alle wollen firat"!!=)
So 6.3.05, 20:17
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo ok...abr ha do ganz öbis andrs ghört im lager=)) nänei...do hesch rächt also du und schwul kanni mr jetzt au nit vorstellä=)
So 6.3.05, 20:17
Caballero:
hey steffi, jetzt muesch brämse, ich bin als letschs schwul!!!
So 6.3.05, 20:16
LadyliciousS:
gäll firat nur will dä links und rächts e frau hesch muesch nid meine siigsch fraueheld:-D
So 6.3.05, 20:15
FuÄsSbAlLtUsSi:
jo ok männerheld bisch au=))) haha
So 6.3.05, 20:15
Caballero:
steffi wieso untertriebsch ;-)
So 6.3.05, 20:14
Caballero:
jo jetzt
So 6.3.05, 20:14
FuÄsSbAlLtUsSi:
firat meint är isch frauäheld=))
So 6.3.05, 20:05
zibidi17:
tip top
So 6.3.05, 20:02
FuÄsSbAlLtUsSi:
messi sarah luv ya too
So 6.3.05, 20:02
Caballero:
flotti sach gäll zibidi ;-)
So 6.3.05, 19:55
Carharttly:
go go Ste ;)
So 6.3.05, 19:52
LadyliciousS:
jöö steffi, sau härzig! Luv ya!
So 6.3.05, 19:52
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Oldies @ Modus, Liestal, Sa 5.3.05
zur übersicht
Foto 24 von 184. 3128 mal angeschaut. Geschossen: Sa 5.3.05, 22:56. Fotograf: marty
Infos/Hilfe » ©