baz.ch Newsticker
15:53
Sonstiges
Schädlingsbekämpfer und Hotelier schuldig: Lange Gefängnisstrafen im Prozess um vergiftete deutsche Familie
15:51
Sonstiges
Ecuador packt letzte Chance: Seine Frau legt sich mit pöbelnden Fans an dann gelingt dem Trainer gegen Deutschland die Sensation
15:28
Region
Gewinnspiel: Das grosse Quiz zur Zolli-Nacht
15:10
Sonstiges
Protest in Deutschland: Tierschützer dringen in Konzernzentrale von Lidl ein
15:00
Sonstiges
«Dritte Halbzeit» zur langen Turnierpause: «Irgendwann wirst du die Spannung wieder aufbauen müssen. Das ist schon tricky»
14:59
Schweiz
Mitgliederzahl schwindet: Jositsch tritt als Chef der SP-Reform­plattform zurück Verein diskutiert Auflösung
14:53
Ausland
Schutz von Minderjährigen: Australien will Social-Media-Verbote für Kinder verschärfen
14:35
Sonstiges
Unfall in Schwyz: 20-Jährige stürzt am Kleinen Mythen in den Tod
14:11
Sonstiges
Small Talk: Dieses Foto aus Hollywood hat Seltenheitswert
13:50
Sonstiges
Kühlmittelgas ausgetreten: Rauch am Bahnhof Olten: Reisende mussten Gleise und Buffet verlassen
13:42
Ausland
Zwischenwahlen in den USA: Republikaner bleibt monatelang verschwunden dann öffnet er plötzlich die Haustür
13:25
Sonstiges
FC Basel Frauen: Göppel kommt aus Meppen Baass kehrt nach Deutschland zurück
13:24
Sonstiges
Das Ding mit Küng: Aluminiumfolie: «Die Verschwörungsfreaks haben den Ruf der Alufolie gänzlich ruiniert»
13:16
Sonstiges
Ein Tag im Leben eines Beduinen: «Ich vermisse meine Frau und meine Kinder, wenn ich tagelang in der Wüste bin»
13:10
Sonstiges
Krogerus & Tschäppeler über den Rembrandt-Effekt: Wenn Sie schwarz sehen, setzen Sie sich vor ein Gemälde
passwort vergessen - registrieren

Kommentare:

Cindyrella:
hmm nei eigentlich nid :-)
Di 13.3.07, 21:16
Chrisi:
de weisch scho was ich mein:D
Di 13.3.07, 21:08
Cindyrella:
hehe was weisch? :-)
Sa 10.3.07, 23:38
Chrisi:
ich han mir gar nüt dänkt ka wo ich mit euch zur happy hour cho bin:D jetzt wei ischs:D
Mi 7.3.07, 22:11
Cindyrella:
hehe jo chris hesch öbis anders vo eus in dr Happy hour erwartet? :-) hehe
Di 6.3.07, 20:41
tolleÖpfel88:
bitte bitte :-) I säg jo nur d Wohrheit!!!
Di 6.3.07, 08:13
Kommentare verstecken
Chrisi:
Jä sali zämme:D isch wirklich en geile obig gsi:D händ in dr happy hour richtig gas geh:D ha euch lieb
Mo 5.3.07, 22:20
Cindyrella:
jööööö nei messi :-) :-)
Mo 5.3.07, 21:42
tolleÖpfel88:
jo sicher! zu liebe Lüt muess meh schliesslich au lieb si!
Mo 5.3.07, 20:12
Cindyrella:
hehe nei isch e gueti idee gsi :-) jä? ühhh so lieb :-)
Mo 5.3.07, 20:08
tolleÖpfel88:
Isch aber nid sone schlächti idee gsi, oder? :-) wenni moll eins find bring is dr mit...!
Mo 5.3.07, 19:52
Cindyrella:
haha jooo euses hotel :-) haha :-) joo ebe leider isch scho fertig glüchtet :-(
Mo 5.3.07, 16:55
tolleÖpfel88:
Jetzt chunnt wieder euses Hotel... :-) Ohje scho fertig... so öppis! Muesch dr moll e vorrot vo dene dinger zuelegge ;-)
Mo 5.3.07, 16:51
Cindyrella:
hehe jo ich lueg au lieber d stärne a aber nid älei :-) hehe joo nei ebe nüm isch scho fertig mit em lüchti :-(
Mo 5.3.07, 16:49
tolleÖpfel88:
super sach! aber denn luegi glich lieber d Stärne a... :-) du hesch halt jetzt eifach din private stern, isch jo au nid schlächt :-)
Mo 5.3.07, 16:47
Cindyrella:
hehe nei das sich no spannend imfall :-) fast so wie de Stärne zue z luege :-)
Mo 5.3.07, 16:44
tolleÖpfel88:
Soso...! Lieber du als ich ;-) ich ha schön gemütlich pfüserlet bis mis Mami mich usem Bett gheit het! :-(
Mo 5.3.07, 16:39
Cindyrella:
hehe jo genau :-) hehe han nacht wach ghalte und genau beobachtet was passiert isch :-)
Mo 5.3.07, 16:32
tolleÖpfel88:
bisch extra wach bliebe, dasdes gseh hesch?! ;-)
So 4.3.07, 20:32
Cindyrella:
nei mach i würklich nie :-) jups s het die ganzi nacht glüchtet :-)
So 4.3.07, 20:13
tolleÖpfel88:
nei, nei, machsch du jo nie! :-) stimmt, lüchtets no? :-)
So 4.3.07, 20:11
Cindyrella:
hehe nei ich han nid übertribe :-) ich han ämel e lüchti jetzt :-) hehe jooo hmm :-) hehe
So 4.3.07, 20:00
tolleÖpfel88:
Jo also ämel du hesches chli übertriebe... :-) Aber isch wirklich en guete Obe gsi, bis uf sone chlises Gschichtli... :-)
So 4.3.07, 19:58
Cindyrella:
hehe jo voll usgnutzt du bisch guet hehe voll übrtribe hei mer :-) hehe
So 4.3.07, 19:44
degumeitli:
hehe:-) d happy hour voll usgnützt:-) han dich au lieb
So 4.3.07, 19:32
Cindyrella:
jööö isch jo nid mol soooo schlächt worde :-) isch en geile obe gsi mit euch vorallem d Happy Hour :-) han euch lieb muuutz
So 4.3.07, 19:31
Du musst eingeloggt sein um Kommentare geben zu können!
Cherus Party @ MZH, Oberdorf, Sa 3.3.07
zur übersicht
Foto 1 von 84. 1394 mal angeschaut. Geschossen: Sa 3.3.07, 23:14. Fotograf: marty
Infos/Hilfe » ©